(untitled)Private
我希望可以為主再做多一點事情。復活節可以用鼓再炸一炸清遠吧! 如果明天就死去,為何還呆呆的等待。
米舖自助餐

終於等到米舖自助餐既今日,

原來最高潮既係交換禮物!

很久沒有玩過這個遊戲了,

即拆是最過癮的事情。

 

同阿基搞爛Gag搞得好開心!

我覺得唔係人人都識搞Gag,

爛唔爛就見人見智,最緊要開心姐!

「雞骨草」同埋「冬蟲夏草」都有關係!

 

短宣的籌備上輕鬆許多了!

也許只是心態的問題,因為沒有解決過什麼。

還有4天就到了今年最後一個短宣行程了!

今年的異象可以算是超額完成嗎?

我只希望可以看到下一步神要我完成的事。

錢 = 現實

先天下之憂而憂,後天下之樂而樂。

「你要專心仰賴耶和華,不可依靠自己的聰明。」

 

幫我剪了7年頭髮既髮型師月結婚咯!

佢仲話搵我做兄弟,我都有認真考慮過架!

佢話請我去飲,我都有考慮過真係去架!

朋友,我諗我無認真當過佢係朋友,

但我地隨時都可以成為朋友。

 

我諗,而家就係試驗信心既時候!

亞伯拉罕!我要你的信心!

2星期沒休息了。

學日文已經4個月了,真正溫習就只有一次。

好喜歡福田小姐,佢講既廣東話好搞野!

佢個人又好搞笑,不過下一個月未必仲係唔係佢教。

我好歡意一個日本字「怪」{hin},福田小姐成日講。

 

衝埋呢個星期,我就可以返返上去大陸啦!

雖然上去係事奉,但我覺得會係我真正享受同埋休息既時候。

大家加油呀!為福音既緣故,做到最好吧!

噓~勿TELL

Mattel既路,已經唔生疏;

不過一個人上去,都係第一次。

我諗當中唔係話老闆好信我,

相信只係因為佢上晝去唔到,

當然老闆應該都係信得我過既!

 

唔同人有唔同面口,

好彩既就會遇到個知書識禮唔計較既人;

唔好彩既就句句都姪住你,對眼生係頭殼頂。

好彩,我今次係好彩姐。^^

 

做左Mattel D野就覺得自己真係似做緊玩具,

Vtech D 玩具可玩性真係低左D,

或者係我已經唔需要學ABC同埋Red、Green、Blue。

我有RF遙控車仔玩下就已經好開心咯!

 

而家整緊RF,其實個D Coding已經搞掂;

不過之前比左9V Supply落Circuit,

好似話有2A電流Draw左出黎。

而家個Transmitter壞左,又唔知係邊粒野燒。

希望EE 幫我搞掂啦!雖然我都已經極力嘗試Debug。

 

我發覺我呢份人真係太唔小心‥‥‥

費時失事。唉~

超支力

由上星期忙到今日,感覺好唔掂!

連星期6、日都係冇得休息,唉~><。

搞部電腦搞到今日都仲係搞緊,勁‥唔好意思。

搞IR Barbie搞埋今晚後,聽日都仲係要改Program。

搞清遠短宣既籌備到而家都仲有好多野未確定。

仲有好多返左工之後要搞既交件未搞,要還既錢未還。

人生,唔應該係咁架喎!=..=

 

今日最滿足,就係自己搞掂個RF既發射遙控器,勁興奮!

以後我都可以改IR或者RF既野咯!好開心!

呢份工好就好在有新既野學同埋做!正!

如果好Paid一D福利又好一D就會更岩心水囉!

仲有,如果有人發起爭取5天工作而遊行!我一定會去!!

極力跳舞!

星期6,Free到爆!一個老闆都冇返!

真係吹水吹到上天花板都冇人理。

IR Barbie 個Program只係改左少少野,

應該都幾Prefect架啦掛!

 

下晝去幫阿希補習,佢既集中力仲係爭少少。

希望幫佢補習真係幫到佢啦!

我諗我真係要係幫佢補習呢件事上面做多少少野。

平日忙忙地,搞到補習都冇咩準備。

 

夜晚原本爭扎去唔去練歌,

定係幫鄰居去深水保買電腦零件。

因為我最先應承左kylie,同埋呢個係事奉;

所以我都係選擇去練歌。

最多聽日完曬教會野再出去買。

 

夜晚既敬拜真係好享受,

係屋企真係好難有咁放既敬拜。

學左跳舞,用黎敬拜真係幾開心!

我要學像大衛係神面前極力跳舞!

全個人去敬拜,真係好滿足。

 

一步一步邁向神比我既異象,

希望一生一世都可以被使用。

舒一口氣

究竟係因為呢個老闆好?

定係因為基督徒所以好?

可能因為祈左禱而變好。Thx~

 

整個星期都提心吊膽,

驚唔知幾時先搞好IR Barbie。

因為我知個Project差唔多要放,

但係個Program好大個Bug!

搵又搵唔到‥‥‥無奈。

 

Debug左幾日,覺得冇咩進展好啥時間;

諗住重新寫過應該會好過Debug。

但係重新寫過先發現原來以前咁叻,

一時間原來真係好難重頭寫過。

 

呢幾日老闆都冇吹過我,

可能佢都知我已經好心急。

尋日老闆同我傾過個Project,

我拍心口話最遲星期6比個OK既Program佢。

 

今日搞78500個Program都用左唔少時間,

個Bug都搵唔到又試唔到出黎,

真係唔知可以點樣Debug!

最後都搵到少少頭緒,希望解決到個問題啦!

仲有個78503連Voice Demo都未出!

 

開左3日OT,今日終於有收成啦!

IR Barbie個Program Work得幾好!

IR個Debounce應該都幾令仔!

輕鬆D先至做到野!做到好有成功感!

希望個IR唔會變得太近同埋唔會再收錯啦!

 

尋日約左可立既弟兄姊妹打邊爐,

差D真係去唔到,去到都已經唔早。

不過都開心既!不過都好累呀!

開口中!何姑娘真係大左肚!恭喜曬!

 

返左呢份工!個人既時間真係少左。

有D過去既野,真係好似過去曬咁。

唔講真係唔記得,我要搵返D時間返黎!

 

早D訓,聽日都係唔好遲。^^

失意

原來有d野唔係憑信心就掂架!

今日搞左個Program成日,得個桔。

聽日真係唔知點同老闆交代‥‥‥

 

Beyond:「總有挫折打碎我的心‥‥‥」

真係有D做到想死既感覺,

好想放棄,好想有人打救一下。

唔夠經驗就係唔夠經驗,

唔夠技術就係唔夠技術。

我需要求極大既智慧同埋毅力。

 

關心妍:「或許你,努力過後仍然失望‥‥‥

你要記得你價值不少‥‥‥

忘記背後,努力面對以後‥‥‥

不想去放棄,才叫有自由‥‥‥」

黃貫中:「只要有手又有腳,我地洗乜死!」

聖經:「不要為明天憂慮,因為明天自有明天的憂慮;

一天的難處,一天當就夠了。」

 

我諗,做唔到野,起碼返工都準時D啦!死仔!

Just Do It!

今日Wind-Shop黃金,D Ram真係平到笑呀!

如果你部腦係係用DDR2既Ram既話,快D入返一兩條咯!

1G都只不過係$150,我諗呢個應該係最低價位。

遲D係唔係出DDR3呀?應該係轉制式既提示。

 

IR Barbie,我真係好想殺左你!

睇左幾日示波器,個頭真係好暈,

而且自己好清楚,咁樣睇法都係於事無補。

 

決定左啦!聽日重新寫過個Program!

一日,我相信一日可以搞掂你!

仲唔要OT!

Just Do It!