新一年,新目標,新計劃,新希望!(我仲轉埋新日記)
- 我要同神有親密既靈修關係!
- 我要完成教會舊約讀經計劃!
- 我要每星期返足祈禱會!
- 我要盡我所能完成FYP!
- 我要用一個月時間到異地宣教!
主在我的身上是這樣計劃麼?我願求你的旨意。
新一年,新目標,新計劃,新希望!(我仲轉埋新日記)
主在我的身上是這樣計劃麼?我願求你的旨意。
今日成點先至起身,不過約左可立d導師點三係藍田等囉!遲大到。我買左4個黑森林蛋糕、4個芒果蛋糕、3個班戟同埋3個芒果布甸作為上次遲到既懲罰。我3點幾先到,遲左個大到。所以係街市買埋30蚊三寶先上黎。哈哈!原來佢地原本想屈我請食自助餐,不過佢地見到d三寶就成功俾我收買左。哈哈!不過講真我請得都開心既。開會都唔係好集中。
夜晚返左祈禱會,因為義人禱告的力量是大有功效的。昱姐都有返!勁!今晚祈禱大家都好開心好正!感謝主!義人禱告的力量是大有功效的!阿明既祈禱真係進步左好多咯!神真係一個聽祈禱既神!今日既祈禱真係好投入,同埋真係好有方向。寶華禱告都真係好有恩膏。我感受到聖靈。
尋日同輝、miu出左去城門水瑭釣魚。首先我地係新墟食左靚早餐,之後就去買包留返做午餐,跟住就去買左支95蚊平到笑既桿同埋買左d蝦同埋蟲。跟住去搭西鐵到荃灣西再轉94s小巴去城門水瑭喇!我地係水瑭兜左個圈都搵唔到位落,之後靠住阿miu小小直覺同埋小小歷奇既知識終於搵到個ok既地方釣喇!
我地膽粗粗搵左個地方落腳,阿miu好快就開波喇!我第一次用桿,咩都唔識,靠輝教路喇!第一次用桿,第一次用令圈,第一次用蝦,第一次拋桿,第一次就拋得咁遠,哈哈。釣左成日都冇咩料到,已經祈曬禱架啦!不過個符碌miu又好野喎!咁都俾佢釣到條鯪魚,都幾大條架!我同輝就打龜!
尋晚非常之夜訓,唔見左粒相機電心情真係非常之唔好!係屋企叉住都唔見喎!你話死唔死?不過自己衰去左p2p,一失即昶千古恨。
今日都ok早起,thanks阿明叫我起身。好快出左門口,仲要早到添!不過唔識去ua戲院,又搞左陣先搵到。
如果.愛,開場都幾悶下!不過睇睇下又ok既,同埋有d位都搞到自己幾亂下!一下子諗左好多個女仔,所以真係好亂。跟住就諗咩係愛,就諗到愛就係一個選擇,之後唔放棄。咁即係話愛就係堅持啦!不過堅持又唔等於愛,即係愛其中一個特性會係堅持。
晏晝去左間上海野到食,一般般啦!不過大家都ok掛!鬼叫冇人有提議咩!咁我咪亂咁提議一間囉!一人40,ok啦!d野唔係太good咋!
去左天道書局睇書,我買左本荒漠甘泉,係有好多插圖架!86!好正!我鐘意!雖然我已經有本荒漠甘泉,不過個本冇插圖丫嘛!之後又買左本教人點教兒童既書,48咋!
之後去百佳買夜晚煮野食要用既材料,一人都係20蚊!超抵!
返到盼恩屋企大家吹左陣水,佢地講開愛既問題,之後大家就發表自己對愛既一d睇法,或者係對自己既愛情既睇法喇!講左輪,就開始整野食。我同阿明整沙律,琳琳整肉醬意粉,盼恩整雞翼。
d雞翼好好味喎!熱辣辣食幾正!好似係用德國雞粉調味架!d肉醬意粉仲正!加多少少茄醬,真係正爆!d沙律都ok喎!不過唔知係咪食得太多,搞到肚仔痛。仲開左枝香檳添!good呀!盼恩預先仲整左個士多啤梨蛋糕添!都幾好味!都可以話好味架!另外仲有d丸既,冇咩人吼。
我地set曬燭光,唱詩歌,一人帶一首,氣氛幾好。跟住開始自由帶唱歌喇!然後轉數算恩典,由ruby開始數。盼恩。以琳。跟住到我。學業有好多恩典啦!好多deadline都有神睇住,好多功課都有神照住。識到班好同學一齊溫書先有咁好成績。另外愛情方面,都被神break左好多,好多以前limit既都被神抖正,unlimit返。錢啦!一路大洗都一路供應,求工作又有,神真係好好。又俾我有聖靈充滿,係事奉上面又可以滿足。之後阿明。之後kaka。嘉賢分享左佢幾深層既野啊!佢係學校感受好唔開心同埋好需要人支持,我真係好感受到,因為我經歷過。真係要點先可以share佢既野更多呢?
跟住我地就開始祈禱喇!我好激動咁為同心圈流淚同埋喊!或者得我一個feel得咁灰,不過我知大家都想improve既!我問神,佢既光係邊?點解唔照我地。我求佢同我地同在,同我地小組同在。求聖靈臨到。求主俾愛既力量我地,又求主俾愛恨我地既人既能力,同埋求屬天既喜樂。我真係喊到收唔到聲,好耐冇試過咁喊過!我知真有聽。主讓我再次決心成為「義人禱告的力量是大有功效的」實行者。我知這是神要我做的。我在異象中見到一隻像鳥的,牠是撒旦,但我不知神給我撒旦的形象是為什麼。希望日後知道啦!我問過神我的愛情,似乎神示意我不用現在去思想這問題。
今日過得真係很棒!我真係覺得好正!係靈裏面,小組既關係再次變得有意思。
今日一早就出去同輝羅左個釣魚牌,24蚊3年抵到爛啦!跟住就同佢去左朗豪坊度睇野俾winnie,睇中左條手鏈,成3百蚊,輝真係捨得!咁都唔好話係冇野啦!哈!不知幾有野先!
去左大家食到食,蕃茄蛋手攪麵,不知幾正!又叫左碟油菜同埋一碟淨油查。原來炸過既肥膏就叫油查,一直真係以為真係油查黎架!一人30蚊落樓。同輝都幾好玩先!幾好幾好!
之後就返屯門睇戲喇!約埋承恩佢地,應該話係佢地約我!不過去到巴倫紐先知原來睇5:10,咁所以我就冇睇喇!每人津貼左佢地10蚊就返屋企喇!佢地話我好型!哈!件褸成890架嘛!不過今日可能真係行左d既!嘻!
去左茶軒度食,都ok架!其實我幾諗住食大d,不過似乎唔係咁多人有興趣。今日既氣氛好good喎!幾難得!不過琳琳好似有d怪!
今日同嘉賢同承恩一組佈道,一開始唔係好順,不過之後靠住嘉賢既直覺真係搵到個有需要既人!願主大大祝福佢!好開心真係同佢傾得好深入呀!佢係一個40歲既男人,做速遞既,平日會落d返大陸個d,不過以前返過下教會。我同佢傾左都幾耐,佢都好似搵到d野咁!同佢傾計,好有聖靈既感動!願主真係打開佢既心,讓佢重新被主愛灌溉!
夜晚同kylie佢地食糖水跟住就返屋企lu!今日都好開心喎!感謝主!
今日起身都成點喇!跟住就返去poly同朱展搞飛船!隻飛船超搞野同埋好玩!不過又好難玩!但係點都好,起飛真係令人好興奮!我好雀躍!
個飛船成日lost control,係因為兩個風扇既動力唔一樣既關係,同埋室內既汽流都好大影響!淨係點樣入gas都研究左好耐咯!原來係要將個咀向下禁至有氣出,我地搞左幾耐!
6點幾就走喇!返屯門,再戰市中心呀!行左去豐澤,半個鐘就買左部相機出黎喇!係pentas,600萬像,3倍光學,2980,分12期。之後上左層,去左jusco,又買左d輕粘土,諗返都成128蚊,真係唔係好抵!之後又上左層,去左2%,都冇咩好買喇!就去izzue,都係爭d,入左去double park,見到對鞋幾得,不過冇size,佢d衫都ok,不過覺得都係唔係好抵咁!就轉左彎去5cm喇!d野我都睇過曬!仲要尋日係睇得好辛苦架添!不過我都買左兩樣野!買左條牛,240,買返個件褸,480。其實都唔係唔貴!
又轉彎去左duewear度睇野,都唔係好多野睇咁!不過試落試落又好似好多正野咁!最正係d野岩心水又唔係貴!買左3樣野5舊水,超爽!不過咁買法真係唔係路!買左件好似底衫既底衫,145,仲有條佢地自製既牛,199,同埋一件細左個碼既圍衣,199,聽日羅去換先!
今日真係一抽二能啦!自己都唔敢計用左幾錢!不過我真係好耐冇買野丫嘛!又冇咩衫著!ok啦!
試我考完曬啦!個362真係出奇咁淺,個包真係好大!基本上真係識好多,機乎有信心過management!盼恩講既的確冇錯,神真係係呢科我地冇信心既一科上面特別保守。
考完試之後去左唱k,成班人經過左兩個禮拜努力之後去玩的確係好爽!唱完k我就係尖咀行街shopping喇!搵返個間買背心個間舖頭,搵左都幾耐下,冇計,係得個間有同埋個價錢岩!350!試上身覺得真係好唔錯!個間舖頭都仲有個袋仔幾好既,不過都冇買喇!畢竟唔係主菜!
跟住行前見到間舖又入去,入門就見到d converse喇!就已經心思思,畢竟想買對好耐!點知見到又有碼,咁就試啦!試左又幾好!咁就買喇!成為179。好開心!終於買到對鞋喇!cons,好好襯!
係尖咀又行行行,izzue有條褲都好唔錯!d洗水幾好,不過成49幾,我不如買levis!之後去左美麗華it,行左好耐。其實冇咩野可以行咁耐既,只係睇中左個袋,點知個sale話買多件有7折!咁我就係度係咁搵係咁揀下仲有冇岩心水,點知岩心水又冇碼,其他又買唔落手!冇變,買左個袋就鬆人!
呢排都係考試,不過又唔係話呢排都係溫書,不過都溫多左好多書架啦!
科381真係俾人出賣,一諗起就實講阿sir坤我地!
361,以為都ok啦!點知直一直,衰到!有25分真係冇做過咁濟!出得幾鬼難!不過講到底自己溫得都唔夠!
後日就362,唔知真係會唔會有奇蹟呢?不過讀好d緊要!其實d野唔係真係咁難!
尋日去icefire買左兩件3,一件係羽絨,890,一件係格仔恤衫,298。講真,真係好捨得!從來未試過買咁貴既衫!不過羽絨喎!抵既!件格仔都好fantastic!黎緊仲想買多d衫添!
歡歡份禮物寄左咯!聖誕卡都寄左咯!張聖誕卡我自己都覺得好有心思,寫得!不過佢就有排先收到咯!冇計啦!我成日都係咁!
前晚同阿貞同埋家樂吹水,都吹左好耐!家樂真係有d似小春,真係唔怪阿貞鐘意佢。
上星期6打左俾歡歡,跟住問歡歡媽咪係唔係度,點知原來個個就係陳主任,真係搞野,佢地把聲又會咁似既!同陳主任都傾左幾耐,跟住佢老公又搶左個電話黎講,同我講叫我多d去玩,然後陳主任先俾歡歡講。不過唔知點解同佢開始好似冇咩好講咁!唔知發生左咩事先!唔知係佢唔方便講定係佢唔想講定係心情唔好喇!我覺得都冇咩癮先!好想好似以前咁好free咁傾計,好sweet咁估估下。
尋日考381,俾佢呃左!又話好容易,又話淨係出方波、三角波同埋鋸齒波,點知佢出左條forier series竟然冇圖!仲要係sin既5次方,俾佢玩謝。其他個d連am同埋fm都問得幾雕鑽,唔知佢發咩神經。不過我照舊希望有個B。
305就應該好唔錯啦!起碼160分羅緊佢架啦!希望呢科都有個B+就發啦!唔知點解呢期咁大想頭呢!不過都背左唔少野!好似好耐都冇背過野咁!
尋日5點幾竟然有個make up class,真係好彩振振收到風咋!有個make up class好好多,雖然我覺得先己睇都睇得明,不過要用好多時間囉!最幣就係冇咩時間啦嘛!咁樣講一講,真係好拿爽!同埋又知道有d咩係重要要溫既!
夜晚約左8點食飯,同肥貞郭靖。講真,而家都有d覺得肥貞好煩!真係唔好話唔知點解,佢成日咩都打黎都幾死!尋日肥婆文又遲,仲要去旺角交旅行社d錢,想早都難啦!不過講真我寧願陪佢遲。同iman係好玩d,同肥貞,自己都麻麻地想見到佢。sorry,竟然咁樣講野!不過呢個係好心底既。
iman應該會揀思朗啦我估同埋分析,因為佢地聖誕去旅行。其實呢個算係trivial solution多d。講真,聖誕咁樣去一去,佢地既關係都非淺啦!
去左裕滿人家打邊爐,最終9點先入席。d野都ok喎!一人都係60幾,都幾抵!都幾好玩既!講真係好耐冇同iman玩姐!
都未買禮物俾歡歡,iman話幫我買條頸巾喎!講真,我知歡歡想有件褸多d,但係香港d褸唔平呀!同埋買咁貴既野我覺得好古怪,所以都係唔係咁好啦!
哇!真係好耐都冇打過日記啦!可能係心情問題啦!不過緊要d既係真係冇咩時間打。不過岩岩打完俾歡歡,叫佢幫我祈禱,真係好開心,又教左佢做兩條方程。同佢傾左dd野啦!不過可能因為佢d成績麻麻地,所以佢媽咪爸爸都唔係好俾佢傾電話。咁都係好既,不過我真係幾掛住歡歡既。同佢傾完電話真係有d雀躍。
今日返可立教補習,都唔知自己做緊咩,不過就係知道佢地發曬癲。曾麗絲送左張聖誕卡俾我,我都幾開心啦!今日曾麗絲同埋高子晴坐左係我大脾,我覺得幾咩野!就叫佢地起身,佢地又唔起先,我諗佢地實係平時都坐係爸爸大脾架喇!最尾我先格硬起左身,我唔得俾佢地咁放肆!
聽日就考management啦!有好多野背,真係應該好好背下既!好啦!唔講先!我要去加油!同埋今晚要早d訓!