尋日已經衰架啦!成7點半先起身,今日仲衰到8點半起完訓返到10點先起身!返到poly成11點半上ge,入課室俾proffesor拮,話我做咩咁遲,又話乜又話勿。
之後去左cf503,好無聊好無聊,研究左點用lg用poly提供既wireless network,但係好似唔係好成功。到左2點半打俾佢地食飯,點知佢地成班友都冇去到打波。得阿星係都會食飯,咁咪打俾佢囉,點知佢又食完。好彩佢又冇乜野做,跟住就叫佢陪我食飯喇!
約左圖書館門口等,點知佢有2個fd都一齊,一個叫迪文一個叫‥‥‥唔記得喇!去左舊can食左個tea,西多呀!跟住就週圍行喇!迪文同我都幾夾幾好玩,不過佢唔係基督徒所以講d野口沒庶攔左少少。同佢地一齊,我昅多左女仔。仲搞左個打招呼學會添!hea到成4點4先至上hj上361。悶死人!
放學去左排隊買printer,成$790,我都唔知抵唔抵,只係為左整野俾歡歡同埋整網頁我就買喇!因為迎野仲有scan同埋影印功能,最重要係d墨防水!
係車8點打左俾歡歡,佢分左班去左81班,即係全級最好個班呀!佢好開心仲叫我恭喜佢添!而所以佢都冇得做班長喇!佢好似有d壓力咁不過佢自己都識減壓既!尋日佢話冇開機因為開都冇用喎!又唔帶得返學。佢問我搵左咩工做,我話補習。佢話佢有叫陳主任幫我祈禱呀!哇!我而家真係好想知究竟陳主任係點諗架呢?好想搵日打俾佢傾下。歡歡話佢隻女仔朋友唔抵得佢去左1班仲睇佢唔起呀!歡歡話好失望呀對佢。歡歡又話係新班到d氣氛幾咩先!一隻朋友都識唔到呀!傾左18分鐘,跟住佢就話收線啦!究竟佢個心點諗架呢?我呢刻真係唔清楚。不過真係唔好打咁多俾佢喇!留返多d既神祕感對大家都可能係一件好事。不過聽朝佢叫我打俾佢,梗係好啦!
返到屋企整左魚皮餃烏冬,都幾好味!
整約翰組個網頁。唉!front page真係好難整得特別。我都係整曬d圖先!因為有d圖先至可以令個網頁attractive d。首先整左個logo先。好開心!我設計左一個自己都好滿意既logo!正!