(untitled)Private

今朝9點半起身,返去好好彩又岩岩好。耶小都幾難教,我都有d唔知自己做緊咩既感覺。完左就同同心圈影相,好難得可以齊人影相呀!之後就教阿龍功課,佢本數學暑假作業同軍仔個本一樣都差唔多係冇做過!晏晝就同約翰組同埋阿明去左淮揚麵食飯喇!振宇都有去。阿邦同振宇都幾fd,振宇真係好有機會返約翰組呀!

去蒙黃花沃小學誓師,自己感覺一般般啦!但係氣氛都唔錯既。我同琳琳同阿邦同振宇一組去探魏燕花,燕花佢都好歡迎我地呀!我地傾都傾左唔少野,不過好多時都係靠琳琳啦!佢真係好惜令人感覺到被關心。好surprise,振宇同阿邦都可以有加入關心既對話中,我聽到都覺得好好。而且邀請佢返黎小組佢都肯呀!感謝主!願你自己親自讓燕花可以黎到我地教會更深既認識你。

完左去市中心影貼紙相,我地5個同埋阿金。阿金係ruby帶來的新朋友,佢住係將軍澳,佢返開既教會係係旺角既。佢似乎都幾怕醜或者可能對住我都幾唔想講野!唔知點解呢?哈。不過ok啦!我完全唔care。我付出左我既愛心同關懷同埋最大既努力去同佢溝通架啦!

之後去左剪頭髮,今次搵返阿ray剪。不過係有d怪既,因為上次先完阿lo,好似一時一樣咁。不過ok啦!都等左幾耐下呀!剪完我都係覺得一般般架咋!不過每次都係咁架啦!我就係鐘意佢呢種雖然唔係好型好perfect但係又唔會令我好難接受既手勢。總之覺得佢剪既就算幾核突都唔係核突啦!

之後去安定虹橋飲,ok啦!冇咩特別,不過都ok開心既。

(untitled)Private

尋晚好病但係都係好夜訓!不過今日8點就起左身喇!8點2打俾歡歡,佢話我遲左10分鐘喎!佢話今日係教師節,個隻同學一早叫左佢起身返學校,所以佢就係學校喇!佢話佢d同學都識我啦喎!叫文豪!哈!梗係佢同佢地講架啦!仲話叫我聖誕要返去先!我同佢講左成9個字電話。

佢叫我講下自己最近d開心野佢聽下喎!我就話尋日燒野食咁囉!佢話咁開心呀!歡歡話佢地好少燒野食架!可能連州真係唔係好興燒野食!講真!原來我都唔多可以同佢share既野喎!或者應該話,我唔多開心野可以share。不過我就問佢連州有冇飛船買,玩具個d飛船。我形容俾佢聽啦!佢話冇乜見過,不過可以幫我搵下仔喎!仲話唔貴就買左寄過黎!傻既!梗係等我寄左錢俾你先買啦!哈!不過聽到呢句我都幾開心,俾我覺得佢都好緊張我既野既!

講講下就講到佢條金魚。佢話佢又買左條$1既文豪喎!即係而家佢又有兩條喇!佢問我買咩俾老師好,我話買花囉!跟住佢同埋佢d同學仔就笑我話佢又未死,原來佢地係咁諗送花架喎!佢又話佢地學校d女仔仲未起身幾好訓,佢都想。佢又話尋日佢地一家人去左打籃球,佢同佢媽咪一組喎!佢話佢阿爸超勁!攔都攔唔住喎!歡歡話佢地中秋節冇月餅食架!因為媽咪唔肯買喎!而且佢地d月餅可能冇我地個d咁大個架!

佢又話叫我送燈籠俾佢,佢話要我自己整架喎!佢話咁先有意思!佢咁講對我黎講先至有意思!因為我知道佢唔係想係我身上羅物質,反而係係我身上羅關心同埋愛。之後因為佢要同同學打籃球,咁我地就收線喇!佢都同我傾左咁耐,應該理下d同學仔架啦!

收左線我都係好無聊咁上網,原本打算睇聖經點知一頁都冇睇過。反而仲去左lg個討論區到睇下點樣可以用電腦既連線係手機上網,但係睇睇下就被d少少既色情吸引左過去喇!真失敗啊!我係度睇d女仔相囉!有d係人地用手機偷拍個d女仔相,雖然唔係全部都係色情,但係我知我已經跌倒喇!好彩冇全身陷係地獄姐!都睇左好耐呀!我絕對要認罪悔改!

到左1點半前自己先至收斂返!因為要打俾歡歡。係愛情面前,色情令我覺得自己好核突同埋好衰!佢係屋企同同學玩緊圍棋喎!佢媽咪就訓緊覺。同佢傾左一陣間咁大把啦!半個鐘。佢叫我再形容一下架飛船,咁我就再形容喇!佢話幫我搵下,真好!佢問我一陣會去邊?我話教約翰組,跟住就返自己小組去探訪派月餅,最後再join葡萄園既佈道會,所以之後會冇時間打俾佢咯!佢話做咩唔派俾佢唔探佢喎!哈!我話太遠囉!不過攪到我真係幾想寄月餅俾佢。不過我知道我咁樣係做緊一d令陳主任難做既野!我真係要諗諗送禮物應該送到咩程度。我2點話要出門口喇!佢都話叫我去小組啦!又話佢都會去玩,咁就收左線喇。

出門口係信箱終於見到封信喇!真係超開心!睇住封信真係會識笑架!就好似佢係度同我講緊連州話咁!係封信度佢都講左好多心裏面個d說話,睇到我真係好想俾多d愛佢,好想陪到佢,因為佢話做人好悶好唔開心。

今日返到約翰組都係岩岩好咋!好彩咋!破冰玩馬拉松,一般般啦!敬拜,d人都係好唔認真!係叫左浩然同我坐至好d咋!訊息,好似run起上黎爭dd,不過教既方式唔同姐!完左約翰組就到同心圈喇!今日係去摩羅山派月餅,同阿明,應該話同成個小組d人都好似冇咩野講咁!唔知點解。摩羅山既福音工作真係幾難,1黎戶戶都養狗啦!2黎d人個心好似唔需要耶穌咁!不過好多d仔女都已經受左教會d姐姐既關心信左主架啦!不過d阿媽就好似剛硬少少。ok咁啦!

之後就返教會join葡萄園喇!佢地練歌準備佈道會,阿明就又試下打,不過又係俾人話。跟住佢就唔打喇!佢好似係呢方面有d sad咁!昱姐叫我打,又讚我有sense。阿明唔知會唔會好難受架呢!我覺得阿明練下應該都做到架!之後我阿明琳琳盼恩叫左飯食,食得都開心既!

今晚個佈道會既敬拜好正呀!我真係好enjoy!成個佈道會都好唔錯!相交又開心!我覺得同心圈加埋葡萄園一齊好似會開心d咁。或者我都幾鐘意同葡萄園既人相交啦!到10點就走咯!返屋企。

(untitled)Private

今朝7點起身,係7-11買左個士多啤梨蛋糕同埋一盒芒果木瓜奶。返到去都遲左成粒鐘,因為都比較遲先出門口。返到去都幾無聊,唔洗剔名又冇咩要交淨係自己試下matlab,不過咁都幾好幾輕鬆,畢竟今日包雲吞,狀態都幾差。hea左成兩粒鐘,放學就見professor喇!

同朱展同埋professor都有d野拗,不過咁都幾好,因為拗完都對個project有益。係professor口中得知原來出黎都有唔少job,似乎我都唔洗太擔心出黎做d咩。不過查實我又唔知出黎真係會做d咩,遲d有機會問下professor先!我地下星期就會開始biuild 8051個塊板,希望1至2個星期可以攪得掂啦!而個rftr我會一邊keep住去搵,呢個fyp真係令我好有拚勁!

同阿wayne阿xing去左都會食野,跟住同佢地交表,跟住就一齊搭火車啦!不過遲到呀!遲左成3個字,跟住去買提子同糖,因為探雲媽媽嘛!鼻水太多啦!個頭都有少少燒!所以都聽琳琳話買左d藥。

去左由祥華去左華明村,竟然要搭巴士先去到!係華明酒樓都搵左一陣先見到雲媽媽,我地飲茶呀!都唔記得講過d咩啦!其實大家都唔係話傾左d咩特別話題,反而有時都唔知講咩,不過好彩有琳琳係度。雲媽媽舍妹個囡好得意,好似我細個咁苦口苦面,我最鐘意呢d!不過佢家姐人見人愛,我見到亦都覺得佢家姐係真係得意d既,不過我都會鐘意妹妹。飲茶後段主要係聽馬榮講佢對份新工既野。我主觀就覺得馬榮真係好buy傳銷呢套,buy得有d過份添!而且有d concept同我一直聽開同深信既唔同!同佢探討左都幾耐!之後4點幾就走喇!馬榮一個人走先返去煮飯,我同琳琳就去雲媽媽屋企。

佢屋企都好骨子,睇左佢屋企d相,佢大女同佢一樣樣,佢2女就唔係咁似,唔知點解對佢d仔冇咩興趣,哈。睇左d相坐左一陴就走喇!趕返去屯門開會呀!由華明搭276a去上水火車站,點知小巴站成條人龍!我趕時間但都冇辦法啦!最終去唔到開會,阿程叫我直接去bbq喎!最幣連bbq都遲到!

同琳琳相處左成日,傾左都好多野,講左都好多野!講歡歡係例牌架喇!不過始終覺得琳琳一般鐘意聽架咋!所以我覺得唔講好d,但佢又話佢冇咩所謂喎!咁我都可能講少d啦!我始終都會忍唔住講,哈。係k52到,問左琳琳有冇拍過拖呀!佢竟然話有喎!哈!我以為佢未拍過拖架添!佢講話3時拍過,之後人地拖拖拉拉咁,之後就散左,大概係咁啦!佢講到好似有d眼濕濕架!佢話拍拖好麻煩架喎。佢仲同我講佢唔會同盼恩講呢d野,佢話呢d野係唔講得架!我地竟然可以講同盼恩都唔講得既話題,哈!

去到就見到佢地喇!等埋我地先至燒?哇!都等左好耐下喎!初段大家都冇咩野講,而我以病病地既姿態都好少講野。我又冇同佢地坐埋一齊,反而同葡萄園坐得埋d呢!同昱姐錦文講野仲多過同同心圈,我都唔知點解,不過可能因為隔開左黎坐啦!之後影下相,又好d喇!跟住ruby話知道我d祕密,不過原來係阿蕉同佢講穎兒。哈!都已經過去左好耐啦!不過原來仍地會講下討論下我鐘意邊個架喎!amazing呢!跟住大家氣氛同關係都好似唔同左喇!幾唔錯!而且今日同明慶祝生日,相信都真係可以俾佢感覺到我地真係好重視佢既!

同職青一齊燒野食其實都幾唔錯!因為人多d嘛!dead air都少d。哈哈!玩法唔同既,不過效果好似好d喎!我個人覺得。我地切蛋糕仲食月餅添!哈!同以琳慶祝定個中秋嘛!今日好開心!

(untitled)Private

尋晚訓唔著,睇阿玲播既早熟睇到成4點2再訓,頭先6點鐘又起到身喎!厲害!打俾歡歡叫佢起身,不過似乎佢其實係想同我傾計所以先叫我咁早打俾佢。佢話媽咪見到佢傾電話就會話佢,所以叫我星期6打俾佢不過千祈唔好夜晚打,佢叫我8點鐘打俾佢。咁我又似乎可以開心d輕鬆d啦!因為佢尋日係因為陳主任話佢先令到佢唔可以傾得好舒暢。好喇!要返學喇!

返到去上362,阿sir講得幾好既,係自己冇咩心機聽,而且似乎都真係靠自己勤力d睇至有用架喇!跟住就上management tutor,都幾無聊呀!之後就同阿wayne佢地去左唱k喇!ok好玩啦!不過都係一般般架咋!我比較唔鐘意同d唱得唔好聽既人一齊唱,因為令自己唱得好唔滿足架!

下晝上communication,好似幾好玩但又有d複雜囉!但我真係好想知道多d,因為我地個project要用到架!不過某程度上都幾悶架!而家食飽就好想訓!

放左學就同朱展去左大窩口搵飛船,一路搵到旺角。呢間指個間,個間又指另一間,都唔跳邊間至真係有!不過最終都俾我地搵到!太勁喇!不過professor叫我地唔好咁衝動話買就買,之後都冇買到!搵到真係好喇!

跟住我就返返去poly羅printer,總共買左成$970,我真係捨得喇!

(untitled)Private

尋日已經衰架啦!成7點半先起身,今日仲衰到8點半起完訓返到10點先起身!返到poly成11點半上ge,入課室俾proffesor拮,話我做咩咁遲,又話乜又話勿。

之後去左cf503,好無聊好無聊,研究左點用lg用poly提供既wireless network,但係好似唔係好成功。到左2點半打俾佢地食飯,點知佢地成班友都冇去到打波。得阿星係都會食飯,咁咪打俾佢囉,點知佢又食完。好彩佢又冇乜野做,跟住就叫佢陪我食飯喇!

約左圖書館門口等,點知佢有2個fd都一齊,一個叫迪文一個叫‥‥‥唔記得喇!去左舊can食左個tea,西多呀!跟住就週圍行喇!迪文同我都幾夾幾好玩,不過佢唔係基督徒所以講d野口沒庶攔左少少。同佢地一齊,我昅多左女仔。仲搞左個打招呼學會添!hea到成4點4先至上hj上361。悶死人!

放學去左排隊買printer,成$790,我都唔知抵唔抵,只係為左整野俾歡歡同埋整網頁我就買喇!因為迎野仲有scan同埋影印功能,最重要係d墨防水!

係車8點打左俾歡歡,佢分左班去左81班,即係全級最好個班呀!佢好開心仲叫我恭喜佢添!而所以佢都冇得做班長喇!佢好似有d壓力咁不過佢自己都識減壓既!尋日佢話冇開機因為開都冇用喎!又唔帶得返學。佢問我搵左咩工做,我話補習。佢話佢有叫陳主任幫我祈禱呀!哇!我而家真係好想知究竟陳主任係點諗架呢?好想搵日打俾佢傾下。歡歡話佢隻女仔朋友唔抵得佢去左1班仲睇佢唔起呀!歡歡話好失望呀對佢。歡歡又話係新班到d氣氛幾咩先!一隻朋友都識唔到呀!傾左18分鐘,跟住佢就話收線啦!究竟佢個心點諗架呢?我呢刻真係唔清楚。不過真係唔好打咁多俾佢喇!留返多d既神祕感對大家都可能係一件好事。不過聽朝佢叫我打俾佢,梗係好啦!

返到屋企整左魚皮餃烏冬,都幾好味!

整約翰組個網頁。唉!front page真係好難整得特別。我都係整曬d圖先!因為有d圖先至可以令個網頁attractive d。首先整左個logo先。好開心!我設計左一個自己都好滿意既logo!正!

(untitled)Private

今日fyp堂遲左1粒鐘,不過返唔返原來都係冇人理既!又係一堂莫需上既堂,不過同朱展辯論左好多野。係既!我的而且碓係比較大想頭1d既,可以同呢個咁踏實既人一組都係有好處既!

management,真係好鬼悶!不過丟都好盡力去聽架啦!今日俾我reg到ge喎!哈!感謝主!

夜晚去左鴨寮街睇無線針孔攝影機,由$289至$640不等。不過而家發覺一個問題,就係如果買佢地現成既,咁另外隻飛船同電腦個度都係要買另一舊野溝通,似乎真係唔係咁簡單!

今日成日都打唔到俾歡歡呀!佢個手提電話冇開。唔知係因為佢唔開丫、冇電丫定係佢爹地媽咪收返部手機呢?不過希望快d收到佢既信啦!講真個句我真係會掛住佢!

下星期就同郭靖出去買生日禮物俾歡歡喇!我一定唔可以令歡歡失望既!一件好d既衫佢真係可以著幾年架!所以真係買好d先!

可藝、可立既補習似乎都真係好有機咁喎!主呀!求你親自保守啦!我知你會安排最好既!

(untitled)Private

6點半準時起到身,打左俾歡歡叫佢起身。有左打俾歡歡呢個目標,我竟然就可以咁早既起身喎!佢話媽咪唔俾佢帶電話返學校,我當然話都應該既啦!我要配合陳主任既教導。歡歡話佢拑綿被,咁熱拑綿被會好舒服喎!都係同歡歡講左陣咋!因為陳主任應該係係咁叫歡噬唔好傾要快d返學校。問歡歡選左班長未,佢話今日選啦!佢仲話好有信心可以再做班長喎!都好既!佢仲想我為佢祈禱:學業成績啦!老師講課精彩d啦!佢聽得清楚d啦!佢做到班長啦!班裏面d同學和睦d啦!仲有就係屋企,佢話想屋企開心d,媽咪對佢好d。應承左佢就收線咯!

敬拜、睇聖經,即係靈修啦!好正!唔係因為聽到神既聲音或者佢既指引,單係令我可以重新有心去靈修已經好正啦!我諗都靈修左最少個半鐘頭架!12點半就出門口喇!因為約左bread去藍田見何姑娘。

上車食左個雙層芝士漢堡飲左罐汽水午餐,就打俾歡歡喇!同佢分享左我要佢為我祈既禱,同埋問佢選班長d野!佢話做梗架喎!都係傾左一陣。臨收線我叫佢唔好等我電話,好似有d莫名其妙咁,不過我知道佢會等先叫佢唔好等,同埋等一個唔知幾時會打黎既電話真係好難受架!

bread仍舊都係無咩可以令人驚訝既地方,同佢去左何姑娘度。其實就好似見工咁,不過似見誠意多少少。講真,我原本只係當有工返有錢賺架咋!不過聽佢地所講,令到我都好有心想事奉一下,雖然呢個事奉係有錢收既。要教既學校又係嗇色園,係可合小學。唔知係咪真係有得做呢?等神安排吧!

趕返去poly上362既tut,好無聊一堂,雖然我都係遲左15分鐘而且個tut本身只要半個鐘,但已經足見無聊之處喇!362係ck li教,即係我個fyp負責既proffesor,佢都幾好人架!

去左洪水橋搵軍仔教佢做暑假作業。佢真係好爛,見到佢既程度真係令人有d擔心,好想抽d時間幫下佢。由7點半教到成10點,中間有15分鐘到用左黎食飯盒,佢地請架!10點佢老豆就返左黎喇!佢老豆都幾細粒,聽軍仔話佢老豆係做睇場既,佢屋企真係令人擔心。佢地話成日都要挨飯盒,中仔仲喊添!希望我可以做到d野服侍到佢地啦!

(untitled)Private

今日遲左d返教會,不過勉強都準時架啦!今日嘉賢lead既敬拜都幾一般,好似好多位都亂黎咁。馬榮既見證,水蛇春一樣。佢將傳銷當做傳福音既機會,怕只怕佢自信心太強,以為自己可以誇勝,希望若這不是主的意思,求你把這工作從馬榮身上拿走。馬榮講起張生日卡。係呀!琳琳真係令人好warm,佢溫暖多人既心,佢係angel!寶華既道,聽到我皺曬眉,佢打既比喻同舉既例子我覺得好怪。愛宴,一般般開心咋!

落大雨,遮左嘉賢落去搭西鐵。返上黎,佢地開始練歌,我就彈結他,ok咁啦!阿明打既鼓俾人彈,佢一定有d唔開心喇!不過佢d拍子真係有d亂黎。之後到昱姐練敬拜,我打鼓,盼恩彈琴。打完之後佢地都讚我打得好又有fill in,估唔到盼恩都讚,呢個真係經典啦!我都好開心,真係好少聽到盼恩讚我,嘻。

練完,盼恩ruby佢地都走喇!得返我kylie同埋昱姐,我地係度係咁夾。夾都大家都好累喇!就話走,點知話走但你又唔走,我地係度傾計。同佢地傾計都幾舒服,即使唔係真係可以咩都講但係大家都傾得好開心,好有mood令人講野。如果呢個氣氛係小組既話你話幾好呢?係咪?同昱姐佢地傾左結婚生仔既人生大事問題,佢地問我有冇對象喎!又問我拍左幾多次拖,我話一次,佢地話睇我唔出喎!其實同歡歡係咪真係可以結果呢?同歡歡結果係咪最好既神既安排呢?我真係未敢肯定,只係我知道而家呢刻我好珍惜同歡歡既關係同感覺。

返屋企就預左冇野食架啦!咁靈機一觸就去左大昌睇下有d咩送可以買喇!最尾買左一包什菌同埋一包烏冬,都係$19咋!3個人食都夠!返到屋企煮左黎食,不過都係要落味精。有咩方法可以唔落味精又好食呢?

(untitled)Private

今日6點半,係,6點半就準時打俾歡歡咯!哈!同估計既一樣,佢根本唔洗返學,不過佢都同未訓醒既姿態同我講電話。佢嘰嘰咕咕咁我根本聽唔清楚佢講乜,忍左1分鐘9唔搭8我就落床去電腦前集中精神同佢傾喇!

同佢講唔忍心佢用咁多錢成半年既積蓄買張卡,問佢俾返錢佢好唔好,佢話唔好!佢話佢自己自願既,唔洗喎!我聽到我覺得佢其實係幾成熟而且係知道自己做緊咩架!我有d開心!

問佢中秋點過,佢話睇月光,自己一個睇。我聽到真係好想陪佢睇呀!我覺得佢每個中秋都緊係好寂寞架喇!我好想為佢做d野,買個燈籠俾佢都好丫!佢話佢媽咪罵佢買左張電話卡呀!佢爸爸都話用完d分鐘就要收返個電話喎!我真係要諗下應該點做喇!我唔想同歡歡既相處係唔得佢媽咪爸爸既喜悅呀!

講起歡歡既生日,佢話要禮物。我樂意送俾佢既,問佢想要咩,佢都好怕羞咁話不如你講會送d咩俾佢等佢揀喎!不過我都係堅持佢講想要咩。佢話佢冬天d衫好樣衰,佢好想有件褸或者褲。我話好啦!寄俾佢既時候佢真係好開心呀!隔住電話都知道佢真係好開心!因為佢既笑聲係冇掩飾既笑聲。我仲mark低左佢既size係中碼、腰圍係65cm、腿長80cm、鐘意既color有銀、淺紫、粉紅、淺藍和灰色。

佢似乎真係一心等我聖誕返去連州架!我都真係好想!加油讀書呀文豪!

佢話收到我個封信喇!佢仲話已經寄左一封,仲有佢將會寄多封!佢真係咁掛住我嗎?我好期待收到佢既信。

仲記得佢聖誕想要既禮物,係一條紫色既頸巾。嗯嗯~

今日約翰組好good呀!神真係好幫我,我真係好多謝神讓我有能力同埋權柄去教導約翰組呀!佢地都知道自己係有神兒女既名份同埋有永生啦!而且我都用到好多既經文解答佢地既問題,梗係因為呢排都有睇返聖經喇!我唔可以驕傲!不過今日我做得唔好既就係俾小左導師既角色係盼思度,似乎 我俾佢分享家事係比較好既做法。

同心圈回顧左同埋做左d展望,希望明天會更好啦!下星期應該有個新組員添呀!

晚上同阿明kylie同阿華食飯,大家都可以暢快咁相交呀!呢個感覺就你我想你同心囤入面有架喇!希望遲d真係做到啦!

夜晚又去左幫爸爸開工喇!

可能可藝有補習班可以請我呀!希望啦!求主成就!

(untitled)Private

今日超hea,成2點幾先至起身。不過我6點半就打俾歡歡啦!不過佢都未開手提,打左幾次跟住又訓返喇。訓到11點又打,個電話話佢傾緊電話。跟住點幾打俾佢終於有人聽喇!不過佢叫我2點2再打俾佢,我又好乖咁準時打俾佢,跟住傾左陣。佢話左我聽佢平日返學放學既時間,咁我又好乖咁記住左喇!佢返學7點8放午飯11點8,跟住再到2點半返學校放學5點2。佢叫我聽日6點半打俾佢叫佢起身。其實我地而家咩關係呢可?

4點半返左學校,見左一見個professor,佢俾左好多advises同comments我地,guide住曬。都好!唔係我都唔知應該點開始,話曬佢都做左咁多年,信佢冇死既!佢叫我地出去shopping,買針孔攝影機同埋rf transmitter同埋receiver set,另外仲有就係買飛船。買曬d野返黎唔洗自己搞都幾好!哈!去左智樂長頸鹿,冇料到!

返左教會羅約翰組d料,順便仲同阿明上左栽培。今次題目係十戒,講左頭兩條咋!不過都岩我聽,我要好好記住愛情唔可以大過神,因為只有神先可以令我有幸福既愛情。