跑完步,傾完計,清晰又明白了。
有一個屬靈的知己,真係好正!
其實最近為左聽到既好工而煩惱,
一直想搵5日工,最近都有好幾份。
一些是地方遠,但前途人工都好;
一些是地方近時間好,但前途就少d。
另一個問題係而家老闆詐型,
叫我唔好再請咁多假。
決定左!唔好咁心急搵5日既工!
要搵一份多方面都平衡到我既需要既工。
返5日、地點近、人工好、職位岩、大假多既工。
反正我唔應該不顧一切,
應該照顧各方面既需求。
總之都係曾特首個句,「我要做好呢份工」先!
跑完步,傾完計,清晰又明白了。
有一個屬靈的知己,真係好正!
其實最近為左聽到既好工而煩惱,
一直想搵5日工,最近都有好幾份。
一些是地方遠,但前途人工都好;
一些是地方近時間好,但前途就少d。
另一個問題係而家老闆詐型,
叫我唔好再請咁多假。
決定左!唔好咁心急搵5日既工!
要搵一份多方面都平衡到我既需要既工。
返5日、地點近、人工好、職位岩、大假多既工。
反正我唔應該不顧一切,
應該照顧各方面既需求。
總之都係曾特首個句,「我要做好呢份工」先!
究竟我既人生方向係向緊邊度?
急於搵一份五日既工去清遠教鼓,
這是過於短視,沒有為將來事業預備嗎?
但若果未來都是一心去宣教,
現在不就是應該去讀神學,
和盡快回應神給我的異象嗎?
那麼要是時間是配合的工作,
Spend較少時間的工作就應該更適合了。
那我應該讀日文還是更應該去學鼓呢? =..=
現在的工作讓我可以在Engineer Field有經驗,
做多一兩年必然會萬幾,
有6、7年經驗亦便可以不用擔心將來的生活了。
而且現在正學習日文,
6、7年後順利的便可以有到日本工作的日語程度,
那麼到日本找機械人的公司去做也是有可能了。
到時再在日本傳福音,這也是宣教了吧!
對一個基督徒來說,人生方向不應該是自己去定的吧!
我也希望能合神心意和完成神給我的計劃。
現在的我應該怎麼做?有少少亂‥‥‥
之前以為搞掂左既個隻企鵝,
點知發現都係有問題,
仲令我個Program既Bug出左黎。=..=
隻野個Program又已經放左Code,
即係一定要係個Circuit到改。
今日搞左成日個Circuit,
最尾總算搞掂左,
希望Test完之後真係冇問題啦!
講真係呢度做又真係學到野既,
係Circuit同埋Program上面都有好多機會學野,
因為有大把獲要補同埋咩,
好彩我仲後生,咩得起!哈
今晚第一日返學學日文,
個老師幾好啵!有好多同學。
要學好D日文呀!
咁我就會識唱YUI既歌。^^
雖然都好耐冇聽返喇!哈
我第一次生既BB出左細啦!
不過佢係沙曬聲既‥‥‥
我係Mu-pro第一次擔旗寫既玩具,
終於都出廠喇!不過‥‥‥有D問題!
未解決!><
明明唔關我個software事,
因為Demo個陣d聲都仲係好好聽。
出曬廠個Client先話個開關想改野,
搞到我同Tommy搞左幾耐先幫佢Solve到,
Client個邊又好似想慳d但又要求多多。
雖然好似好多問題咁,
不過如果ebay有得Bid既時候等我都Bid返隻先。
親手整既,一定要留個記念!
好耐好耐冇打日記啦!
其實都係特登唔去打既^^
唔知點解去完短宣返黎就唔係好想打日記,
不過日日都會係房裏面彈住結他敬拜。
我諗我真係搵到學識結他既意義,
就係同學識打鼓一樣係敬拜佢。
今日第一次正式係教會崇拜帶敬拜,
係有d緊張,不過一合埋眼就只係見到主。
發覺將自己既敬拜模式帶係崇拜係有少少問題,
希望將來可以全然既Overcome!
我知道聖靈既工作係重要過我係帶成點,
我只希望主使用我,而且係繼續既使用我。
馬榮既見證,一開始係令我有d擔心,
不過愈聽就愈明白,他彷彿是看到他的方向了。
馬哥哥,希望你搵到主既異象後更有大能。^^
無咩再想講,感謝主!
求領我到你能用之處
讓聖靈能力藉著我流出
請耶穌用我勿拒絕我
讓聖靈能力藉著我流出
深知我能做得到
我既立了誓約就不毀
求領我到你能用我之處
讓聖靈能力藉著我流出
神!你的靈,興起我!
神!你的靈,興起我!
再充滿我,同你愛,用你的靈 T~T
神!你的靈,興起我!
神!你的靈,興起我!
再充滿我,同你愛,用你的靈 T~T
8月11至12日。