(untitled)Private

個日泵完骨落黎返到教會成11點,都幾驚俾人覺得唔好。見ruby隔離有空位我就坐低,坐低就聽到寶華講緊道喇!佢講緊唔應該跟從世界既道。我覺得呢個道入左我既耳仔真係好應,我就知道自己泵骨你唔應該既,不過係邊個層次上面既唔應該呢?我又未能夠分辨得好清楚。當寶華叫我地低頭思索自己既罪既時候,我就問神,我就用神俾我既理性去思想自己做得岩同埋唔岩既事。

我好耐冇同哥哥見面去見下佢係應該既;我真係做到同大哥哥傾計同埋關顧加了解佢;我返大陸旅遊都係冇問題既。不過我洗左好多錢去玩樂享受就有少許問題;我揀女仔屬以貌取人亦有問題;我亦係思想上陷入左試探;我思想上掛念著那個地方和形式而且會沉迷的眷戀是很有問題;我跟從了世界的享樂方式亦是一個問題。

今日咁岩又係聖餐主日,即使我尋晚亦都只係泵骨同埋同個女仔傾計,但我下意識都覺得自己充滿污穢,呢個聖餐好岩時間咁預備左俾我。通哥帶領我地做既認罪祈禱亦都好令人感動同埋觸摸我既心靈,的而且確咁講中左我心裏面既問題。

今日阿金都有返,佢應該就係ruby既男朋友喇!聽阿明講係因為ruby阿金今日見家長所以今日佢過左黎崇拜。不過真係奇喇!點解佢地唔坐埋一齊呢?好似好古怪咁!

可能因為係東門洗左好多錢享樂,所以都肯用$100幫kylie買獎券做善事。同盼恩傾過下上次旅行約翰組發生既事,都ok既,最緊要大家都知道係咩事啦!

我、阿明、傅生同埋葡萄園去左飲茶,氣氛真係唔錯!咁樣食野感覺好好,講真我幾buy kylie呢個組長,可能因為佢group到成個組一齊啦!我都食得幾飽!最緊要呢餐係傅生請,一黎佢鼓勵我地做購堂奉獻,二黎佢升職加人工呀!

返教會本身話執詩歌既,不過有我同昱姐就緊係jam歌啦!鉅華好盡責咁執詩歌,執左一陣又同我地jam下咁。昱姐都有執既,不過我就最懶冇執過!清姐都唱返兩首先至走,華華就成日lui我地要咪唱。我地玩到成6點半,先至去打籃球。仲要唔知點去行左一大餐!

同昱姐一路行一路傾計,我覺得同昱姐都幾夾同埋好傾。可能學佢話齋大家都係4wing5啦!我同佢講到ruby既問題,昱姐問我仲有冇機會或者可能同返ruby一齊,我好肯定咁話no!不過我冇講到我而家有冇對象。對我黎講,愛情仍然係一個好模糊而且好難好深奧既問題。關於汞骨一事,我都有同昱姐講,佢話我好易lai野,我心裏面都好覺!

去到友愛體育館都好無聊,冇得打因為已經好夠人喇!最緊要係我咁遲!之後大家一齊去友愛綠兒島食野,以前我地可藝年代都唔去既個間。不過又幾ok喎!都唔錯,幾好食丫!我係間野度見到個化曬妝既就令我諗起東門喇!我真係好沉迷呀!

返到屋企都好晏喇!上左15分鐘網就offline啦!第一次10點半訓覺囉!

(untitled)Private

星期5晚都係忍唔住,捱夜寫左兩封信俾歡歡,寫到成6點。跟住就訓覺,我都幾驚起唔到身去教會大旅行。好彩鉅華早到,佢8點半就到左就急call我出去同佢食早餐,又好彩我聽到電話響,咁我先至唔使遲。去左盈豐樓下食早餐,都唔係咁好食咋!

去百佳跟住上媚姨屋企羅蕃薯,之後就落去巴士站等車喇!去到都有唔少人,有好多都唔係平時返開教會添,咁樣幾好,咁樣可以令我地教會出d。上到巴士我坐係最尾個排,我都冇同阿明坐,唔知呢?好似同佢多左少少隔膜。我同阿邦佢地坐啦!不過其實同阿邦我都唔知可以講d乜!我都同自己坐冇咩分別。

係天水圍上埋車,承恩佢地同阿邦可以玩下,咁我先可以放心休息,我真係幾累先!不過有時我都會同佢地講下野既,畢竟我係唔應該訓覺,係我自己癲倒左d時間。

去左涌尾燒,因為個到未有人燒。個環境其實幾好,廁所都算係乾淨,又有水洗手,已經好唔錯。另外d爐大部份都有樹蔭,係得我地個個遮得半邊,不過ok啦!大家都接受得到既。我係度忙呢樣忙個樣個時,係得阿駿主動幫我,其他佢地都係好自顧自咁玩緊。

ruby帶敬拜,俾我感覺佢準備都係唔足夠,不過比起我黎講已經準備左多好多喇!講真應該係大家有責任既,因為呢個應該係同心圈帶既。都唔明點解阿明練左歌但係就冇和唱。佢同盼恩好似成日都一齊,不過好好彩我而家係冇呷醋,我記得曾幾何時我有呷過。

燒燒下野食,唔知承恩定望祈話阿邦喊,我都不以為然問阿邦你喊咩,點知見到佢真係喊緊。咁我當然地緊張啦!我就去問佢做咩鬼,但係佢唔肯講,淨係喊,跟住佢就去廁所喇!跟住出返黎我又問佢啦!佢又開始喊,佢似乎受左好大委屈,佢又頂唔順又去左廁所喊。我去問下佢地邊個同阿邦講過野整到佢喊,冇人話同佢講過野。

我見到佢成日去廁所又咁委屈唔講得,我就驚唔知係唔係關於廁所可能冇閂門俾人開左喇!佢出到黎都仲係唔肯講,佩芳過黎就話阿邦喊乜鬼個d啦!我就覺得咁樣話阿邦唔好,因為佢都未知阿邦做咩喊,可能真係大件事架嘛!同埋阿邦喊得,對佢黎講已經係一件好大既事啦!我叫佢同媽咪講出黎啦!佢就真係肯講喇!媽咪同個仔既感情係大好多既,呢個又真係好自然。原來係因為望祈佢地成日取笑話阿邦同埋佢既女同學一齊,阿邦好唔鐘意不過佢地就係咁講係咁講。

佢媽咪就車,咁少事。不過我知道對佢黎講係佢唔能夠接受既。好多少朋友好似華華、俊琳俊禧都關心咁問點解景邦哥哥喊既,我覺得呢d小朋友都好有關懷既心。我同阿邦表明明白佢既感受因為我都經歷過,係唔開心既。亦都俾左個想法佢就係人唔知道但係神知道,所以唔洗理佢地講咩。又講佢地係想同你講下笑,佢地都唔知道咁樣講會傷害你。我叫佢下次要表達出黎同佢地講你係唔鐘意佢地咁講既,因為即使喊佢地都唔會知道你係因為咩而喊。又叫佢諗下如果佢地唔係講你既時候大家係咪都好fd。最重要係同佢講唔好怕俾人講就唔同d女仔玩,因為神知道你地係冇野既。我諗咁樣既安慰同埋教導係幫到佢既。不過似乎有d人會講得咁樣太縱容阿邦喊,又有d人覺得係應該俾d時間景邦靜下既。景邦叫我去燒野食,咁我就去左喇。不過佢地以為係因為阿明叫所以我燒,不過我都冇澄清,因為太小事喇!

去到個爐到就同佢地講叫佢地唔好再話阿邦,望祈話佢冇,我就叫佢諗清楚自己講過d咩喇!不過其實我都冇好清楚咁講係咩事,因為阿邦會聽到。不過阿明就覺得我好針對阿望祈。鉅華就覺得講者冇心聽者有意。我諗盼恩會覺得我處理得唔係咁好。我之後就離開左個爐,我去左同職青佢地燒同埋相交。不過照理我係唔應該離開自己個組去第2組既,不過我都係相信盼恩佢曾經有一句說話佢叫我去第2個爐燒,我相信佢係因為覺得我係當時既處境唔適宜留低,我又覺得冇咩所謂既。

約翰組佢地燒到厭就周圍玩喇!不過佢地冇咩野可以玩,就成日話要去踩單車要去水霸。好彩佢地都問過我先,我就同佢地講今日係大旅行,佢地要去既話要佢地媽咪爸爸旅行之後同佢地一齊去,即係話俾佢地知:唔得!不過我明白佢地好想去睇下玩下離開一下,我就諗不如去新娘潭睇下,畢竟我地今次旅行係話去新娘潭既。我帶佢地又邀請埋同心圈職青個d一齊去,一行都成16人,幾好先!行左成10多分鐘先上到去,而個新娘潭同我地上次探路個日差好遠好遠,今日冇咩得水。佢地亦都覺得原來就係咁,不過我相信佢地都開心既,因為始終佢地都睇過而且佢地都消磨左唔少時間。望祈卻係係度整d螞蟻,又用水淋佢地,我覺得咁樣真係唔好。我唔知牧師係點樣教佢,我驚如果牧師係度既話會同佢一齊咁整螞蟻添!我真係唔係好敢話望祈,因為我好專重佢家姐同埋牧師,我覺得佢地會教佢。

去完旅行,我係太和落左車,劍光就帶我去搭車去大埔火車站喇!我打唔到俾大舊或者阿貞,佢地電話都冇人聽,我又冇咩野做,咁我就搭火車去羅湖喇!去到粉嶺先打到俾佢地,佢地先仲係係荃灣。佢地知道我去緊羅湖就即刻搭車出黎喇!不過佢地話經黃崗都要一個鐘。我過左關,實際上都唔知要係邊度等佢地,係地鐵買票處等左陣,唔係好對路又係出境去火車站個度等左陣,跟住問個個公安既物體佢叫我上去等。上去先知原來就係個度,離境大堂,咁我都等左成7個字佢地先到架!不過見到佢地已經好好喇!我都預左個心見佢地唔到就自己落返去。

好耐冇見大舊喇!佢都冇咩變姐。我地搭地鐵去左東門,佢地話東門就好似香港既旺角咁。去到覺得自己好似大鄉里咁呀!個度真係好旺!佢地帶左我去睇衫,我其實都冇咩興趣,因為個度d野都唔會係真,好似買左係香港都唔會著咁。不過佢地由其大舊都好有興趣,佢地成日都係係度買衫架!我都真係受到好大既文化衝擊,佢地上到黎真係好似大佬咁款,我真係唔識!其實d野都唔係話平,同香港真係話得上係差唔多。

行完街就去左買野飲喇!d珍珠奶茶雖然係2個半一杯,不過真係唔係咁好飲!家樂要去搵阿貞,我就同大舊去洗下腳喇!幾正!有得沖涼,我不知幾想沖涼先!沖完個涼仲有得刷埋牙,真係搞野!出去就坐底搵人按腳喇!點左杯凍檸茶,冇甜味既。大舊杯咸檸七仲搞野,係檸七加鹽!哈!不過佢杯野仲好飲過我個杯!我同大舊就吹水,都係傾計架!佢講左佢同衛穎詩d野我聽,佢已經對愛情死左個心喇!佢覺得點解付出咁多,但係最尾得個桔!佢話佢而家都會拍下散拖喎!不過佢話佢都已經冇諗住結婚啦!我都有講下我同ruby d野佢知,不過我講得好少,因為大舊係咁講,佢似乎好想講。我地傾傾下家樂阿貞就黎左喇!我同大舊都冇再講喇!

我地按完腳就去食野。兩個人按腳都係50蚊咋!都真係好抵!d腳底按摩真係有料到,按左腳,我隻右腳同埋d內臟都有反應架!不過我諗我身體都幾好,佢問我痛唔痛個時我都唔覺得痛!

去食野,去左d好似海鮮酒家既野。食扇貝我地4個人食左成60隻!因為真係好好味呀!又食左雞軟骨,一般姐!又少。另外食左一斤蝦,係醉蝦,生食架!都ok好味既!不過嫌有d澀利。又有啤酒又有汽水,不知幾正!

食完佢地就幫我搵間骨場過晚喇!見到大哥哥好想我泵間好野!原本話想去皇室堡既,大舊話呢間d女仔全部都好靚喎!不過因為冇單人房所以就冇去。都唔平架,要成$168。去左另一間,春風城,$103兩個鐘,不過過晚就一定要泵4個鐘,即係都$206喇!大舊俾埋錢我,陪我入去之後佢地就走去落d喇!我其實真係有d拗,我都唔知應該要點,話曬都第1次去泵骨。不過以大舊同我按腳既經驗大概都識少少既。

我先先係個大按摩池浸下,坐係個噴水既按摩椅上面都唔覺得有咩咁爽,不過都幾好玩既。浸左一陣就學人沖涼喇!其實我都幾想去蒸下,只係唔識所以廢事!之後就去換衫,又係著紙底褲。去大堂坐左陣,咩都唔識都幾面懵。叫人黎按腳,等左我成廿幾分鐘都冇人黎。跟住黎左個肥既,我以為係靚女添!幾想話換人,不過都係算。按左成粒鐘,按完個時都成2點3喇!就去揀女仔,有個mon俾我禁用黎揀既。不過d女仔都唔係話好靚,有dok既都要等半個鐘至一個鐘。有d都唔使等既,不過個時諗樣衰既不如唔泵,所以都揀左個幾靚既,係房到就等左半粒鐘喇!係間房到睇電視其實都幾無聊架!半個鐘之後就有個著住和服既女仔係門口喇!佢入黎,我心裏面幾想車,不過佢又唔係話樣衰,只係小小肥,而且同張相差得遠姐。

佢由腳開始按,我就攤係度。我同佢傾計,問佢第一次做呢種工時覺唔覺得尷尬,佢話覺得,不過耐左就習慣左喇!我問佢點解做呢種工,佢話因為屋企窮。我問佢讀書讀到咩程度,佢話讀左一年,不過因為冇錢所以冇讀就出左黎做野喇!我問佢屋企有幾多人,佢話4個。佢鄉下係湖南;佢而家一個人住係皇室堡上面;佢一個月打200幾蚊電話費同屋企人傾計,每日5分鐘;佢好鐘意畫畫;佢讀書既時候拍過拖,而家就冇拍;佢鐘意d大隻同埋高既男仔,因為好攬d;佢話如果佢係男仔既話鐘意d有d肉既女仔因為好攬d;佢話頭先個個客成4個鐘都係度自言自語,佢就淨係係度哦;佢話隻手好累;佢話佢好好好好好掛住屋企人;佢話佢做左1年半野;佢話佢聽日就要寄錢返屋企;佢話佢要賺錢,賺左錢就可以學野,佢唔答我學咩;佢話我係咁問佢野唔煩,仲好新鮮添,佢話冇客人係咁;佢話好多好似我咁既年紀既男仔黎泵骨既;佢話佢表妹個奶奶都係信基督教既,仲話可以見到耶穌既像添;佢話佢成日都唱歌,好恐怖;又話佢表妹學左都係好似佢咁成日唱歌;佢問我係唔係,我就話係,仲唱出黎添,佢話好恐怖好難聽,我就解釋話因為我地開心所以成日唱歌;佢話同d同事好fd;佢話佢以前男朋友打藍球好勁;佢話佢有少少掛住佢;佢話我隻腳d肌肉好實;佢同我做大動作既時候好多動作都做唔到,佢話我太高;佢話佢都識打藍球;佢話夠鐘囉!

其實我好開心識到呢個朋友,雖然我地真係唔應該會再有機會見,而且我連佢既名我都唔知,不過我好開心呢個鐘可以同佢咁fd咁好玩,雖然呢個可能係佢既工作需要,雖然佢係肥肥地,但係佢既故事令我真係好同情。佢係唯一一個我俾tips好自願既一個。佢走左之後我就一個人訓覺喇!7點訓醒左,想話埋單架啦不過佢話我仲有一個鐘未泵,咁我就諗住泵埋佢喇!落去揀女仔個時大舊佢地就上黎喇!不過因為佢地唔可以等我成粒因為要charge佢地,所以佢地就走先喇!之後揀左個女仔,張相係ok既,不過上到黎又係另一回事。唔係話好核突,不過都唔係話靚囉。而且唔知係因為咩,我都冇太多既興趣同佢傾計喇!講左好少野,我都係專心俾佢泵。我有少少後悔冇搵返之前個個。

泵完我就沖涼走喇!不過等個架去羅湖既車都成半個鐘!返到教會成11點添!而家,我都仲有d掛住個個地方,我覺得我被薰陶左一d。

(untitled)Private

今日都12點幾先起身,因為唔洗返學。不過因為要去可立,所以都有d野做。不過今日去可立遲大到,好彩何姑娘冇鬧我同罰我,不過下次真係唔敢包。我成4點半先去到!

今日教班仔都幾難教。佢地都唔係好聽我講,雖然我都好enjoy佢地咁樣,不過人地睇起上黎唔好睇囉!英文,我可能真係要溫下!教佢地maths,我都唔知自己教緊咩!明明教材都做好曬!不過要活動教學,我一d都唔動囉!冇perpare真係爭好遠,下次我一定要做好佢!各位小朋友,我要做個好老師!

夜晚趕去龍鼓灘燒野食,1人都係55蚊,都好抵下。得tomy、andy、牛丸、家偉、朱mag、阿珊、臭nan同、阿超、阿sam同埋一個mix。奇哥、肥溫、志偉、雞勇都唔見人。唉!ok好玩啦!都不比以前悶既!玩得多就可以再熟d架啦!畢竟以前都唔係真係超熟。

收到歡歡封信喇!我都唔知幾時有時間回返d個俾佢添!不過我都真係好開心,我都要努力d先得!

(untitled)Private

8點半先起身,10點先返到poly,唔敢入去上362,我而家第2個禮拜冇上啦!我地個班野全部都冇返,今次冇人幫我地剔名喇!我覺得我地咁樣真係唔係路!所以我提議一人揀一科專讀,然後大家再教返大家!而我就偏偏揀左362,我想我可以讀好呢科!

上management tutor,聽人地present都真係唔係好明,我幾時先可以讀多d書呀?

上381,都係明好少,今日交個d功課都唔知自己做咩!而家既狀態真係好頹,我要帶頭令大家都勤力d先得!

原本返教會練歌,不過ruby cancell左,所以返左屋企,返到就訓咯!原來我係真係好累!訓左陣起身就食飯,跟住就搞可立d答案,搞到成3點幾。

(untitled)Private

今日11點起身,跟住上左網一陣,不過都係做埋d無聊啥左兩粒鐘。1點出門口因為點半約左poly d同學去踢波!好耐冇踢波喇!所以原本約左阿星游水都冇去,因為我想同eie d人熟d。

落街用$65買左對波襪$45買左對現代白飯魚,都成$110架!係m記又買左個魚柳飽餐,今日都用左唔少!去到poly球場得個幾丁友,我諗都唔知係唔係路!諗左陣都唔理喇!都返到黎咯!就入去換衫喇!對白飯魚明明44號!點知都頂趾!個場都幾曬,射左陣波就有波鬥喇!雖然5鬥5。踢左幾分鐘跑左陣都已經冇氣喇!不過好彩又俾我開左齋喎!唔錯唔錯!仲要唔係扶轆,係用技術扭過個龍架!不過之後就墮曬皮。我唔打後由自可,一打就連輸幾粒,仲要似乎係我累大家輸既添!雖然人地話唔緊要,不過我都覺得幾緊要!

踢完就抖左陣,同d波友吹下水。有d係brd有d係bsd,有hd有degree啦!都好!有d social機會,平時係poly都好少!多數都係對返自己個班,而且都係個幾個fd。識左兩個同學,一個阿恆一個jason,ok啦,大家仲去食左個tea添!咁又10皮喇!

上361,都唔知佢講乜!幣喇!好似有太多積埋積埋喇!咁多唔識!而且經過year 1既經驗,就黎就考試添!危機意識好重!不過都係聽唔明。唉!今日上堂仲要係真空上陣添!因為踢波踢到條底褲濕曬,沖左個涼就唔會想著返架啦!成日都好似唔知點咁!好唔舒服!應該話好唔慣。返到市中心先買返著返。

夜晚返左祈禱會呀!都係得幾個人咋!今日有d感動其實上次都有,就係鼓勵一下同心圈d組員返喇!

(untitled)Private

今日8點9起左身,不過尋晚成3點9再沖埋涼應該係4點半再吹埋頭我計佢5點先至訓呀!所以都你再訓返,不過約左鉅華探路所以9點2就起身梳洗喇!不過最後成9半8先出門口。不過因為要畫地圖所以又返返去開電腦畫地圖,搞左成幾個字。我搭1先上車,鉅華好似搭半就已經到左架喇!嘻。好彩架車真係半個鐘到荃灣,10點7就到左喇!

我地搭車去左大埔,買左兩枝水兩罐寶礦力,我又買左把$10傘跟住8就搭小巴5c去大尾篤喇!去到大尾篤搵左間茶餐廳坐低食左個牛腩麵$20,鉅華就食左個餐蛋麵。食飽就去租單車喇!雖然係落緊雨。$20任踩,都抵喎!咁就租左喇!不過落緊雨,雖然唔係好大雨,不過都線線地。

大尾篤個斜坡好奪命,超斜!而且係唔俾踩,因為以前發生過好多單車以外。不過俾你你都踩唔到上去啦!咁斜!推單車上要成15至20分鐘!之後落大斜路喇!不過我都唔敢去咁盡!一黎係斜路,二黎係馬路!踩左一陣就見到船灣淡水湖同埋d爐喇!環境都唔錯,不過唔係我地要去探既。我地再去踩,有少少雨不過好爽!感覺好正!之後去埋新娘潭,個新娘潭都幾凶湧因為落雨掛!之後再繼續踩,踩到見到燈位就回頭喇!

回程就影返曬d爐咁就大家都可以睇下仔。一路行,鉅華提議落去船灣淡水湖睇下,岩曬我!有人釣魚,釣到條魚仲唔細添!原來要羅個釣魚牌,$24 3年,抵玩喎!同輝輝講下先。跟住就回程喇!推單車落返個奪命斜路,就返到去大尾篤。不過我地意猶未盡,我地再踩去個水霸喇!哇!有好多風帆,好想玩下添!我地去到水霸上面,有個停機坪,我地就踩過去另一邊喇!都要成15分鐘。係個邊又係一個停機坪,之後踩返過去另一邊就走lu。呢個水霸係條大直路,冇上斜落斜,而左邊淡水湖今日d水位好高,另一邊係個海d水位就好低。感覺係:好得意!好神奇!

返去交車就返poly上堂喇!返到去都係3點半咋!聽到5點半就同肥貞去左食飯行街。最值得記既就係我買左對黑色vans $424,靚!

(untitled)Private

今日12點起身,就開始搞我d教材,搞到而家終於搞得掂啦!不過仲未出answer!算!聽日先搞啦!我足足坐左成12個鐘,真係晏都冇食到!不過出題目同教材都幾享受既!幾有滿足感既!係我既心血!

約左傳生羅單車、阿駿整電腦同埋肥貞食飯都冇去,為左搞掂d教材!冇計啦!今日中午12點其實就已經dead左line啦!真係唔急唔開坑!

同灰姑娘chat,佢send左張相過黎!其實佢個樣都真係ok丫!不過我feel到佢真係好古怪,我諗佢既古怪係由於佢既自卑同埋多疑。

係咁先!早抖!

(untitled)Private

今日9點半起身,搞左一輪搭9先出門口,不過好彩班輕鐵生性,岩岩好等我唔洗遲到,感謝主。今日盼恩既敬拜well done丫!睇到佢既聖潔同埋佢既恩賜。呢排感覺自己真係好耐都冇講過見證喇!我終於明白以前我成日覺得佢地唔講見證個d人既生命係點架啦!就係成日都經歷但係冇咩好特別喇!牧師講道,雖然佢係有感冒不過講得好好呀!佢好有權柄!馬榮又講左d奇怪野囉只係。

之後同嘉賢傾左陣,佢都係講馬榮咩咩咩啦!不過其實我覺得講佢有d唔係咁好既。之後去左打鼓,同巨華夾歌,佢彈結他我打鼓。都ok架!不過係佢唱得有d問題,不過有時候都係自己打得唔好既。之後昱姐又加入喇!我差唔多個個主日都同昱姐夾歌,大家都好enjoy!佢都幾鐘意我打鼓某程度上。之後3個就夾歌喇!夾左陣,我都好enjoy,不過送飯上黎就冇夾喇!咁岩歡歡又打黎喎,個時係兩點。

雖然d人係叫食飯,不過緊係傾電話緊要啦!同歡歡傾左個包裹d野,佢話收到個蘋果,不過話一般般喎!佢問做咩寄咁多零食俾佢,我話佢冇得買。佢話有,不過冇錢買,我問佢鐘唔鐘意食,佢話梗鐘意啦,仲話陳主任都有食添!不過佢話點解冇燈籠,原來上次中秋個燈籠佢都仲未收到喎!我問佢鐘唔鐘意條鍊,佢話係紫色梗鐘意喎!不過我未係好知道究竟佢係鐘唔鐘意份禮物。問佢個日有咩攪,佢話冇咩攪。問佢開唔開心,佢話白朝幾開心先,即係打俾我個時同埋之後,不過後尾就俾人激親喎!佢話阿媽買左條雞興祝佢生左歡歡,唔係慶祝佢生日。不過,其實咪都係興祝佢生日。

跟住佢問我香港手機d價錢,我話幾百,千幾同埋幾千都有,佢梗係覺得貴啦!佢話不過新年先喎!佢話係個次2點幾仲同佢傾緊電話個次俾佢老豆知道左,佢老豆第2朝就打爛左個電話喎!同埋佢咁早打電話俾我因為佢岩先上完主日學,佢特登一早返早堂因為想下晝打俾我!我覺得佢真係好鐘意我!就算唔係愛情個種但佢真係好鐘意我。或者佢好鐘意同我溝通,呢個我都好肯定既。我話要食飯喇!要收線,佢都問我幾時可以再打俾佢,幾多個字之後,我以為咁就算架啦!不過原來佢仲好想同我傾下仔!

食左飯,點知係阿pink打黎,佢開工開得悶就會打下黎架啦!佢都係圍繞住個d問題煩啦!其實真係佢自己羅黎煩既!我同佢講我做facal件事,呢件事一定要同佢日講既!跟住佢有野要做又就收左線喇!

之後歡歡打黎,我地繼續傾喇!佢問我嬲人個時應該點喎!我咪好似教約翰組咁教佢囉!呵!我話嬲係好自然既,神都會嬲既!而生氣不可以犯罪,佢就話唔通我會殺人咩!哈!我話唔係,不過提下佢咁。跟住我又講不可含怒到日落,佢就話咁可能要10年後既日落咯!哈!我真係未試過咁諗。我最尾都係講,主禱文所講既,免我們的債,如同我們免了人的債。我話神都已經饒恕左你咁多既罪,咁唔通你就唔可以饒恕佢咩?如果我地唔饒恕別人,神都唔會饒恕我地。我話唯一既解決方法就係饒恕喇!之後佢都冇咩講其他喇!唔知佢鐘唔鐘意聽呢?跟住我就講其實可以用轉移視線既方法去處理嬲怒,我話自己就會做運動或者聽下歌。佢話佢都冇咩歌聽,我知我要快d寄d歌俾佢喇!佢話佢問緊人借碟。

之後我又問佢做緊d咩,佢話睇書,我唔記得書名喇!不過係d聽書名都知深深地既書。佢話佢淨係睇左封面咋喎!我問佢鐘唔鐘意睇書,佢話鐘意,問佢想唔想要,佢話要喎!佢話佢細佬都要喎!佢話要d多d圖畫既!仲話其實佢自己都係小朋友黎架咋!佢話佢都要d多公仔架喎!哈哈!不過寄書都貴架!而且我唔想令陳主任覺得咩。又唔想令歡歡太依賴我寄既物質過去。佢應該要學會滿足。

之後同佢細佬講左幾句。我問佢家姐恐唔恐怖,佢話恐怖。不過而家諗返起我覺得我係唔應該咁樣問架!有d引導佢既感覺,做錯了!問佢有冇聽家姐話,佢話冇。問佢乖唔乖,佢話冇得好乖。佢話家姐成日打佢喎!歡歡就聽返,好緊張咁問我同佢細佬講咩,我就照實講,佢聽到亦如我所料咁好緊張,跟住又話細佬唔聽話!我真係唔應該!佢話細佬同佢爭房喎!佢話佢地冇得分房既!d房間冇話屬於邊個既。之後可能走啦亦可能陳主任叫歡歡收線,咁就收線喇!

之後我又開始打鼓喇!佢地又開始彈琴。阿明盼恩ruby佢地就去左小組學織十字架!不過我冇咩理。我打鼓打得幾開心先!華華又係度唱到手舞足蹈,大家都好開心。之後承恩佢地走喇!不過我都係同昱姐繼續夾。不過我收到車厘子既sms,佢問我做緊咩,得唔得閒咁啦!我知道佢係想搵我食野或者唔開心搵我傾計,我都應承左去陪佢。我真係唔係諗溝女,我只係想陪下我呢個女同埋姊妹同埋朋友咋!4點10我就出發喇!都遲左5分鐘到。

見到佢都好似有少少古怪咁!畢竟大家唔係好熟啦!不過佢既面容唔難接受既。我地去左大快活。我咁飽都陪佢食左個tea,傾下仔計啦!我都算係咁架啦!有d野講下,不過feel到佢應該係覺得悶又冇咩人陪所以想到我囉!不過我就真係都好食住佢係基督徒既身份好想佢返教會,佢都好似有d興趣咁問下幾點同埋係邊度。唔知佢呢?希望聖靈感動佢帶俾佢勇氣保守佢既腳步返到黎教會啦!反而如果佢係咁悶既話,不如返黎啦!可能係神安排佢咁悶等佢想返黎添!哈!

之後我地去左萬寧,佢想睇下d除芭膏,佢話大脾上面有芭痕佢想整返平佢。我地就行左去喇!我問佢係唔係自己整既,佢話係。我話你個芭痕凸定凹既,佢話係凹既。我問佢耐唔耐,佢話都幾耐架啦喎!不過一枝藥膏都成$60幾,佢話冇錢買喎!佢係萬寧問我有冇女朋友,我話冇。咁之後我地又去左日本城睇下野,之後又去左惠康,我諗大家都知道係想行多陣架姐!我都好想陪多佢一陣既。我真係好想佢可以返黎小組!

之後返左屋企痀屎,打俾志偉肥溫都話唔黎!奇哥都唔聽電話!跟住我就趕出去會阿勇同埋tomy喇!等左陣andy阿珊先到,跟住行左成個圈都唔知去邊到食好!淨係搞gad!之後最終去左椰林。其實大家都悶悶地,悶場真係唔少!不過ok啦!大家都盡力搞得開心d!呢個心已經足夠喇!而且都唔係唔好玩!又約左30號燒野食,ok啦!

nacy黎左之後就去良景食宵夜喇!nacy新髮型係重點,搵食係大家今日既講野標準用詞。開頭食糖水,坐得好尷尬,佢地3個一邊你咁傾,我同勇講埋d無聊野,不過無聊都開心既。係tomy兩頭唔到咁姐!之後食完我同andy企左係度,大家就傾得盡情d喇!呢個氣氛都好正,不枉我悶咁耐!哈!

c蓓夜晚打黎,同我傾電話咁啦!我知道佢實係有d咩唔開心架啦!不過唔知點解今日好似咁旺咁姐!都同佢傾啦!都知道左好多佢係fashion design,係阿佛既說話上,係學校既經歷上既不如意,我都嘗試一一解答啦!我覺得自己都講得幾有道理架!好多都係係神裏面應該有既態度同角度黎既!佢話同我傾完舒服d喇喎!或者我真係有做輔導既潛質都唔定!因為真係會有好多人搵我傾訴呀!

(untitled)Private

又要講返尋日先。尋日係星期6,順理成章可以訓晏d,不過原來係約左傅生羅單車既。嘻。

12點先起身,搞左個電腦一陣就出門口啦!約左2點係寶田等眉花佢地,點知我2點4先去到,佢地等左成20分鐘。嘻。不過雄華同眉花見到我都係好開心既,係坤華既表情爭d。哈。不過ok啦!盼恩開左組我地先返到黎,唔知盼恩有冇嬲到呢?

起初有d新人加入,大家都好唔自然,有d排外既feel。不過開始左玩扑傻瓜,情況又有d好轉喇!雖然開始既時侯佢地都係叫圍內d人,不過後尾佢地就識叫下對方喇!大家好有講有笑,都好開心呀。

今日盼恩講既訊息好好,安排都好好,好值得我學習一下!只係佢地3個有d唔憤,特別係坤華。佢似乎有d排斥我地所講既野,佢表現得好唔喜歡聽,不過佢對聖經又有d好奇咁揭揭下。今日奉獻時,佢地都有奉獻。雖然佢地唔係好深切知道係咩黎,或者佢地都未經歷到,不過佢地呢個行動就已經讓佢地將來可以經歷一d野。

完左小組就幫佢地入mp3喇!佢地似乎對電腦真係好好奇,不過坤華仍然未能開放自己,佢仲係好保護自己,或者佢地未信我地係好人啦!或者呢個世界真係太多衰人喇!不過我地要以行動令佢地知道我地屬神既人係點既!之後著浩然佢地開台打乒乓波,搞個聯賽。開頭坤華都仲係咁唔願意,不過後尾安排左喇,佢都肯出場。跟住佢地都打得ok,我就去左預備小組喇!

預備小組都係5分鐘到,不過5分鐘對於今次都似乎ok足夠,我相信神係度扶緊我。我安排大家先先用分享靈命近況作開始,大家都唔係分享得好釋放,不過都係ok架啦。跟住又分享一下大家面對緊既困難同埋問題,大家都分享到一d。跟住大家就互相代禱喇!感覺都好唔錯。之後就開始我地既敬拜,大家都好投入呀!呢個係神自己做既感動工作。我為ruby代禱,我諗,我真係可以係大家既問題或者係過去既關係上好釋放喇!

之後就bfing,同埋猜包剪泵分組喇!我同ruby一組,我都係好釋放咁真係問題唔大既。檢討既時候我以大家用表明自己係基督徒既情況同埋感覺去作總結和討論,我知道自己講咩既不過唔知佢地知唔知道呢?

原本係約左大舊返大陸既,不過好彩佢訓過龍,唔洗去其實我好幾開心,因為我仲有好多既野未搞掂,不過最尾我都係冇搞到,同左輝落街食宵夜。同輝好耐冇見啦!見返都有d怪怪地,唯有用我專長「笑」啦!之後都好多時係我講野,佢今次都唔多出聲,可能係佢慢熱dd啦!不過都唔緊要,我都夠開心架啦!

個電腦無啦啦d聲侄侄地,我係咁裝d driver又uninstall,搞左成晚,成4點先訓。

(untitled)Private

 今日都醒架啦!6點7就起到身,仲要識得去刷牙仔。點知歡歡仲醒,佢竟然打黎喎!好呀!佢話我都係想聽個4個字姐。我梗係樂意講俾佢聽啦!對於佢咁傻又咁good既做法我忍唔住叫左佢日兩聲「傻豬」呀!幣喇!洩露左太多感情添!佢用人地個電話,所以佢都匆匆收線喇!不過我都已經好開心啦!真係甜到笑出黎,就好似佢同我講生日快樂咁開心!

今朝有時間靈修仲敬拜添!雖然簡簡單單,不過都已經好夠喇!為歡歡祈左個生日禱咁啦!

返到去做362個lab遲左半個鐘,不過ok啦因為又係matlab自修,而且今次有同阿xing討論下都唔錯喇!食完飯又381lab喇!做到2點7就走喇!趕住去可立功輔班丫嘛!

係火車站巴士站搭5c去到新莆里直行左轉就到喇!大概要9個字啦!去之前同去到都真係有d緊張,緊張係因為有太多未知之數。不過見到d小朋友又好q好得意喎!好開心呀我!呢個機會幾難得!何姑娘介紹我時,我d學生幾開心我係教佢地,有d唔係我個班既又幾失望,我真係好開心神俾左呢個咁受歡迎既外表我。不過我知道我一定要有內涵黎與心相稱。

玩扑聰明仔,大家玩得幾投入!又可以識下人地d名喎!我都仲記得一d架!馬子浚、何銘恆、曾麗絲、黃盈盈、鄭梓聰、劉雅君‥‥‥差唔多啦!跟住玩心臟病,雖然我地輸左,不過大家都玩得好開心姐!有咩所謂丫。

教佢地功課,d maths難我唔到既!不過d english,我真係唔多掂囉!好彩以後都唔洗教英文姐!嘻。我d仔好得意d女又好可愛!我好鐘意佢地呀!真係唔捨得話佢地。希望以後可以好好教到佢地啦!

夜晚同清姐傾左都2個幾鐘,講左好多好多野!似乎ruby仲未放得低我同佢以前d野咁!不過我已經唔想再理亦唔想再提lu。亦傾左3個小組既方向同埋可行既發展。又分享左好多我自己既野,補習啦讀書啦個d。同清姐傾計其實都真係好開心,好舒服,真係好似同神父講野咁,講完就好似舒服曬咁。