呢個禮拜都冇咩點上網同埋打日記,
雖然好似有少少咁多唔自然,
不過我好鐘意可以擺脫上網既感覺。
靈修都可以穩定一d。
將d時間放係需要關心既人上面,
我諗呢個係最合神心意既事。^^
後日就去短宣咯!哈利路亞!
短宣開始成為我一個最好既習慣,
係我最享受既一段時間,好自由!好享受!
其實都幾希望神快d呼召我長宣,
不過萬務皆有定時,神自會安排耶!
未呼召我,就唯有繼續係世界搏殺下。
看那!我要作一件新事。
在礦野開道路,在沙漠開江河。
呢個禮拜都冇咩點上網同埋打日記,
雖然好似有少少咁多唔自然,
不過我好鐘意可以擺脫上網既感覺。
靈修都可以穩定一d。
將d時間放係需要關心既人上面,
我諗呢個係最合神心意既事。^^
後日就去短宣咯!哈利路亞!
短宣開始成為我一個最好既習慣,
係我最享受既一段時間,好自由!好享受!
其實都幾希望神快d呼召我長宣,
不過萬務皆有定時,神自會安排耶!
未呼召我,就唯有繼續係世界搏殺下。
看那!我要作一件新事。
在礦野開道路,在沙漠開江河。
無論活著在什麼的非常時期,
祂天天都跟你於一起。
你要以信心推開每道牆,
找到轉機!
7月29日,是我與天諾於一個月前約定的日子。
當時是因為看了乒乓球錦標賽而興起,
便於了天諾用一個月時間操練後比賽。
只是我在其中時間只練習過一次,
倒是知道天諾是常常的練習。
一個人便沒有辦法和動力的我,
試過找很多人希望可以成為練習對象,
結果也是枉然,大家也已經看不起乒乓球了吧!
比賽當天,我們用了半個鐘去切磋;
到了搭半,便真正埋牙了。
我原本已經是個乒乓球不了得的人了,
第一局先輸了。
第二局,因天諾求勝心切吧!
頻頻犯錯,以致我可以平穩的追和,也追回面子。
第三局,似乎天諾已經沉住氣了,比前一局小心了很多。
我的老毛病卻浮現了出來,大力。
這局更是大比數落敗,慘!
休息了一回,思想了一回,是因為他用了上旋的關係吧!
好!便明白過來,多用了下旋回擊。
恰巧,真的見效了!又追回了一局。
我本是一個球技爛得很的人,是神幫我挽回少許面子吧!
可惜之後兩局,始終都不敵天諾而落敗。
雖然落敗了,卻收到一份生日禮物。
這生日禮物是用來鼓勵我繼續練好球技的。
多謝天諾詩蓓既心機,我好鐘意塊拍!
(板上的字:生日2007//ZENKIO)
文豪格言:「落敗很平常,我喜歡打逆境波!」
大成功!清遠鼓班發亮!
今日終於祈足禱鼓起勇氣請假,
老細叫我過左Probate先請假喎!
Yeah! 8月2號咪過Porbate囉!
即係話,我可以去到短宣啦!
未出發都已經超興奮!WOW!
今次請假仲可以請AL,
唔會好似今個月咁唔見左成千蚊。
(**後記,原來都係要No Pay Leave;
老細搞錯左,總之請到假咩Leave都好啦!^^)
另外救恩堂又支付短宣行程的支出,
我又可以節省少少,感恩喔!
最重要最重要的就是能夠完成神自07年初給我的第2個異象!
這是多麼奇妙的帶領與安排!>3<
回顧一下自己的打鼓事奉,
的確比年初的時候進步了不少呢!
希望今次的鼓班不只是一次性的,
而是可以持續的去訓練栽培他們。
願主帶領想我做的!我是認真的!
今日睇電視講拿破崙,
佢有一句名言是在他被放逐時說的:
「Able was I ere I saw Elba」
(在我看見Elba小島之前,就是我的能力。)
換了是我,應該要改成這樣:
「Dog was I ere I saw God」
(翻譯成中文太難聽,不譯了。^^)
又再慶祝振振生日=..=,
你估Re-U咩!慶祝生日都Re。
不過可以同PolyU既Fd又聚下都好。
一個禮拜連續唱兩次K,都幾無聊下!
照舊振振都帶左佢既同事出黎,
又有郭羨妮見下,
仲有個比人話係我個妹既女仔。
唱K-Pro飛,羅野食個度真係花花世界~woo
唱完K都差唔多成11點,
Polyu一行5條麻甩仔去左Mini Cafe。
玩UNO,玩到成3點,
玩到要振振跳脫衣舞on Table。
我會記住,振振爭我地一隻舞。
3點幾搵車返屋企,搵到成3點半先搵到。
弼街,我會好好記住你!
最尾冇搭到小巴,做左泥鰻比人釣。
沖埋涼成4點幾5點訓,都唔知訓唔訓好;
真係好耐冇玩到咁夜啦!
一訓都諗住唔方起到架啦!
不過都祈個禱求神幫下我呢個罪人起身;
今日7點半自己又起左又鬼打冇咁精神!
返左工呆左成日‥‥‥
點解星期6都要返工呢‥‥‥
一放工標返屋企訓!訓到6點半先起身。
大獲!今晚要練敬拜!><
著對鞋就撇,的都飛唔切><
OK好狀態啵!我都算準備過既。Hehe~
聽日要全情投入!唔可以遲!
紅外線遙控車,測試成功!好野!
搞左幾日,終於搞掂左個紅外線遙控啦!
真係好鬼開心!好有滿足感!
以前聽同埋睇好多呢方面既野,
不過真係做到既就要數今次啦!>w<
我前面個阿叔被老細 Fired。
無辦法啦!佢上手的確係慢左少少‥‥‥
少左個人,唔知會唔會又再請呢?
請男請女都好啦!而家我一D都唔介意^^
快d出糧就好啦!不過今期糧少左咁多‥‥‥
下個月都要慳到爆先過到‥‥‥慘!
見證者:「以50歲既要求去要求16個月大既BB。」
主席:「神叫我們受既我們必然受得住。」
講員將神的要求在台上宣講,
要求弟兄姊妹盡力的去做;
有人以父的心腸去質疑太苛刻,
又謂弟兄姊妹還不成器。
主席用多謝分享來回應,
再加了一句「神叫我們受既我們必然受得住」,
也許不是很多人能明白這話的精警之處。
見證者是以人的角度看待講員,
認為他只是人的身份,以為師的身份在教導;
但主席的回應表明了講員的說話就是神的說話,
講只在台上的要求就是神叫會眾承受的。
這樣一看,就是把自己的位置放在那裏的問題;
是順服神的揀選和擺位呢?還是不順服?
不順服的話就只看到講員是人,否則則是看見神了。
因為要求都是聖經的要求,
本是責備人的倒成了責備主的,這下是干犯了神。
這種有智慧的言語,絕對是聖靈所賜下的;
就好像彼得當年見證耶穌就是彌賽亞一樣!
這件事對自己也是好好的提醒,
有時候也會不順服在講台上的講員,
這是謙卑和順服的問題。
當然要小心警醒講員所說不是真理的話,
也當然無需要依從,因為我們依從的只有聖經。
願神繼續掌權,幫助我們有順服和謙卑的心。
晚上跟PolyU既舊同學唱K,慶祝振振生日。
去左港晶Neway,裝修完之後我覺得間野好核突。
振振有兩個女同事帶左黎,
有個好似好似郭羨妮,似爆!
對於得一班PolyU麻甩佬既我地黎講係好好既調劑。
好耐都冇唱過K了,所以D新歌完全地唔識。
只可以係咁老唱謝霆鋒同埋阿Deep既舊歌。
太耐冇唱啦!係咁甩嘴。
不過我係咁狂嗌癲叫,真係好過癮!Hehe~
有機會識多d女仔,係好事,可以平衡返個心理!
哈哈!
看哪!猶大獅子已得勝!
眾聖徒{{同來}}朝見他!
少年人看異象!
老年人要做異夢!
因為神的復興將來到!
砰~擦~砰~砰~砰~擦~
砰~擦~砰~砰~砰~擦~
聽到錫安的號角響起!
萬國萬民都要顫抖!
耶和華日子將到光明將除去黑暗!
因為神的復興將來到!
我們要看到神的榮耀!
這世代!我們用敬拜爭戰!
我們用祈禱改變世界!
這世代!聖靈要更新澆灌我們!
這世代!是耶穌世代!