GoodBye Days--Guitar

有心練好GoodBye Day呢首歌既朋友注意,

呢個係Acoustic Version既GoodBye Day,

可以好清楚咁聽到d Guitar 擦擦聲,好有Feel!

下載

3個大蕃茄

差少少就遲到,好彩都冇過鐘。

遲左一兩分鐘就會搭唔到村巴,

要搭小巴轉火車,會好「文」。

 

同事一句就幫我搞掂左Bouncing,

不過另一個問題又出現左;

又搞左成日,又過左鐘先走。

 

屋企盤蕃茄得返幾枝同埋幾塊葉仔,

不過竟然比我發現有3個大蕃茄!!!

阿爸話,

「呢棵咁既野點會有蕃茄丫!

唔死都偷笑。」

佢見到d蕃茄冇偷笑到。

 

今日都係冇做過d我認為有意義既野,

我發覺係屋企我真係可以自由既時候只有沖緊涼同埋係廁所。

Debouncing

連續兩晚發夢都見到連州同埋陽山既朋友,

好留戀係夢中,唔知今年暑假請唔請到假。

 

每日返工都十分準時;

唔係飛的士,唔係冇訓覺。

每日都有一個概念,要準時返工。

 

每日返工都幾乎OT;

唔係多野做,唔係扮勤力。

每日都冇左個概念,係時候放工。

 

今日Demo左個Program比老細睇,

要再加多一D Function,Scan keyborad。

用左一個鐘唔使搞掂埋,

不過為左完美,用埋成日都未搞掂Bouncing既問題。

 

我諗我真係幾Enjoy而家做緊既野,

希望我可以一直Enjoy落去。

Coldplay--Fix you

When you try your best, but you don't succeed
When you get what you want but not what you need
When you feel so tired but you can't sleep
Stuck in reverse?

And the tears come streaming down your face
When you lose something you can't replace
When you love someone but it goes to waste
Could it be worst?

Lights will guide you home,
And ignite your bones,
And I will try to fix you

警司的見證

敬拜,打鼓;

自以為很不錯了,

發覺只是一廂情願的講法。

是有什麼不足嗎?

我想聽誠實的話。

 

真的是自己技巧退步了嗎?

還是大家對我有要求了?

不論如何,我想我需要的是練習。

 

要在戶外佈道的話,

我想唯一合襯又方便的要數結他了。

可惜教會中沒有獨當一面的結他手,

我渴望我是,但我不是。

 

推動我要在結他、鼓下苦工的,

就是要做好這兩個崗位:

司鼓和戶外佈道負責人。

 

阿Cat講道實在很有吸引力,

角色扮演一樣的表達,很驚訝!

我深深感受她是分享感動她的事情,

是一種交流,不是一種傳授。

 

警司的見證,我是聽過的。

但從前處境未能理解,

今天讓自己面對前路時更有力。

「神會為祂差的人負責到底。」

4個大字

上個星期可以用4個大字來形容。

無論是金錢、精神、時間都是。

「入」「不」「敷」「支」

 

終於完成整個Retake C++課程,

今日Demo完真的舒一口氣。

雖然整半年我也只是忙了上一個星期,

但不眠不休的趕已經Deadline的Mini Project,

感覺幾乎係人生既Deadline將近一樣。

因為忙,因為我專注,沒有打日記;

或者講,整個星期我都用Code去記錄每一日。

 

VC++,也不是以前想像中的難;

我只是花了一星期,也可以由完全不懂到寫出一個Game;

我自己對自己整個星期所做的也感驚訝!

感覺就好像自己的能力在不斷提升一樣。

 

返新工已經有5日了,都沒有什麼大問題。

雖然對這公司的福利有點不滿,

也許是因為之前的公司比較起來好太多;

但為了累積Engineer的經驗,為了未來的路向;

我想,我還是會一直堅持下去的。

 

整星期學習新的IC-A4AFxx,新的Assemly Language。

現在總算已經懂得了,我很喜歡學新的東西;

希望未來可以更發揮自己的潛能,我想我可以!

 

Natasha Bedingfield - Unwritten

Lyrics:)

I am unwritten, can't read my mind, I'm undefined
I'm just beginning, the pen's in my hand, ending unplanned

Staring at the blank page before you
Open up the dirty window
Let the sun illuminate the words that you could not find

Reaching for something in the distance
So close you can almost taste it
Release your inhibitions
Feel the rain on your skin
No one else can feel it for you
Only you can let it in
No one else, no one else
Can speak the words on your lips
Drench yourself in words unspoken
Live your life with arms wide open
Today is where your book begins
The rest is still unwritten

(今天是你的書開始 其餘仍不成文)

Oh, oh, oh

I break tradition, sometimes my tries, are outside the lines
We've been conditioned to not make mistakes, but I can't live that way

Nearly die but Notyet die

做到就黎死既時候我會去休息既,

所以而家我要休息下啦!

 

終於搞掂曬d圓形,仲有個Black & White既 Logic;

搞掂左擺上網比大家Download先^^

都係訓左先~Bye~

 

Elim : ) Add Oil!

I can draw a Circle

睇左成日Notes,搞左成日C++;

岩岩終於比我搞掂左畫圓形喇!

 

雖然離整我成個Mastermind仲好遠,

但希望聽日就去到咁遙遠既地方;

如果唔係後日就真係會去左好遙遠既地方架啦!

 

開始覺得有一個唔存在既Partner係好事,

因為我不嬲都係一個自己獨立做野既人。

老豆生日快樂!

其實唔知今日係唔係老豆生日,

不過總之今日係慶祝老豆生日。

 

今日好齊人,一家人,

仲有d男朋友、女朋友同埋老公咁。

今年我冇咩特別孤獨既感覺,

我諗,人唔孤獨就唔會有孤獨既感覺架啦。

 

係佐敦食齋,老實講真係唔抵唔好食。

唔係食唔飽,不過係唔想呢d野食飽。

不過好食一餐,唔好食又係一餐;

好食既千幾,唔好食又係千幾啦!

 

今日都係搵唔返我既好Partner,

今日始終都係整唔掂我既GUI。

我諗,我開始想放棄;

不過,我唔會放棄。

 

今日去食齋之前行左商務書局,

一入去就臘左兩本書;

一本係《我們為何在此》,

另一本係《昆蟲記》。

 

《我們為何在此》係一本講關於宇宙起源既書,

主要內容係霍金既演講同埋其他出色既宇宙探討。

係我思想究竟那一個世界起源是真實的時候,

我諗,呢本書係我冇理由唔睇;

而且,霍金都話:「我唔否定呢個世界有神存在。」

 

《昆蟲記》係一本翻譯自法國法布爾著作既書,

主要內容記述法布爾一生對昆蟲的仔細觀察和描繪。

曾經我係一d舊既書報攤見過這本書的第一版,

雖然我對這本書非常感興趣和愛好,

但由於它已經非常殘舊的不十分討好;

於是我放棄了,但深信我可以再找到它。

沒想到那一日就是今日,這次我買定了。

 

其實我已經有好幾本關於昆蟲的書,

但我總沒有把他們都看完。

很奇怪吧!因為我知道還未到那時候。

到那時候的話,我會把這些資料化成一個吸引萬人的網頁。

 

我的人生即使未完成已經很燦爛了,

因為我相信今天就是我人生燦爛的起點。

如果今天還不起步,

明天還可盼望什麼?

視DEADLINE如無物

放假第1日浪費左。

放假第2日剪左個頭髮,寫左同寄左5封信。

放假第3日至發覺已經係Mini project既Dead line!

雖然我用左感嘆號,但我唔係真係好著緊。

不過我發覺,原來頭兩日我都係浪費左。

 

今日用左3個鐘搵Source code,

不過解Code仲辛苦過自己寫。

之後都係自己從頭構思MasterMind既每一個Variable同埋Function。

 

搵左我個Partner成日我都搵唔到,

寫左個Program成日終於完成曬d Function。

不過完全唔識GUI(Graphic User Interface)既我,

只可以停一停,睇一睇d Notes。

 

Dead line已經過鬼曬,個人都謝埋;

不過聽日一定要搞掂個GUI同埋Report!

岩岩終於搵到個Partner,

唔係敵擋我就是幫助我的。

 

Partner,聽日我地要好好加油!

如果兩日搞掂成個Mini project,

咁我地都算係好Professional啦!哈哈!