陽山音樂會大功告成

4月4日

感激牧師師母幫我們運送套鼓到上水火車站,

8點幾等齊8個人便起行。

我、昱姐、通哥、kylie、鉅華、ruby、阿明、劍光。

 

一行8人搭火車、過關到羅湖,

再搭了4個鐘頭車,2點幾到清遠。

一落車不知幾凍!又寒又冷!

見到亨哥,之後便上了他的車。

 

到了清遠市中心吃飯,

點心不新鮮,送菜款式又不多,

也不便宜,埋單$27x。哼!

之後到天湖家電幫儀姐揀電視。

 

在大陸買野真係好唔放心!

明明話羅新既DVD機佢都夠膽比個舊既!

仲用膠紙痴走上面d塵,

跟住比我睇到佢就好驚仲要死撐。=..=

揀左好耐先幫儀姐揀左部$1400 25吋既Sanyo電視。

 

4點先由清遠再出發到陽山,

幸好沿路有傾有講的比較容易過。

 

兩個鐘之後才到陽山儀姐那裏,已經6點了;

婉兒、蓮妹、阿定和一個女的也來迎接我們。

後來才知道原來那個女的就是那個社工,

我還以為他是唐弟兄的女兒!哈哈!

她也太過似陽山的本地人了吧!

 

放低行李便立即跟陽山的同工吃晚飯了。

送菜同樣一般,埋單同樣不便宜。

由於車費比預期的貴了,

而且吃了兩餐也不是便宜的,

所以財政出現了危機!

 

吃過飯後便去了來來超市買點東西,

之後便回儀姐家預備場地佈置、搞話劇、沖涼;

11點半開始靈修,由我來帶。

 

我們面對的是可能只有很少人參與音樂會的問題。

講真,只用了10分鐘多來預備帶靈修;

只是感謝神給我訊息,給我經文,給我聖靈。

 

亞伯拉罕順服神的命令把所愛的以撒獻上,

我們又是否有所愛的是不可以獻給神的呢?

我們都知道神是預備的神,

但我們又豈可不知他是會試驗我們專一愛他的心呢?

我們求神預備時又豈可不醒察自己愛主的心!

 

1點睡覺。

一個人的豐富午餐

今天中午一個人吃午飯。

天氣很凍,突然想吃日本菜。

 

到了一間日式舖頭,

叫了一客定食,加了刺身前菜;

又叫了一杯特飲。

 

一個人靜靜地享受一個人的豐富午餐。

 

以往一個人時,就會隨便吃些算了;

現在懂得就是一個人,更要對自己好一點;

因為沒有另一個人有義務對自己好了。

 

這工作製造了很多機會給我一個人吃飯,

以往許多店舖都會不敢去,

怕看見一群群、一班班、一對對的人;

現在懂得享受自己的限制以外的東西,

一個人可以很自由的吃什麼都可以,

一個人可以不用為沉悶的空氣煩惱。

 

一個享受的心是可以把空虛填滿的。

行雷閃電會出事

今朝睇左睇新聞都唔係咁信,

未到晏晝個天就風雲變色啦!

 

晏晝點幾鐘出去食飯既時候仲係毛毛雨,

食完飯岩岩返到公司忽然就癲左咁落雨!

「彭!」

「嘩!」

唔係玩「呯!彭!嘩!」,

不過我真係好大聲嘩左出黎;

跟住老細走左出黎,「頭先你叫呀?」

「係呀!我真係好驚。」

之後仲傾左幾句,哈哈!

 

連續半個鐘既閃電、暴雨、行雷,

真係令我感覺好震撼。

我明白點解以前既人咁想搵神,

而家既人都當神冇到、虛構;

因為大家已經唔認識呢個世界同埋自然。

 

係一間木屋裏面,外面風大雨大;

一聲「砰彭」,誰能肯定是否仍然活著呢?

他們最知道平安是什麼,祝福是什麼;

我們當中又有誰能夠明白呢?

 

個人祟拜

我今天沒有崇拜,也沒有一個人崇拜。

但原來我一直在崇拜一個人,屬靈的父親。

 

因他的道我得以看透了許多的模糊,

因他的樣式我找到了成熟的果實。

即使我強調自己有多麼的理性,

仍然是敵不過自己把他定為自己的帶領者。

 

我必須分清「道出於神,析道於人。」

要做到執事,就要做到「尊神唯一」了。

蟬唔叫,我都唔知自己鐘意&#34

今年第一次聽到蟬叫,好開心!

 

蟬唔叫,我都唔知自己鐘意蟬!

佢地一叫,夏天就不遠了。

我最 like夏天,夏天係我最活躍既時候!

始終夏天出世冇理由唔鐘意夏天既,係咪?

 

記得係天諾屋企捉過蟬,

記得上年短宣又捉過蟬。

 

其實我唔係真係咁鐘意蟬既樣,

比起獨角仙佢地真係算唔吸引;

不過我覺得佢既叫聲真係好好聽,

個種 noise既頻率究竟點解咁特別呢?

我真係好想用個 circuit模擬一下!

 

現代人玩音響最討厭的就是 noise了,

因為冇人鐘意聽到個喇叭「時‥時‥」聲,

但係蟬既個種 noise比我既感覺係好舒服,

我會好滿足於耳朵充滿著呢 d noise既聲音。

我相信好多人都一樣 like,right?

PHP by zenkio

整個3月都是在研究和開發公司的Booking System,

老細指定要base on php,因為是免費和開發源碼的。

 

一本書,一部電腦,兩個程式 Notepad++、Easyphp。

現在已經對php有了基本程度的熟悉了,

其實在這個過程中也有很享受的時刻,

每做到一個新的功能就好像又升了Level一樣興奮!

 

能夠學成php長遠來說對自己是有好處的,

現在來說要寫一個資料性的網頁也難不到我。

我還可用什麼遮掩我的興&#22894

剛剛第二份工也打來了,

遲第一份工的電話才30分鐘。

太興奮了!我真想打個關斗!

嘴也已經再合不起來了!

 

感謝主!是你的應許!

「2-3月會有一份新工作。」

就是這句話語驅使我這個月全力去支取的!

 

第二份工--MU-TRO

工作日數: 5天半

每月薪金: 9K

 

哈哈!誰還想用8K來請我!!!

「我們覺得你很適合!」

「你現在可以CONFIRM了嗎?」

「你最快可以幾時返工?」

突然間自信培增了!

 

我是Software Engineer!

我的 DREAM career path:

2-3年後要到日本或美國發展機械人!

衰左

今日星期三,第一份工衰左。

一D都唔氣餒,因為我仲有第二份。^^

見工見得好滿足,唔請都抵!

比約定時間早15分鐘,岩岩好。^^

 

做個test,全部都識曬係爭一題唔肯定。

成個interview我真係好滿足,

因為我覺得自己答得非常好;

不過唔知返幾多日工同埋幾多錢人工。

 

如果星期5有2nd in就好喇!

始終高科技玩具係我最like既field。^^

有咁岩,得咁橋。

「有咁岩,得咁橋,我就係聲橋。」

 

今日放工,聽日放假。

有咁岩,得咁橋;

放左工,有人約我去見工;

去火炭,聽日放假冇得嘆;

10點鐘,希望見得成份工。

 

比起半年前,算有D經驗;

以前冇價冇市,

而家有假,望有市。 ><!