6點半準時起到身,打左俾歡歡叫佢起身。有左打俾歡歡呢個目標,我竟然就可以咁早既起身喎!佢話媽咪唔俾佢帶電話返學校,我當然話都應該既啦!我要配合陳主任既教導。歡歡話佢拑綿被,咁熱拑綿被會好舒服喎!都係同歡歡講左陣咋!因為陳主任應該係係咁叫歡噬唔好傾要快d返學校。問歡歡選左班長未,佢話今日選啦!佢仲話好有信心可以再做班長喎!都好既!佢仲想我為佢祈禱:學業成績啦!老師講課精彩d啦!佢聽得清楚d啦!佢做到班長啦!班裏面d同學和睦d啦!仲有就係屋企,佢話想屋企開心d,媽咪對佢好d。應承左佢就收線咯!
敬拜、睇聖經,即係靈修啦!好正!唔係因為聽到神既聲音或者佢既指引,單係令我可以重新有心去靈修已經好正啦!我諗都靈修左最少個半鐘頭架!12點半就出門口喇!因為約左bread去藍田見何姑娘。
上車食左個雙層芝士漢堡飲左罐汽水午餐,就打俾歡歡喇!同佢分享左我要佢為我祈既禱,同埋問佢選班長d野!佢話做梗架喎!都係傾左一陣。臨收線我叫佢唔好等我電話,好似有d莫名其妙咁,不過我知道佢會等先叫佢唔好等,同埋等一個唔知幾時會打黎既電話真係好難受架!
bread仍舊都係無咩可以令人驚訝既地方,同佢去左何姑娘度。其實就好似見工咁,不過似見誠意多少少。講真,我原本只係當有工返有錢賺架咋!不過聽佢地所講,令到我都好有心想事奉一下,雖然呢個事奉係有錢收既。要教既學校又係嗇色園,係可合小學。唔知係咪真係有得做呢?等神安排吧!
趕返去poly上362既tut,好無聊一堂,雖然我都係遲左15分鐘而且個tut本身只要半個鐘,但已經足見無聊之處喇!362係ck li教,即係我個fyp負責既proffesor,佢都幾好人架!
去左洪水橋搵軍仔教佢做暑假作業。佢真係好爛,見到佢既程度真係令人有d擔心,好想抽d時間幫下佢。由7點半教到成10點,中間有15分鐘到用左黎食飯盒,佢地請架!10點佢老豆就返左黎喇!佢老豆都幾細粒,聽軍仔話佢老豆係做睇場既,佢屋企真係令人擔心。佢地話成日都要挨飯盒,中仔仲喊添!希望我可以做到d野服侍到佢地啦!