星期5晚都係忍唔住,捱夜寫左兩封信俾歡歡,寫到成6點。跟住就訓覺,我都幾驚起唔到身去教會大旅行。好彩鉅華早到,佢8點半就到左就急call我出去同佢食早餐,又好彩我聽到電話響,咁我先至唔使遲。去左盈豐樓下食早餐,都唔係咁好食咋!
去百佳跟住上媚姨屋企羅蕃薯,之後就落去巴士站等車喇!去到都有唔少人,有好多都唔係平時返開教會添,咁樣幾好,咁樣可以令我地教會出d。上到巴士我坐係最尾個排,我都冇同阿明坐,唔知呢?好似同佢多左少少隔膜。我同阿邦佢地坐啦!不過其實同阿邦我都唔知可以講d乜!我都同自己坐冇咩分別。
係天水圍上埋車,承恩佢地同阿邦可以玩下,咁我先可以放心休息,我真係幾累先!不過有時我都會同佢地講下野既,畢竟我係唔應該訓覺,係我自己癲倒左d時間。
去左涌尾燒,因為個到未有人燒。個環境其實幾好,廁所都算係乾淨,又有水洗手,已經好唔錯。另外d爐大部份都有樹蔭,係得我地個個遮得半邊,不過ok啦!大家都接受得到既。我係度忙呢樣忙個樣個時,係得阿駿主動幫我,其他佢地都係好自顧自咁玩緊。
ruby帶敬拜,俾我感覺佢準備都係唔足夠,不過比起我黎講已經準備左多好多喇!講真應該係大家有責任既,因為呢個應該係同心圈帶既。都唔明點解阿明練左歌但係就冇和唱。佢同盼恩好似成日都一齊,不過好好彩我而家係冇呷醋,我記得曾幾何時我有呷過。
燒燒下野食,唔知承恩定望祈話阿邦喊,我都不以為然問阿邦你喊咩,點知見到佢真係喊緊。咁我當然地緊張啦!我就去問佢做咩鬼,但係佢唔肯講,淨係喊,跟住佢就去廁所喇!跟住出返黎我又問佢啦!佢又開始喊,佢似乎受左好大委屈,佢又頂唔順又去左廁所喊。我去問下佢地邊個同阿邦講過野整到佢喊,冇人話同佢講過野。
我見到佢成日去廁所又咁委屈唔講得,我就驚唔知係唔係關於廁所可能冇閂門俾人開左喇!佢出到黎都仲係唔肯講,佩芳過黎就話阿邦喊乜鬼個d啦!我就覺得咁樣話阿邦唔好,因為佢都未知阿邦做咩喊,可能真係大件事架嘛!同埋阿邦喊得,對佢黎講已經係一件好大既事啦!我叫佢同媽咪講出黎啦!佢就真係肯講喇!媽咪同個仔既感情係大好多既,呢個又真係好自然。原來係因為望祈佢地成日取笑話阿邦同埋佢既女同學一齊,阿邦好唔鐘意不過佢地就係咁講係咁講。
佢媽咪就車,咁少事。不過我知道對佢黎講係佢唔能夠接受既。好多少朋友好似華華、俊琳俊禧都關心咁問點解景邦哥哥喊既,我覺得呢d小朋友都好有關懷既心。我同阿邦表明明白佢既感受因為我都經歷過,係唔開心既。亦都俾左個想法佢就係人唔知道但係神知道,所以唔洗理佢地講咩。又講佢地係想同你講下笑,佢地都唔知道咁樣講會傷害你。我叫佢下次要表達出黎同佢地講你係唔鐘意佢地咁講既,因為即使喊佢地都唔會知道你係因為咩而喊。又叫佢諗下如果佢地唔係講你既時候大家係咪都好fd。最重要係同佢講唔好怕俾人講就唔同d女仔玩,因為神知道你地係冇野既。我諗咁樣既安慰同埋教導係幫到佢既。不過似乎有d人會講得咁樣太縱容阿邦喊,又有d人覺得係應該俾d時間景邦靜下既。景邦叫我去燒野食,咁我就去左喇。不過佢地以為係因為阿明叫所以我燒,不過我都冇澄清,因為太小事喇!
去到個爐到就同佢地講叫佢地唔好再話阿邦,望祈話佢冇,我就叫佢諗清楚自己講過d咩喇!不過其實我都冇好清楚咁講係咩事,因為阿邦會聽到。不過阿明就覺得我好針對阿望祈。鉅華就覺得講者冇心聽者有意。我諗盼恩會覺得我處理得唔係咁好。我之後就離開左個爐,我去左同職青佢地燒同埋相交。不過照理我係唔應該離開自己個組去第2組既,不過我都係相信盼恩佢曾經有一句說話佢叫我去第2個爐燒,我相信佢係因為覺得我係當時既處境唔適宜留低,我又覺得冇咩所謂既。
約翰組佢地燒到厭就周圍玩喇!不過佢地冇咩野可以玩,就成日話要去踩單車要去水霸。好彩佢地都問過我先,我就同佢地講今日係大旅行,佢地要去既話要佢地媽咪爸爸旅行之後同佢地一齊去,即係話俾佢地知:唔得!不過我明白佢地好想去睇下玩下離開一下,我就諗不如去新娘潭睇下,畢竟我地今次旅行係話去新娘潭既。我帶佢地又邀請埋同心圈職青個d一齊去,一行都成16人,幾好先!行左成10多分鐘先上到去,而個新娘潭同我地上次探路個日差好遠好遠,今日冇咩得水。佢地亦都覺得原來就係咁,不過我相信佢地都開心既,因為始終佢地都睇過而且佢地都消磨左唔少時間。望祈卻係係度整d螞蟻,又用水淋佢地,我覺得咁樣真係唔好。我唔知牧師係點樣教佢,我驚如果牧師係度既話會同佢一齊咁整螞蟻添!我真係唔係好敢話望祈,因為我好專重佢家姐同埋牧師,我覺得佢地會教佢。
去完旅行,我係太和落左車,劍光就帶我去搭車去大埔火車站喇!我打唔到俾大舊或者阿貞,佢地電話都冇人聽,我又冇咩野做,咁我就搭火車去羅湖喇!去到粉嶺先打到俾佢地,佢地先仲係係荃灣。佢地知道我去緊羅湖就即刻搭車出黎喇!不過佢地話經黃崗都要一個鐘。我過左關,實際上都唔知要係邊度等佢地,係地鐵買票處等左陣,唔係好對路又係出境去火車站個度等左陣,跟住問個個公安既物體佢叫我上去等。上去先知原來就係個度,離境大堂,咁我都等左成7個字佢地先到架!不過見到佢地已經好好喇!我都預左個心見佢地唔到就自己落返去。
好耐冇見大舊喇!佢都冇咩變姐。我地搭地鐵去左東門,佢地話東門就好似香港既旺角咁。去到覺得自己好似大鄉里咁呀!個度真係好旺!佢地帶左我去睇衫,我其實都冇咩興趣,因為個度d野都唔會係真,好似買左係香港都唔會著咁。不過佢地由其大舊都好有興趣,佢地成日都係係度買衫架!我都真係受到好大既文化衝擊,佢地上到黎真係好似大佬咁款,我真係唔識!其實d野都唔係話平,同香港真係話得上係差唔多。
行完街就去左買野飲喇!d珍珠奶茶雖然係2個半一杯,不過真係唔係咁好飲!家樂要去搵阿貞,我就同大舊去洗下腳喇!幾正!有得沖涼,我不知幾想沖涼先!沖完個涼仲有得刷埋牙,真係搞野!出去就坐底搵人按腳喇!點左杯凍檸茶,冇甜味既。大舊杯咸檸七仲搞野,係檸七加鹽!哈!不過佢杯野仲好飲過我個杯!我同大舊就吹水,都係傾計架!佢講左佢同衛穎詩d野我聽,佢已經對愛情死左個心喇!佢覺得點解付出咁多,但係最尾得個桔!佢話佢而家都會拍下散拖喎!不過佢話佢都已經冇諗住結婚啦!我都有講下我同ruby d野佢知,不過我講得好少,因為大舊係咁講,佢似乎好想講。我地傾傾下家樂阿貞就黎左喇!我同大舊都冇再講喇!
我地按完腳就去食野。兩個人按腳都係50蚊咋!都真係好抵!d腳底按摩真係有料到,按左腳,我隻右腳同埋d內臟都有反應架!不過我諗我身體都幾好,佢問我痛唔痛個時我都唔覺得痛!
去食野,去左d好似海鮮酒家既野。食扇貝我地4個人食左成60隻!因為真係好好味呀!又食左雞軟骨,一般姐!又少。另外食左一斤蝦,係醉蝦,生食架!都ok好味既!不過嫌有d澀利。又有啤酒又有汽水,不知幾正!
食完佢地就幫我搵間骨場過晚喇!見到大哥哥好想我泵間好野!原本話想去皇室堡既,大舊話呢間d女仔全部都好靚喎!不過因為冇單人房所以就冇去。都唔平架,要成$168。去左另一間,春風城,$103兩個鐘,不過過晚就一定要泵4個鐘,即係都$206喇!大舊俾埋錢我,陪我入去之後佢地就走去落d喇!我其實真係有d拗,我都唔知應該要點,話曬都第1次去泵骨。不過以大舊同我按腳既經驗大概都識少少既。
我先先係個大按摩池浸下,坐係個噴水既按摩椅上面都唔覺得有咩咁爽,不過都幾好玩既。浸左一陣就學人沖涼喇!其實我都幾想去蒸下,只係唔識所以廢事!之後就去換衫,又係著紙底褲。去大堂坐左陣,咩都唔識都幾面懵。叫人黎按腳,等左我成廿幾分鐘都冇人黎。跟住黎左個肥既,我以為係靚女添!幾想話換人,不過都係算。按左成粒鐘,按完個時都成2點3喇!就去揀女仔,有個mon俾我禁用黎揀既。不過d女仔都唔係話好靚,有dok既都要等半個鐘至一個鐘。有d都唔使等既,不過個時諗樣衰既不如唔泵,所以都揀左個幾靚既,係房到就等左半粒鐘喇!係間房到睇電視其實都幾無聊架!半個鐘之後就有個著住和服既女仔係門口喇!佢入黎,我心裏面幾想車,不過佢又唔係話樣衰,只係小小肥,而且同張相差得遠姐。
佢由腳開始按,我就攤係度。我同佢傾計,問佢第一次做呢種工時覺唔覺得尷尬,佢話覺得,不過耐左就習慣左喇!我問佢點解做呢種工,佢話因為屋企窮。我問佢讀書讀到咩程度,佢話讀左一年,不過因為冇錢所以冇讀就出左黎做野喇!我問佢屋企有幾多人,佢話4個。佢鄉下係湖南;佢而家一個人住係皇室堡上面;佢一個月打200幾蚊電話費同屋企人傾計,每日5分鐘;佢好鐘意畫畫;佢讀書既時候拍過拖,而家就冇拍;佢鐘意d大隻同埋高既男仔,因為好攬d;佢話如果佢係男仔既話鐘意d有d肉既女仔因為好攬d;佢話頭先個個客成4個鐘都係度自言自語,佢就淨係係度哦;佢話隻手好累;佢話佢好好好好好掛住屋企人;佢話佢做左1年半野;佢話佢聽日就要寄錢返屋企;佢話佢要賺錢,賺左錢就可以學野,佢唔答我學咩;佢話我係咁問佢野唔煩,仲好新鮮添,佢話冇客人係咁;佢話好多好似我咁既年紀既男仔黎泵骨既;佢話佢表妹個奶奶都係信基督教既,仲話可以見到耶穌既像添;佢話佢成日都唱歌,好恐怖;又話佢表妹學左都係好似佢咁成日唱歌;佢問我係唔係,我就話係,仲唱出黎添,佢話好恐怖好難聽,我就解釋話因為我地開心所以成日唱歌;佢話同d同事好fd;佢話佢以前男朋友打藍球好勁;佢話佢有少少掛住佢;佢話我隻腳d肌肉好實;佢同我做大動作既時候好多動作都做唔到,佢話我太高;佢話佢都識打藍球;佢話夠鐘囉!
其實我好開心識到呢個朋友,雖然我地真係唔應該會再有機會見,而且我連佢既名我都唔知,不過我好開心呢個鐘可以同佢咁fd咁好玩,雖然呢個可能係佢既工作需要,雖然佢係肥肥地,但係佢既故事令我真係好同情。佢係唯一一個我俾tips好自願既一個。佢走左之後我就一個人訓覺喇!7點訓醒左,想話埋單架啦不過佢話我仲有一個鐘未泵,咁我就諗住泵埋佢喇!落去揀女仔個時大舊佢地就上黎喇!不過因為佢地唔可以等我成粒因為要charge佢地,所以佢地就走先喇!之後揀左個女仔,張相係ok既,不過上到黎又係另一回事。唔係話好核突,不過都唔係話靚囉。而且唔知係因為咩,我都冇太多既興趣同佢傾計喇!講左好少野,我都係專心俾佢泵。我有少少後悔冇搵返之前個個。
泵完我就沖涼走喇!不過等個架去羅湖既車都成半個鐘!返到教會成11點添!而家,我都仲有d掛住個個地方,我覺得我被薰陶左一d。