最好既習慣

呢個禮拜都冇咩點上網同埋打日記,

雖然好似有少少咁多唔自然,

不過我好鐘意可以擺脫上網既感覺。

靈修都可以穩定一d。

將d時間放係需要關心既人上面,

我諗呢個係最合神心意既事。^^

 

後日就去短宣咯!哈利路亞!

短宣開始成為我一個最好既習慣,

係我最享受既一段時間,好自由!好享受!

其實都幾希望神快d呼召我長宣,

不過萬務皆有定時,神自會安排耶!

未呼召我,就唯有繼續係世界搏殺下。

 

看那!我要作一件新事。

在礦野開道路,在沙漠開江河。

祂天天都跟你於一起

無論活著在什麼的非常時期,

祂天天都跟你於一起。

你要以信心推開每道牆,

找到轉機!

7月29日,乒乓球壇世紀之戰

7月29日,是我與天諾於一個月前約定的日子。

當時是因為看了乒乓球錦標賽而興起,

便於了天諾用一個月時間操練後比賽。

只是我在其中時間只練習過一次,

倒是知道天諾是常常的練習。

 

一個人便沒有辦法和動力的我,

試過找很多人希望可以成為練習對象,

結果也是枉然,大家也已經看不起乒乓球了吧!

 

比賽當天,我們用了半個鐘去切磋;

到了搭半,便真正埋牙了。

我原本已經是個乒乓球不了得的人了,

第一局先輸了。

 

第二局,因天諾求勝心切吧!

頻頻犯錯,以致我可以平穩的追和,也追回面子。

 

第三局,似乎天諾已經沉住氣了,比前一局小心了很多。

我的老毛病卻浮現了出來,大力。

這局更是大比數落敗,慘!

 

休息了一回,思想了一回,是因為他用了上旋的關係吧!

好!便明白過來,多用了下旋回擊。

恰巧,真的見效了!又追回了一局。

我本是一個球技爛得很的人,是神幫我挽回少許面子吧!

 

可惜之後兩局,始終都不敵天諾而落敗。

雖然落敗了,卻收到一份生日禮物。

這生日禮物是用來鼓勵我繼續練好球技的。

多謝天諾詩蓓既心機,我好鐘意塊拍!

??002    

(板上的字:生日2007//ZENKIO)

 

文豪格言:「落敗很平常,我喜歡打逆境波!」

大成功!

大成功!清遠鼓班發亮!

今日終於祈足禱鼓起勇氣請假,

老細叫我過左Probate先請假喎!

Yeah! 8月2號咪過Porbate囉!

即係話,我可以去到短宣啦!

未出發都已經超興奮!WOW!

 

今次請假仲可以請AL,

唔會好似今個月咁唔見左成千蚊。

(**後記,原來都係要No Pay Leave;

老細搞錯左,總之請到假咩Leave都好啦!^^)

另外救恩堂又支付短宣行程的支出,

我又可以節省少少,感恩喔!

最重要最重要的就是能夠完成神自07年初給我的第2個異象!

這是多麼奇妙的帶領與安排!>3<

 

回顧一下自己的打鼓事奉,

的確比年初的時候進步了不少呢!

希望今次的鼓班不只是一次性的,

而是可以持續的去訓練栽培他們。

願主帶領想我做的!我是認真的!

 

今日睇電視講拿破崙,

佢有一句名言是在他被放逐時說的:

「Able was I ere I saw Elba」

(在我看見Elba小島之前,就是我的能力。)

換了是我,應該要改成這樣:

「Dog was I ere I saw God」

(翻譯成中文太難聽,不譯了。^^)

點解星期6都要返工

又再慶祝振振生日=..=,

你估Re-U咩!慶祝生日都Re。

 

不過可以同PolyU既Fd又聚下都好。

一個禮拜連續唱兩次K,都幾無聊下!

照舊振振都帶左佢既同事出黎,

又有郭羨妮見下,

仲有個比人話係我個妹既女仔。

唱K-Pro飛,羅野食個度真係花花世界~woo

 

唱完K都差唔多成11點,

Polyu一行5條麻甩仔去左Mini Cafe。

玩UNO,玩到成3點,

玩到要振振跳脫衣舞on Table。

我會記住,振振爭我地一隻舞。

 

3點幾搵車返屋企,搵到成3點半先搵到。

弼街,我會好好記住你!

最尾冇搭到小巴,做左泥鰻比人釣。

沖埋涼成4點幾5點訓,都唔知訓唔訓好;

真係好耐冇玩到咁夜啦!

 

一訓都諗住唔方起到架啦!

不過都祈個禱求神幫下我呢個罪人起身;

今日7點半自己又起左又鬼打冇咁精神!

返左工呆左成日‥‥‥

點解星期6都要返工呢‥‥‥

 

一放工標返屋企訓!訓到6點半先起身。

大獲!今晚要練敬拜!><

著對鞋就撇,的都飛唔切><

OK好狀態啵!我都算準備過既。Hehe~

 

聽日要全情投入!唔可以遲!

我外甥

可藝舊同學約食飯,不過打機好似好玩d,推左。

《網球拍拍Online》封測完,今日開OB帳號。

 

返到屋企好Surprise咁見到家姐!

搞錯呀!家姐返黎都冇人同我單聲。

外甥都係度,今日搞喊左佢幾次。

我個外甥都幾型架吸!係有時呆少少。

我同佢講法文,佢都喊。=..=

??002 ??005 ??006  

 

聽日Poly班同學又約出黎Lu!期待。

不過唔知係唔係又唱K。=..=

不過好似話有多2個上次未見過既女仔。

其實唔唱K,自己去食飯都好啦!^^

紅外線遙控車

紅外線遙控車,測試成功!好野!

搞左幾日,終於搞掂左個紅外線遙控啦!

真係好鬼開心!好有滿足感!

以前聽同埋睇好多呢方面既野,

不過真係做到既就要數今次啦!>w<

 

我前面個阿叔被老細 Fired。

無辦法啦!佢上手的確係慢左少少‥‥‥

少左個人,唔知會唔會又再請呢?

請男請女都好啦!而家我一D都唔介意^^

 

快d出糧就好啦!不過今期糧少左咁多‥‥‥

下個月都要慳到爆先過到‥‥‥慘!

見證

見證者:「以50歲既要求去要求16個月大既BB。」

主席:「神叫我們受既我們必然受得住。」

 

講員將神的要求在台上宣講,

要求弟兄姊妹盡力的去做;

有人以父的心腸去質疑太苛刻,

又謂弟兄姊妹還不成器。

 

主席用多謝分享來回應,

再加了一句「神叫我們受既我們必然受得住」,

也許不是很多人能明白這話的精警之處。

 

見證者是以人的角度看待講員,

認為他只是人的身份,以為師的身份在教導;

但主席的回應表明了講員的說話就是神的說話,

講只在台上的要求就是神叫會眾承受的。

 

這樣一看,就是把自己的位置放在那裏的問題;

是順服神的揀選和擺位呢?還是不順服?

不順服的話就只看到講員是人,否則則是看見神了。

因為要求都是聖經的要求,

本是責備人的倒成了責備主的,這下是干犯了神。

 

這種有智慧的言語,絕對是聖靈所賜下的;

就好像彼得當年見證耶穌就是彌賽亞一樣!

 

這件事對自己也是好好的提醒,

有時候也會不順服在講台上的講員,

這是謙卑和順服的問題。

當然要小心警醒講員所說不是真理的話,

也當然無需要依從,因為我們依從的只有聖經。

 

願神繼續掌權,幫助我們有順服和謙卑的心。

慶祝振振生日

晚上跟PolyU既舊同學唱K,慶祝振振生日。

去左港晶Neway,裝修完之後我覺得間野好核突。

 

振振有兩個女同事帶左黎,

有個好似好似郭羨妮,似爆!

對於得一班PolyU麻甩佬既我地黎講係好好既調劑。

好耐都冇唱過K了,所以D新歌完全地唔識。

只可以係咁老唱謝霆鋒同埋阿Deep既舊歌。

太耐冇唱啦!係咁甩嘴。

不過我係咁狂嗌癲叫,真係好過癮!Hehe~

 

有機會識多d女仔,係好事,可以平衡返個心理!

哈哈!

看哪!猶大獅子已得勝!

 

看哪!猶大獅子已得勝!

眾聖徒{{同來}}朝見他!

少年人看異象!

老年人要做異夢!

因為神的復興將來到!

 

砰~擦~砰~砰~砰~擦~

砰~擦~砰~砰~砰~擦~

 

聽到錫安的號角響起!

萬國萬民都要顫抖!

耶和華日子將到光明將除去黑暗!

因為神的復興將來到!

我們要看到神的榮耀!

 

這世代!我們用敬拜爭戰!

我們用祈禱改變世界!

這世代!聖靈要更新澆灌我們!

這世代!是耶穌世代!