今日9點半起左身喇!其實都唔知點解會起到身架!約左steven,以前cac既外籍老師係九龍妁園游水。執好曬d野出門口都差唔多成10點喇!去到遲左半個鐘到。
我地去到發覺室外既池冇開,室內既池又俾人用左黎搞水運會,跟住steven發曬脾氣。講真,我真係唔知點解佢成日都發老脾,我覺得佢作為基督徒同埋teacher都係唔應該發老脾,特別係佢對於呢d跟本唔關人事既野發脾氣。我只可以聯想到佢係對天或者命運發緊脾氣。每次我都同佢講forget it或者take it easy,我同佢講,we can do other something else may be play badminton or table tennis,不過佢話he dont like that。咁冇計啦!咁早,佢又冇咩其他野想做,咁都好彩我帶左d相可以同佢share下。我地去左habour sit down and see the photo。d相係阿明生日燒野食啦!約翰組踩單車啦!同雲媽媽飲茶啦!同埋兩年既短宣。之後佢又羅左佢個女結婚既相出黎。佢個女上星期生左個baby呀!跟住我又問佢羅左d stamp。我開始對stamp有d興趣,作為一個letter writer,我係應該對stamp有d感情先係既。
lunch去左m記度食,食完都,差唔多走咯!
哇!今日同steven一齊真係好tired!因為要幫佢羅左袋好重既野成個上晝!同埋要忍佢既脾氣都幾辛苦。因為我見到佢為d咁少既事發脾氣我都好想發下!邊有人為d咁少既事發脾氣架!不過可能因為佢遇到太多不如意既野啦!同埋佢而家可能都冇咩fd,佢成日係china可能搞到佢幾bored,佢話佢好鐘意hk唔想返china喎!佢而家係東莞教書。
下晝去可立教小朋友。明明3點就到左黃大仙,不過因為去左大大,搞到遲左到。哈哈!今日教d小朋友都ok喎!可能因為一開如我就開宗明義咁講左d野同埋處埋左一d積壓左幾耐既情緒問題,咁佢地好似又可以乖少少咁做功課喇!只係有一個仔,何銘恆,有d難搞,同埋搞到我都好勞氣。係時修修理一下佢喇!
今日係個個懷疑接觸到邪教既同學手上羅到個個教會派既書同埋notes,不過我睇過之後又發覺好正常喎!冇咩問題喎!可能你佢唔明白,或者教佢地既導師講得太離奇都唔定!不過都打開左同佢接觸既門。希望帶到佢黎約翰組啦!同佢傾過偈,呢個女既都唔錯。
接完呢本書,我係商場搵左個位坐低就一直睇,睇左都可能成粒鐘。之後後覺本書冇咩問題就走喇!走既時間竟然見到kaka,佢同慧宜姐姐唔知做咩。不過好搞笑,咁都見到佢,同kaka吹左陣水,約左星期一一齊溫書。
今日我都有溫書呀!自從上次星期一同kaka溫左一次之後就打開左我溫書之門喇!唔錯!希望有個好成績啦!如果我可以盡左我既努力都好好啦!
星期二好遲先起身,11點幾,反正返到poly都只係見下professor,所以就索性唔返喇!而且d錢都用得七七八八,都係慳返好過。
上網search中三既教材同埋Amaths既notes,都有少少收穫,不過就用左我唔少既時間。食左d野沖埋個涼就返可藝喇!
今日都準備左少少野,不過唔係well perpared。點知佢地今日係班際跳大繩比賽,咁就冇人上我個堂喇!我都應郭龍威既要求準備左d題目俾佢地去做下,我自己就係教員室到做下數。
今日都仲係未出糧,miss Lai話幫我地吹下喎!馮sir今日搵我,羅左我電話,話有d關於visual basic控制硬件既野要搵我喎!唔知係咩呢?有d心急同埋緊張。我都想有d空間可以發揮一下我既創意同埋才能。
阿程轉介左一個懷疑自己唔知係咪入左間好邪既教會既同學俾我。哈!一黎可以睇下間教會係邊,因為個間教會都係建安個頭,都幾近我地教會;二黎又有機會領佢返我地教會,唔錯!神真係識安排。kiss god!哈!
上神學概論,三位一體,都真係幾複雜,不過仲有三堂就上完喇!雖然幾想快d可以上完,不過又好想上,讀下神學。
星期三,返左去上ge,雖然遲左半個鐘,不過professor都冇話我,仲要我識得答佢個quiz添,今次應該冇死喇!唔洗retake。不過仲有一關就係我個writing個topic仲未aprrove,最大問題就係已經過左deadline喇!通常都係唔簽架d professor,不過我祈足禱,又用耶穌係客西馬尼園祈禱既方式求,所以我相信我既祈禱係合神心意既。我求主話想professor簽我既題目,但只要成就神既意思,又求主憐憫。感恩既係professor肯簽,不過要我星期一8:30前返到去俾佢簽。雖然真係好大考驗同埋好難,不過感謝主俾呢個機會我。
食左個lunch,還返廿蚊俾振振之後真係仙都唔仙下。
又上ge,個quiz都識,過到關喇掛!
之後上361。由於上一堂冇上,都唔係好知阿sir講咩,不過神又憐憫,俾我明返曬喇!對呢科,都有d信心。
夜晚去左祈禱會。祈禱會見到隻雞,可能係聖靈提我要為禽流感祈禱呀!
琳琳,我地而家祈禱會成日都會為你祈禱架!雖然你身處英國,不過你都係我地基石教會興田堂既好姊妹!要常常禱告,不可灰心啊!
真係冇曬錢喇!問細佬借左一舊,不過自己一早已經係佢銀包羅左一舊架啦!唔好話我偷啦!我係會還架!
今日冇上362,8:30對我黎講都真係太早。呢兩日發夢都見到好多人呀!搞笑,我發夢同歡歡講電話添!更奇怪既係我已經唔記得發既夢係講咩同埋見到咩人啦!不過d畫面又時不時閃係眼前。我淨係知道個夢應該都係幾開心既,因為發到我都唔捨得起身。
起左身都冇即刻返學,去左可藝到羅支票,10月份返左三日,都係得480蚊咋!係呢個時間,480蚊真係好少,不過又信主會繼續供應既。
返學,381都唔係好明,好似已經教到好遠喇!不過考試又愈來愈近,加油呀!而家都係幾應該緊張既時候。
食左個燒鵝瀨做tea-lunch,又再上361喇!今堂玩多個聽書。
今朝電話響左我都冇理,結果成3點先至起身,我約左noelle係市中心食飯,今日係佢生日。我估唔到自己竟然用左個咁特別既方式黎同佢慶祝生日,真係唔方唔慶喇!因為大家一直都係係網上面keep contact,所以都冇佢手提,真係‥‥‥難搞。好難想像佢會點,佢都好難想像點解我會咁我相信。由郭靖既年代到而家,我都係咁,點解約左人特別係女仔,都唔識早d訓架?我真係唔明自己。
同嘉賢去左鄉村俱樂部溫書,佢見到我帶黎既野食都幾歡喜,今次大家都幾溫書下,今年係第一次同佢溫書。我溫左份半notes,不過都唔係好知道係講緊d乜,希望佢地班野都快d的起心肝溫書啦!今日係摩門教既人手上接左本摩門經,我係貪佢地本摩門經,我想睇下同聖經有咩唔同。
d錢就黎用完啦!我意思係問家姐借返黎既錢就黎用完,而之前係東亞透支個d就已經用完好耐。幾時先出糧呀?幾時先出loan呀?幾時先可以剪頭髮呀?主呀!我需要錢!我知你會預備,多謝你先。
星期5冇返poly,因為遲左起身,仲要上p2p衰左,真係衰!我話我。
之後返可立,今日都教唔曬佢地野,佢地好多野問,搞到我又對唔切d功課,最尾我留左曾詠豪同埋彭志健堂。曾詠豪就好唔開心,仲要有d嬲我,彭志健經過今次應該知道要做得快d啦掛?!
夜晚就準備約翰組既訊息喇!準備左好耐,搵左好多資料,睇左好多經文,又唔係真係話好多既,不過感謝主!我睇到使徙行傳,講到彼得俾天使帶佢出監既時候我經歷神既同在,只係一種好特別既感動,並唔係好似上次咁厲害既!自己都覺得準備得好好,不過真係驚自己會自大囉!呵呵!
成晚都冇訓,一黎bt delphi,二黎自己唔想訓,成晚睇java書,download java 既sdk,跟手又download埋lg既sdk,不過lg既sdk我真係搵左好耐好耐先搵到。lg基本上除左係韓國有出過呢個kit之外都冇用英文發表過d咩!我頂!細牌子!
除左6點幾食過個麵之外,都係直到4點先食左8分1個蛋糕咋!個蛋糕係慶祝望祈生日,唔知點解,我真係覺得生日好重要!不過睇盼思望祈就知,佢地唔係好緊,因為佢地有人幫佢地緊左佢地跟本唔洗緊囉我覺得!
今日既訊息我自己好滿足,講既野真係好令自己滿足,覺得自己所講既真係同神既好近,不過都驚自己唔知會唔會驕傲,不過我真係好滿足。
同心圈開左個小會又祈左個小禱,之後6點9都已經散會喇!同心圈既定位,呢個係一個幾尖既問題我覺得,不過我諗到而家大概應該都有個同識喇就係大家會預左升上職青,只係可能會以導師身份去事奉同心圈。不過畢竟都係有dd遠,勉強去諗都好難諗到到時會點喇!
彈左陣結他都差唔多走喇!走個刻突然發覺自己同同心圈都仲係好遠,係唔係我自己走遠呢?我見佢地3個坐係張台傾得好開心,我,可以同佢地一樣咁開心嗎?
去元朗,搵阿佛打波,不過去到我都用左成半個鐘同歡歡傾電話,係我打俾佢既當然,我有dd掛住佢啦而且又想關心下佢,同埋佢係好既fd黎架嘛!打俾佢覺得佢既反應令我覺得好似好怪咁!雖然以前打俾佢有時都有少少怪既感覺,不過今次係有少少既已經改變左既怪。佢同我講聽日即係星期日佢會同個fd上唔知咩金山,我直覺係男仔囉!我個心有少少唔舒服。好似話係陪佢去撕一張好有記念價值既相,係已話即係呢個男仔對佢應該都會有d意思。係呢度都提下自己,呢d野都係我諗架姐,事實係點都仲未知,我唔敢問,以我既身份我唔應該過問。不過都係照同佢傾計,歡歡,似終都係歡歡,我亦預左佢會鐘意其他人,只係我仍然有少少既諗法,可能我地有某程度上既發展機會。
之後因為打波就唔傾喇!打波,籃球,一直都唔係我既強項,只係個個都打所以先去打,相交一下,並且覺得先己可能有得進步嘛!好多女仔都鐘意人地打籃球,真係唔知點解?
今日打波都好開心,同阿勁同埋阿冬都熟左,自己都玩得好開心,同埋球技應該都有少少閎進步。之後去左食野,一間茶餐廳,食左個雲吞牛腩麵加杯冬檸茶都26蚊,不過就非常之咁好食!
之後去阿佛度訓,我都係趁大家訓覺先至同阿佛傾計,唔知點解鐘意呢個moment傾既,不過呢d timing傾計通常都只係得我講佢應。
星期日準時祟拜,講左預備約翰組經歷神既見證,鉅華帶既敬拜都係爭dd,寶華講既道都有少少亂,不過我都要提下自己,自己都唔係做得好好,同埋佢地可能已經盡左力而且神可能都已經喜悅佢地既事奉。完左就走喇!去明星同媽咪爸爸佢地飲茶,有阿爺、阿麻、二婆同埋阿公,後尾大家姐都到左。飲完茶就去左市鎮公園影相,我查相機,我覺得自己影相冇咩問題,只係爸爸講呢又講路,真係好煩,佢自己又唔係好識影。
之後返左教會,打左陣鼓,牧師話打得好好,我就唔係好覺。之後落左去同佢地打波,佢地話我好勁,我又唔覺,事實上都真係唔係勁。
4點幾就去承恩度睇佢部腦咩事,搞左陣先確定係個火牛燒左。落去買左隻牛就冇事喇!講真,第一次拆開人地隻牛黎確定燒左,爆左cap。佢隻牛190,都唔係話平,不過就ok架喇個價錢。
返屋企上網約左noelle食lunch,星期1佢生日。又係咁練結他到成2點,都幾好玩,好耐冇練咯!
今日我冇返到學,仲要衰左。成日對住電腦,p2p真係害人不淺!不過好大個責任係我身上,我真係難辭其疚!
終於裝到delphi2005啦!用bt download都download左成日!真係冇天理!
個性
你是所謂的「美景不如美實」之典型貪婪的人。你認為一切努力的結果,都是為了立即可得的利益,也就是,你是個極現實的人。在營造財產上也表現出此種性格。不會去買預售屋,即使它比較理想。你會去買馬上能住的現成房子。你是一個在心智上完全臻於成熟的人。每天精神奕奕、充滿自信,同時又很受到朋 友們的信賴。但是相對地,你對日常生活乃至人生的態度稍嫌嚴肅了一點。或許是因為 你給別人的印象就是如此,而你也刻意地去表現出這一面。不過,如果你能更加任性點 ,偶而輕鬆一下,不要固執地想要一直去扮演完人的角色。說不定反而能提高你的聲望也說不定。 你是那種不傷害自己自尊心下,會向對方道歉的類型,你在吵完架後,要等過了一陣子,才會說「那時候我也不對」。你們很樸素又很不起眼,可是卻很實在,知道如何運用錢,也懂得儲蓄之道,不會任意花錢,對每一分錢的花用,都能夠詳加計畫,也不喜歡玩樂的事,只喜歡樸質的生活,所以會被人認為很「小氣」,也會因此而失掉賺錢的機會,改變一下自己略小氣的脾氣,對你很有幫助。 你是一個有自信的人,雖然你不是做到態度上的咄咄逼人,可是只要你堅持一個想法,無論別人如何去唆使、蠱惑你,你都不為所動,不過這不代表你是剛愎自用的,相反的,你很喜歡聽到別人對你的建言,是一個很不錯的人喲!你是個講理的人,希望能好聲好氣與別人商量事情,基本上,你彬彬有禮的態度,通常都可以與人為善。但這世界上還是會有一些說不通道理的惡霸,這時候,你也不會被嚇得退縮,你會去找合乎法律程序的途徑來解決問題,讓人家輸得心服口服,你的柔性兼具理性的策略,總是可以奏效。這是行動派的人,有幽默感、待人和善,有人緣,從事與人接觸的工作會非常的快樂,但小心別因為沈迷工作而忘了其他的事情。你非常重視人際關係 喜歡照顧別人.對於他人的一舉一動非常注意.你很具有社交性格朋友也很多 而且個性很開放,在戀愛方面也是相當浪漫,容易與對方一見鍾情,很會營造氣氛,讓戀情可以進行的很順利。思考問題條理分明,對你而言,周圍的人覺得很怪異的事情,你也能理出頭緒,並找出解決辦法,注意不要太固執己見。
愛情
你在感情上是充滿安全感的人,在朋友中深的人緣,從不與人有正面衝突,總是盡可能包容別人,你相信人與人能和平共處,極少無意義的打擾別人,朋友也不會過度打擾你,生活過的悠然自得。暗戀是你最拿手的戀愛方式!永遠只在遠遠的地方看著心儀的人,幻想著有一天他會主動來約你.愛他就要勇敢說出來!加油唷。你作任何事都是很有計劃。對於戀情的掌控度也正是如此,你不會操之過急,會仔細地立下作戰計劃,依照你的計劃慢慢進行,戀情當然也就進展的相當順利啦!在一旁等到沒人時才上前去欣賞那幅畫,正是屬於等候型的人。這種人只會傻傻的等待机會上門,不會自己去尋找,因此常有眼睜睜看著心上人被人搶走的經驗,真可憐!你喜歡比你年輕,可愛而嬌小的異性,戀愛時會樂於工作賺錢。男性會喜歡古典型,順從丈夫而文靜老實的女人。你對於戀情抱著浪漫、綺麗的夢想,對於喜歡的對象,你是不是在單戀人家呢?對你而言,得到他的愛情,就算沒有了全世界,你也會覺得沒什麼了!你外表看起來像是溫馴的小綿羊,不會做出傷人的事,但相處一久,就可以發現,在你純潔的羊皮之下,是一顆熾熱的心。因為你這樣愛到深處無怨尤的性格,才會那麼在乎對方,時刻都想黏在一起,是屬於隱性透明的強力膠。你會因愛人的言行舉止,而產生許多迷惑,你不能肯定他是否真心愛你,也不知道愛情會延續多久,所以你時常為了這個問題而煩惱不安,其實你不必這麼懷疑對方,應該以信心和誠意來對待他,才能共創永恆的愛情。基本上你算是很專情的,只是你好像不太願意去承認這些事,只把這種愛慕放在心裡,面對性時,你只是像個孩子一樣,雖然笨拙,但也純真得可愛!你給異性的感覺是個喜歡交朋友的人,所以跟你較相近的對象也應該是個悠然自得、懂得享受愛情的人。你們兩人很可能成為令人近羨的鴛鴦夫妻。在交往的時候你會有結婚的念頭,尤其是選婆婆的意味更濃。因此,以結婚為前提之下,會努力地去尋覓另一半。你的醋勁不算太大,但是偶爾會疾火中燒,不過不是很強烈,不過忍耐太久 就會有爆發的可能。
事業
在辦公室你的角色,有點像一個小可憐蟲,雖然做什麼都是實幹苦幹的,可是就是對自己缺乏自信心,別人隨便吼你兩句,不管你是不是有理的,總是會嚇得個半死,雖然你每天都立志要做一個有主見的強人,可是總是有點那麼的事與願違,請努力把幻想轉為現實吧!你可說是頭號野心份子,對事業雄心勃勃,表面上看來是個好相處的人可是從進一公司那天起,無不處心積慮想要向上爬,力求個人表現,努力做功夫,爭取權力高層的注意。
人際關係
你天生是個愛靚和趕時髦的人,而且還像星一樣,可以收發很多訊息,知道很多事情,就算遠至南北半球,都能收到最新最重要情報。你 深信人靠衣裝的道理,對一切可凸顯品味的東西如時裝、家居布置和藝術品都有不錯的觸覺。但花心是你的缺點,無論對人對物都會很快生厭,不斷尋找新鮮刺 激,感情亦如是。你狂狷的性格總為自己帶來一點麻煩,惹得別人對你的死硬脾氣有點感冒。人家覺得不是很重要的小節,在你眼中,可是了不得的大事,要是觸犯了你的禁忌,十年不相往來是很有可能發生的事。雖說如此,你對於合得來的知交,卻是好得不得了,願意以寶劍相贈知己,出手闊綽,令人咋舌。你在交朋友是一個大好人,但是與朋友在一起的時候會有一面倒的趨勢,小心不要讓別人覺得你在搞小團體。
尋日p2p左好耐(即係係p2p forum睇野download野左好耐),搞到3、4點,不過今朝辛苦少少都係9點起到身,返得切去上ge。不過搵唔到yu101,都唔知係邊,奇怪,去左tu101,不過上左原本下晝要上個個。今朝個堂係講廣東話既歷史同埋其他既地方既語言,總之都係香港以前有人講既話。不來好多而家香港講既話都係以前人地可能潮州可能係福建既話黎架!好搞野!原來蛋家話都搞笑,我媽咪就係講蛋家話架喇以前!
晏晝我冇錢食飯呀!可藝囉!咁耐都唔出糧,真係要告告佢先得呀!不過我有既係朋友,個fd得40蚊,我地一人廿皮,真係thx曬佢。
之後又上ge,講當代中國,咩叫單位呀下崗呀個d!都幾好,明白短宣既時候佢地既用語同埋佢地而家面對緊既問題,就係當時抓大放小既政策令好多人失業同埋冇野再可以依靠。
上361,都唔係好明阿sir講個d野,上到6點半就返教會祈禱會。阿明都有返。幾好,阿明真係幾追求喎!最鐘意見到人地係咁,諗起以前既自己,亦都令自己更有motivation返祈禱會。
問左家姐借3舊水,希望可以搞得掂等到出糧啦!講真,其實我已經係信用卡透支左4舊水架啦!真係有少少擔心!
尋晚12點又寫信,續寫俾以琳封信,之後又寫埋俾夜冷,都成2點。今日11點先起身,返到去成1點,仲以為遲左半粒鐘,原來係早左半粒鐘!今日收到362既midterm result,有成62分,哈哈!爭d俾人杯,不過個成績真係算好好對比起我d fd同埋其他同學。感謝主!
今日又再361 midterm retest,應該都唔錯,應該大家都唔錯喇今次!