(untitled)Private
今日遲左d返教會,不過勉強都準時架啦!今日嘉賢lead既敬拜都幾一般,好似好多位都亂黎咁。馬榮既見證,水蛇春一樣。佢將傳銷當做傳福音既機會,怕只怕佢自信心太強,以為自己可以誇勝,希望若這不是主的意思,求你把這工作從馬榮身上拿走。馬榮講起張生日卡。係呀!琳琳真係令人好warm,佢溫暖多人既心,佢係angel!寶華既道,聽到我皺曬眉,佢打既比喻同舉既例子我覺得好怪。愛宴,一般般開心咋!
落大雨,遮左嘉賢落去搭西鐵。返上黎,佢地開始練歌,我就彈結他,ok咁啦!阿明打既鼓俾人彈,佢一定有d唔開心喇!不過佢d拍子真係有d亂黎。之後到昱姐練敬拜,我打鼓,盼恩彈琴。打完之後佢地都讚我打得好又有fill in,估唔到盼恩都讚,呢個真係經典啦!我都好開心,真係好少聽到盼恩讚我,嘻。
練完,盼恩ruby佢地都走喇!得返我kylie同埋昱姐,我地係度係咁夾。夾都大家都好累喇!就話走,點知話走但你又唔走,我地係度傾計。同佢地傾計都幾舒服,即使唔係真係可以咩都講但係大家都傾得好開心,好有mood令人講野。如果呢個氣氛係小組既話你話幾好呢?係咪?同昱姐佢地傾左結婚生仔既人生大事問題,佢地問我有冇對象喎!又問我拍左幾多次拖,我話一次,佢地話睇我唔出喎!其實同歡歡係咪真係可以結果呢?同歡歡結果係咪最好既神既安排呢?我真係未敢肯定,只係我知道而家呢刻我好珍惜同歡歡既關係同感覺。
返屋企就預左冇野食架啦!咁靈機一觸就去左大昌睇下有d咩送可以買喇!最尾買左一包什菌同埋一包烏冬,都係$19咋!3個人食都夠!返到屋企煮左黎食,不過都係要落味精。有咩方法可以唔落味精又好食呢?