我唔要離開!

今日同Eng 房既同事都傾左好耐計,

好似唔洗做野咁。

講既野全部都係關於基督徒‥‥‥

希望我可以幫到佢啦!

 

玩左個新既Online Game《網球拍拍Online》,

或者係因為無聊,不過又幾好玩。

 

夜晚冇練歌,返敬拜訓練又遲到。

[[的確令我尷尬,但好多謝真心提點。]]

敬拜訓練的內容打破了我一直的看法,

終於明白唱詩歌同唱歌的分別!

分別真係好大!

[[不盡心全力投入的,請離開吧!]]

我會好好記住呢句話!因為我唔要離開!

 

收到心意卡同禮物,感覺有點飄飄然。嘻。

 

《清遠鼓班》的機會來了!

神給我異象,也會協助完成吧!

一定要給我放假哦!>"<

有咁耐風流,有咁耐折墮。

今日返工真係好唔適應,

兩個Project又要趕Update program,

好彩兩個Project又Release姐。

 

做到成6點半,個個人都6點前走;

同事講笑咁話:「有咁耐風流,有咁耐折墮。」

其實同平時差唔多時間走架咋!哈

TOSHIBA有得放暑假!!日資公司真係唔同D!

可惜,我做緊既係香港人計到盡公司。

 

好!聽日返埋半晝就又可以休息下!

十分‧愛

約翰組既Camp,我都玩得好滿足。哈哈XD

 

其實今次大部分既人都係同上年既一樣,

只係換左少少血,都好,可以識多一兩個少年人。

比起上年,今年叫做容易控制好多,

大家都幾自律,唔洗我太過操心。

 

第一日基石教會對浸信會,足球比賽,5人場;

好耐冇踢過波啦!好彩d人唔係好勁姐!嘻。

我都有波入,真開心!

夜晚有集體活動,睇佢地都玩得幾開心;

好彩我都有一個遊戲有得玩埋一份姐!

d人一玩開就會癲,真係癲,不過咁先開心!

 

夜晚‥‥‥男仔分開左兩邊。

其實我真係唔想見到咁,好似好怪咁。

應該要好似上次同心圈既Camp咁,

大家一齊玩先搞笑同埋過癮架嘛!

我真係第一次玩Truth or Dare,唔好笑!

不過我覺得麻麻地好玩‥‥‥有待改善。

3點Hea住走‥‥‥

 

第2朝睇佢地游水‥‥‥

整親隻腳搞到冇得游‥‥‥

責任上都要睇住佢地游,

好彩叫做有承恩陪姐!

 

晏晝又有活動,大家好似唔係好集中咁。

{{同生共死}}

>"< d 懲罰真係好似無聊得濟囉! >"< 汗!

{{尋找快樂的故事}}

鄧綷雯個見證真係好正!盼恩帶得幾好。

 

有D無聊就搵浩然篤康樂棋,我贏緊架!

點知清姐打黎叫我認識下夜晚既講員,

冇計!都係要做正經野先!

唔好意思呀浩然!贏唔曬你!哈哈XD

 

Alan哥哥,第一次見,佢個Look都扮得Ok Young!哈!

Chat左一個鐘到,我覺得佢應該黎職青搞下Gag!

同埋佢講既野,都好岩職青聽,學下做生意吧!

夜晚食飯就見到Alan既功力,一下子渾熟;

連「師傅食飯」佢都講埋,仲要好大聲個隻!哈XD

 

夜晚個敬拜我好享受,不停祈禱求聖靈感動大家;

懂得享受敬拜既人,就係識得係任何時候都開心!

因為鼓勵、支持、肯定、安慰都會岩岩好既賜落黎。

 

Alan Hold個晚會真係Hold得好好,

個Power point已經係冇得彈!真係唔信佢冇請槍。

佢個破冰!一下子就搞到大家都開心,

氣氛真係好好,真係大開眼界,要學野。

 

我最鐘意佢講既個個買桔既比喻:

每年都會有好多人買年桔買年花,

有d人會選擇係年宵之前就去新界揀定d令年桔,

係最適合既時候買,又會平D,又會揀到令D。

但係冇人會係佢仲係種子、或者年桔都未出既時候就買,

因為棵桔最終可能都唔會有果實。

點解唔等到佢開左花又令,果實又大既時候先買呢?

呢個比喻幫左我好多,肯定左我既做法。

 

真正既愛情,等4年夠未呢?

我仲好記得個套「愛,也許不易」,

等左10年,為一份真正既愛而等待;

不選擇欺騙、冇不擇手段去換取愛,

終於係神所定最適合既時間而開花結果。

真愛,不易,因為要慢慢靜心等待。

 

決心單身的動力,就是要把自己變得更好!

過去發現自己人際關係、自信、經濟都有問題,

呢4年係主裏面,有好多好多已經改善了。

係未有真愛出現之前,要做既就係準備一個成熟既自己;

到真愛出現既時候,就用咁多年努力既成果去收成。

 

我諗,其實我都只係約翰組入面既一個組員,哈哈!

再思

幾日冇打日記Lu,每日個腦都好似唔清醒咁。

我是再次失去了自己吧!總是會失去。

 

星期6晚的敬拜再思,的確是一個很大的挑戰!

「如果不是盡心全力的投入事奉,就離開吧!」

我當時是可以即時立志的,第2天就給難倒了。

我是多麼的軟弱,只不過是隻軟殼蟹吧!

我還有什麼需要改進呢?絕不是技巧吧!

 

星期日,崇拜‥‥‥不懂說。

很欣賞馬榮的主日學。

嚴厲的說話、坦白直率又認真,

不在意知識的傳授,在分享生命。

我感覺這是師徒關係的主日學,

決不是沒有感情和交流之類。

欣賞。我又看完了路德記。^^

 

工作,愈來愈明白什麼是工作了。

理想。工作。你想。工作。唔想。工作。

不管怎樣想,它也只是一份工作。

 

今天沒有來兩個女的,都是男的;

心輕輕有百分一秒沉了一下,之後開始發傻。

明天去Camp了,今天的工作要忙得不可開交。

Norman今天還要給我一個新Project,說星期5要。

不夠時間吧!我放3天假‥‥‥沒有說出口。

開始明白,請假要付的代假也太多了吧!

幸好,Arnold幫我提了Norman,

原來他完全忘了我請假的事‥‥‥=..=

 

我是那一種德性我明白,那一份工可以到老呢?

我知道自己想要什麼,偏偏沒有找到自己想要的;

開始不明白自己想要的是什麼,又再沉思。

感覺都過得太快了吧!這所以叫作感覺。

理性總是不足以說服人,所以耶穌才求神賜下聖靈吧!

 

連州,很想拚命的去,為的是什麼?

又是要自己好好搞清楚的問題。

每次遇到短宣,都需要好好的再思又再思;

因為都是叫我可以放棄現在的處境,

我是想逃避一直生存的這個空間吧!

如果可以讓我盡情留在連州,

也許我會知道答案,但我不是個甘心的人吧!‥‥‥

 

其實就是腦筋不好,問題總是轉來轉去的沒有答案。

只差一個確切的呼召,只需要一個單純的心。

「清心的人有福了,因為他們必看見神。」

16號!

尋日聽同事講16號會有兩個新同事,

都係Software Engineer!仲要Fresh Grad.!

好耐之前聽講過有個女Software Eng.見,

我諗,有8成機會。聽講遠睇OK,4成啦!

 

17-19號請左假,好彩16號都可以先睇為快姐!

係Fresh Grad.既話,即係都係後生仔女啦!正!

而家坐係我對面既係個學野好慢講野好煩既阿叔。=..=

好彩我隔離仲有個位!哈哈哈哈XD

 

前幾日都忙到嘔!今日冇人再有野可以追我!

終於搞掂左粒ADC,Analog to Digital Converter。

我發覺自己真係好Like寫兩粒IC中間Commmunication既Interface,

睇住D Timing Diagram黎寫,又容易又有成功感!

 

呢份工最開心就係成日都可以有成功感!

最唔開心就係同人比較個Salary既時候,

又或者星期6、日見到人地唔洗返工既時候,

又或者到月尾D錢已經用曬既時候,

同埋返工遲大到不得不搭的士既時候,

同埋忙到好想做得2D他條D既工既時候。

 

前日又有份工打返話做Website Maintainace,

Offer到10K-11K,5日,12個月+Bonus。

我都係為左工種既關係冇考慮到,

但係下次如果工種岩少少又有咁既Offer既話,

老細,唔好怪我,怪就怪你出手低。

如果16號真係有個ok既女Eng.既話,另計!

哈哈哈哈!

Why?

All the day I hungry! but I have had meal.

All the day I sleepy! but I have slept.

I afraid a worm in my tummy! /......\

I must must sleep more early!

6288

3年黎終於換手機啦!

的確我唔係個D追款既人,

不過最主要原因係我唔捨得D錢。

所以今次換機都係因為有得0機價。

早d知道有0機價既優惠我就一早換啦!

真係蠢!

你是我神

也許今天不見動靜,彷彿找不到一點蹤影;

教我心堅固,完全相信神賜下的應許!

求告你的必不致失望,尋找便必找得到;

求賜我信心、開心中的眼,

讓我看見那不可見的你!

舊歷生日

有生以來,應該係第三次家人同我慶祝生日。

 

第一次係舅母同媽咪一齊返屋企同我慶祝,

個次係我一生人第一次有生日蛋糕慶祝,

應該個年係5年級。

 

第二次係屋人係生日個朝早返學前同我慶祝,

個日我發嬲好唔開心,仲發埋脾氣。

 

第三次應該就係今日,去左海霸食晚飯。

雖然唔係好齊人,不過我都已經好滿足。

 

我覺得任何人為我慶祝都唔會夠屋企人為我慶祝咁有意義,

始終媽咪爸爸就係生我出黎個個。

 

一家人食一餐飯,今日真係覺得好開心。

安息年

真係唔想牧師放安息年!成年喎!

講真,佢講既道、佢帶既小組,

比左我好多動力同埋方向。

有一個好牧者,的確唔係必然!

 

不過牧師可以休息充足,

可以暫時放下多年來的職事,

亦是一件樂事,只望教會一切安好。

 

小組要更新,我會付出更多更多。

已踏上既宣教之路,我係唔會停落黎既!

我愛既連州,我一定要再一次踏上!

神呀!願你帶領。