(untitled)Private

今日6點半,係,6點半就準時打俾歡歡咯!哈!同估計既一樣,佢根本唔洗返學,不過佢都同未訓醒既姿態同我講電話。佢嘰嘰咕咕咁我根本聽唔清楚佢講乜,忍左1分鐘9唔搭8我就落床去電腦前集中精神同佢傾喇!

同佢講唔忍心佢用咁多錢成半年既積蓄買張卡,問佢俾返錢佢好唔好,佢話唔好!佢話佢自己自願既,唔洗喎!我聽到我覺得佢其實係幾成熟而且係知道自己做緊咩架!我有d開心!

問佢中秋點過,佢話睇月光,自己一個睇。我聽到真係好想陪佢睇呀!我覺得佢每個中秋都緊係好寂寞架喇!我好想為佢做d野,買個燈籠俾佢都好丫!佢話佢媽咪罵佢買左張電話卡呀!佢爸爸都話用完d分鐘就要收返個電話喎!我真係要諗下應該點做喇!我唔想同歡歡既相處係唔得佢媽咪爸爸既喜悅呀!

講起歡歡既生日,佢話要禮物。我樂意送俾佢既,問佢想要咩,佢都好怕羞咁話不如你講會送d咩俾佢等佢揀喎!不過我都係堅持佢講想要咩。佢話佢冬天d衫好樣衰,佢好想有件褸或者褲。我話好啦!寄俾佢既時候佢真係好開心呀!隔住電話都知道佢真係好開心!因為佢既笑聲係冇掩飾既笑聲。我仲mark低左佢既size係中碼、腰圍係65cm、腿長80cm、鐘意既color有銀、淺紫、粉紅、淺藍和灰色。

佢似乎真係一心等我聖誕返去連州架!我都真係好想!加油讀書呀文豪!

佢話收到我個封信喇!佢仲話已經寄左一封,仲有佢將會寄多封!佢真係咁掛住我嗎?我好期待收到佢既信。

仲記得佢聖誕想要既禮物,係一條紫色既頸巾。嗯嗯~

今日約翰組好good呀!神真係好幫我,我真係好多謝神讓我有能力同埋權柄去教導約翰組呀!佢地都知道自己係有神兒女既名份同埋有永生啦!而且我都用到好多既經文解答佢地既問題,梗係因為呢排都有睇返聖經喇!我唔可以驕傲!不過今日我做得唔好既就係俾小左導師既角色係盼思度,似乎 我俾佢分享家事係比較好既做法。

同心圈回顧左同埋做左d展望,希望明天會更好啦!下星期應該有個新組員添呀!

晚上同阿明kylie同阿華食飯,大家都可以暢快咁相交呀!呢個感覺就你我想你同心囤入面有架喇!希望遲d真係做到啦!

夜晚又去左幫爸爸開工喇!

可能可藝有補習班可以請我呀!希望啦!求主成就!