(untitled)Private

今日fyp堂遲左1粒鐘,不過返唔返原來都係冇人理既!又係一堂莫需上既堂,不過同朱展辯論左好多野。係既!我的而且碓係比較大想頭1d既,可以同呢個咁踏實既人一組都係有好處既!

management,真係好鬼悶!不過丟都好盡力去聽架啦!今日俾我reg到ge喎!哈!感謝主!

夜晚去左鴨寮街睇無線針孔攝影機,由$289至$640不等。不過而家發覺一個問題,就係如果買佢地現成既,咁另外隻飛船同電腦個度都係要買另一舊野溝通,似乎真係唔係咁簡單!

今日成日都打唔到俾歡歡呀!佢個手提電話冇開。唔知係因為佢唔開丫、冇電丫定係佢爹地媽咪收返部手機呢?不過希望快d收到佢既信啦!講真個句我真係會掛住佢!

下星期就同郭靖出去買生日禮物俾歡歡喇!我一定唔可以令歡歡失望既!一件好d既衫佢真係可以著幾年架!所以真係買好d先!

可藝、可立既補習似乎都真係好有機咁喎!主呀!求你親自保守啦!我知你會安排最好既!