(untitled)Private

尋晚訓唔著,睇阿玲播既早熟睇到成4點2再訓,頭先6點鐘又起到身喎!厲害!打俾歡歡叫佢起身,不過似乎佢其實係想同我傾計所以先叫我咁早打俾佢。佢話媽咪見到佢傾電話就會話佢,所以叫我星期6打俾佢不過千祈唔好夜晚打,佢叫我8點鐘打俾佢。咁我又似乎可以開心d輕鬆d啦!因為佢尋日係因為陳主任話佢先令到佢唔可以傾得好舒暢。好喇!要返學喇!

返到去上362,阿sir講得幾好既,係自己冇咩心機聽,而且似乎都真係靠自己勤力d睇至有用架喇!跟住就上management tutor,都幾無聊呀!之後就同阿wayne佢地去左唱k喇!ok好玩啦!不過都係一般般架咋!我比較唔鐘意同d唱得唔好聽既人一齊唱,因為令自己唱得好唔滿足架!

下晝上communication,好似幾好玩但又有d複雜囉!但我真係好想知道多d,因為我地個project要用到架!不過某程度上都幾悶架!而家食飽就好想訓!

放左學就同朱展去左大窩口搵飛船,一路搵到旺角。呢間指個間,個間又指另一間,都唔跳邊間至真係有!不過最終都俾我地搵到!太勁喇!不過professor叫我地唔好咁衝動話買就買,之後都冇買到!搵到真係好喇!

跟住我就返返去poly羅printer,總共買左成$970,我真係捨得喇!