Highway chance -- YUI

琳琳: )加油呀! 呢首歌送比你: )

可是 就這樣 不會結束 也無法結束不是嗎?
等待機會
靜靜地 等待機會降臨

機場也好 Harbour也好 都逃不掉
人生也是 不可能這麼輕易逃掉
回到家 累得回到家

晚上也好 沒有小路可抄

餓著肚子 敗得一踏糊塗 也逃不掉
人生也是 不可能這麼輕易逃掉
重新來過 也無法原諒 我眼裡只有你
不是什麼電玩遊戲

從環狀線到高速公路 用這種image
繼續前進 但現實卻是 不停挫敗在那傢伙手中

悔恨也好悲傷也好 也逃不掉
人生也是 不可能這麼輕易逃掉
但我不會放棄 不能任由它腐爛 機會一定來
成功的日子不再遙遠

從環狀線到高速公路 用這種image
繼續前進 但現實卻是 不停挫敗在那傢伙手中

可是 就這樣 不會結束 也無法結束不是嗎?
現在耍忍耐 蓄足精力
等待機會
靜靜地 等待機會降臨

從環狀線到高速公路 用這種image
為了改變現狀而努力前進

為了不讓Highway chance跑走
不能只看看情況 bye bye bye我會立刻追上的

PTU

Oh can you feel!
Our sweat and tears!
We'll overcome!
Hardship and fear!

最近真係好鐘意睇PTU!

我覺得D 警察真係好型!

突然覺得自己做咩Software engineer真係好唔型!>"<

我諗我想要既係,一班人拚命去奮鬥既氣氛。

呢個世界,我真係感覺唔到呢樣野,

只覺得呢個世界人人都係Hea!

神呀!可否救救我?

 

他是我的爸爸,我是他的兒&#23

對於爸爸,我的確沒有主動提出慶祝父親節的意思。

 

也許,這跟我在這10幾年裏與他沒太多交流所致。

說實一點,這跟我自有自己思想開始不喜歡跟他交流有關。

「哈爸反爸不如知爸」,

我發覺「知爸」也只會令自己「反爸」。

我知道若不放開自己的偏見,

我只會而對「知爸也是反爸」的結局。

 

不過,他是我的爸爸,我是他的兒子。

就算跟他不太易相處也好,關係也是一樣的。

父親節,也許對我來說是「飲水思源節」;

為了他是我的爸爸,我會為這件事而感激他。

 

付出,也是對自己最好的治療和安慰。

付出了,才感覺到沒有那麼多不滿。

其實他沒有做過什麼是對不起我的,

一直既抱怨也只是因為不懂得跟他有好的溝通,

或者說他的溝通模式很難令我可以喜歡跟他溝通。

 

不管如何,他是我的爸爸,我是他的兒子。

親口講沒有意思:父親節快樂!

在自己心裏說特別有意思:父親節快樂!

給表妹的留言

睇完表妹既日記,就留言,點知就留左成篇日記出黎,如下:

 

「今日我有去探婆婆呀,佢好精神,不過佢都不時流眼淚。

到左呢個年紀,我知佢只係想一家人可以開心,我知佢為左阿姨舅父佢地開心做咩都可以配合同埋就佢地。

今日問婆婆係唔係好驚?婆婆話佢真係好驚。

就黎唔係度喎!我諗第時有人問我,我都會唔知點答。離開世界,唔係好似離開香港去第二度旅行咁興奮同埋簡單,卻係好似入左一間黑媽媽既房咁好驚,唔知會發生咩事咁樣。

之前聽媽咪講婆婆唔係好認得人,講佢食左嗎啡就神智不清。好彩,今日婆婆仲認得我,佢仲同我握手鬥力。佢而家冇飲嗎啡反而飲可樂,佢話飲左可樂個人輕鬆D同埋舒服D耶!

其實我真係幾想叫婆婆信耶穌。因為我知道佢唔係真係好想唸經,D經只係唸比人聽等人安心,佢其實好驚,但佢只可以講唔驚。如果佢係信耶穌既話,佢就唔洗有咁多顧慮同埋壓抑,可以真係面對佢自己既心。不過,點都好,只希望佢可以唔洗驚,可以好安心既行埋佢人生最後既一段路,有朝氣既走到終點。」

金面具

今日同阿Xing去左文化博物館睇古蜀文物。

 

之前係文化博物館做,好多保安阿姐都認得我;

第一句佢地問:「而家去左邊度做?」

講真個時冇同電訊以外既同事講唔做,

所以D人覺得我好似人間消失左咁。

 

其實我諗D MA都認得我,

只係我係度做既時候已經同佢地冇咩兩句。

講真D MA係後生女,唔係好似保安全部C奶;

理應係會講多幾句,不過我份人就係咁含蓄。

另外個時返工既氣氛似乎唔係咁易開口傾計,

同而家既工作環境真係差得遠。

 

古蜀文明,我最鐘意都係個d金面具,真係好型!

入面每件野都係我同阿Xing用黎玩同笑,

不過真係唔知個時D人個腦諗咩,唔知個d野有咩用!

但係有一樣野我想講,遲d可能會興戴面具,

係既話就好啦!我都好想戴金面具!好型!

 

最近返左新工既呢個幾月,感覺唔係好滿足!

可能因為做野博命左,對玩既訴求大增,

先至發現我真係冇咩玩既朋友,真係好少!

我真係好想打破一對一式既朋友關係。

 

我唔係好識係一群人入面相處,

我幾乎個個Fd都係勞唔埋,次次出街一對一,

如果可以有一班Fd咁你話幾好呢!

有既!就係次次都好難約齊人既PolyU同學><

 

最近既生活感覺係:「不滿粥。」

岩嘴形

今日同阿Xing係大埔Red Forest食飯,

傾得好開心XD!太岩嘴形。

可惜的是工作上大家未有合作空間。

呢個係我大學Keep Contact最密的同學。

 

傾工作、傾未來、傾前途,

認真的事也可以很爆笑,XD

爆笑得黎又確實有交流各意義。

有機會搬出去住就好喇!

 

如果26歲可以成功到日本工作,

我就會滿足嗎?

究竟我想到日本生活,

還是想完成我的機械人夢?

坦白說,我只想離開香港(一個冇機會同驚喜既地方)。

哈爸反爸不如知爸

這幾天都在看一本書《知日部屋》,

是一本Blook (Blog + Book),即係由Blog出版成書。

書名與Blog同名,其宗旨為「哈日反日不如知日」。

 

看了3分之1,發覺獲益良多,

特別發現平時忽略的東西竟是大有文章。

我一直也不是一個好玩的人,

不是哈日的人;

我一直也不會參加什麼罷買行動,

不是反日的人;

我卻是一個理性探討的人,

我現在是知日的人。

 

在我知日的過程中,

發現自己太不哈日又太不反日,

以致空有思想而無情感。

一股渴望哈日反日的情緒由此產生,

希望一切不會太遲。

 

回家看到爸爸,仍然是舊有的不想理會。

我是哈爸,(暗笑的哈)

我是反爸,(明明的反)

我卻不願意去知爸。

有情緒,有固執,原來很難去理解。

 

快要父親節了,「哈爸反爸不如知爸」。

女Engineer

Reatke左成年既EIE264放左成績Lu!

有B+,ok啦!畢業Lu!

雖然羅唔到A,不過我學到野!

 

今日彈左結他好耐,彈得好開心!

不過屋企人返左就費時彈Lu,

一個屬於我既空間,我真係好需要!

 

哇!聽講今日有個令女黎見Engineer!

係既話就真係發達,因為我隔離有個空位!

哈哈!XD

老細快d請佢啦!

不過話時話,係唔係真係令女黎架?

尊重、了解、明白。

已經很久了,忘了何時開始在街上喜歡看女孩子。

時間久了,已經不覺得是什麼不好的事,

但是聖靈還是會提點,這不是合神心意的事。

 

今天,照常上班,途中照常看女孩子。

但今次對聖靈的提示特別認真,

我問自己,為什麼不可以看呢?

 

首先,欣賞女孩子的樣貌有何不可呢?

欣賞漂亮的東西,是多麼的人之常情。

欣賞花朵、欣賞星空、欣賞山水‥‥‥

悅目就是悅目,不悅目就是不悅目。

但將人當作一件作品來欣賞,的確是一個問題。

 

首先這是看低了人的價值,是不尊重。

人不單單有外表,還有內心。

怎樣算是尊重一個人呢?

就是連他的內心也一併欣賞吧!

要能欣賞內心,必先要了解別人的內心。

了解還只是一個探究的過程,

唯有嘗試去明白,

才是一個真正欣賞別人的整個過程。

 

尊重就好比一條橋樑讓人與人連接,

了解就是一步一步的走過橋到對面,

明白就是與橋另一邊的人產生感情。

 

也許「凡人尊重,凡人了解,凡人明白」,

就是對人的愛了。

 

思想完了,發覺很難實行。

在街上,你憑什麼去了解和明白呢?

尊重,難道要先閉上眼?

我未畢業

星期一。

今天很雀躍,因為是牧師的畢業禮。

其實關我什麼事呢?但我很雀躍。

他不斷的在神學上進修,

得益的不也就是弟兄姊妹嗎?

的確有原因,我很雀躍!

 

畢業禮上的一篇道,是一篇屬天的道。

聽著這篇道,我看見自己是多麼庸俗。

信、望、愛,其中最大的是愛。

 

我曾經有不足的信,現在失去了;

我曾經有不足的望,現在失去了;

我曾經有不足的愛,現在失去了。

有誰真的可以有信、望、愛呢?

 

我看目前,我看結果;

我先自己,我先感覺。

 

阿伯拉罕是信心之父,

保羅是外邦人之光,

這些成就,他們在生時是看不到的,

唯有他們用信、望、愛的定睛於神的應許才看到。

 

光說信、望、愛不是信、望、愛,

唯有已行出來的才是信、望、愛。

誰可以不計較眼前的失敗呢?

(忘記背後,努力面前。)

誰可以看見不可見的應許成就呢?

(要得神在基督耶穌裏從上面召我來得的獎賞。)

 

我只知道我在教會上事奉實在有太多不配,

是信、望、愛也不及格的事奉者。

 

「信就是所望之事的實底,是未見之事的確據。」