清晰了

跑完步,傾完計,清晰又明白了。

有一個屬靈的知己,真係好正!

 

其實最近為左聽到既好工而煩惱,

一直想搵5日工,最近都有好幾份。

一些是地方遠,但前途人工都好;

一些是地方近時間好,但前途就少d。

另一個問題係而家老闆詐型,

叫我唔好再請咁多假。

 

決定左!唔好咁心急搵5日既工!

要搵一份多方面都平衡到我既需要既工。

返5日、地點近、人工好、職位岩、大假多既工。

反正我唔應該不顧一切,

應該照顧各方面既需求。

 

總之都係曾特首個句,「我要做好呢份工」先!

(untitled)

究竟我既人生方向係向緊邊度?

 

急於搵一份五日既工去清遠教鼓,

這是過於短視,沒有為將來事業預備嗎?

但若果未來都是一心去宣教,

現在不就是應該去讀神學,

和盡快回應神給我的異象嗎?

那麼要是時間是配合的工作,

Spend較少時間的工作就應該更適合了。

那我應該讀日文還是更應該去學鼓呢? =..=

 

現在的工作讓我可以在Engineer Field有經驗,

做多一兩年必然會萬幾,

有6、7年經驗亦便可以不用擔心將來的生活了。

而且現在正學習日文,

6、7年後順利的便可以有到日本工作的日語程度,

那麼到日本找機械人的公司去做也是有可能了。

到時再在日本傳福音,這也是宣教了吧!

 

對一個基督徒來說,人生方向不應該是自己去定的吧!

我也希望能合神心意和完成神給我的計劃。

現在的我應該怎麼做?有少少亂‥‥‥

今日忙到嘔 /....\

之前以為搞掂左既個隻企鵝,

點知發現都係有問題,

仲令我個Program既Bug出左黎。=..=

隻野個Program又已經放左Code,

即係一定要係個Circuit到改。

 

今日搞左成日個Circuit,

最尾總算搞掂左,

希望Test完之後真係冇問題啦!

 

講真係呢度做又真係學到野既,

係Circuit同埋Program上面都有好多機會學野,

因為有大把獲要補同埋咩,

好彩我仲後生,咩得起!哈

 

今晚第一日返學學日文,

個老師幾好啵!有好多同學。

要學好D日文呀!

 咁我就會識唱YUI既歌。^^

雖然都好耐冇聽返喇!哈

BB出左細啦!

我第一次生既BB出左細啦!

不過佢係沙曬聲既‥‥‥

 

我係Mu-pro第一次擔旗寫既玩具,

終於都出廠喇!不過‥‥‥有D問題!

未解決!><

 

明明唔關我個software事,

因為Demo個陣d聲都仲係好好聽。

出曬廠個Client先話個開關想改野,

搞到我同Tommy搞左幾耐先幫佢Solve到,

Client個邊又好似想慳d但又要求多多。

 

雖然好似好多問題咁,

不過如果ebay有得Bid既時候等我都Bid返隻先。

親手整既,一定要留個記念!

(untitled)

好耐好耐冇打日記啦!

其實都係特登唔去打既^^

唔知點解去完短宣返黎就唔係好想打日記,

不過日日都會係房裏面彈住結他敬拜。

我諗我真係搵到學識結他既意義,

就係同學識打鼓一樣係敬拜佢。

 

今日第一次正式係教會崇拜帶敬拜,

係有d緊張,不過一合埋眼就只係見到主。

發覺將自己既敬拜模式帶係崇拜係有少少問題,

希望將來可以全然既Overcome!

我知道聖靈既工作係重要過我係帶成點,

我只希望主使用我,而且係繼續既使用我。

 

馬榮既見證,一開始係令我有d擔心,

不過愈聽就愈明白,他彷彿是看到他的方向了。

馬哥哥,希望你搵到主既異象後更有大能。^^

 

無咩再想講,感謝主!

求領我到你能用之處

求領我到你能用之處

讓聖靈能力藉著我流出

請耶穌用我勿拒絕我

讓聖靈能力藉著我流出

深知我能做得到

我既立了誓約就不毀

求領我到你能用我之處

讓聖靈能力藉著我流出

向前走
向前走呀!努力向前走,
前進莫退後,向前走呀!
努力向前走,
一去不回頭,
手扶著犁向後看的人,
不配進神國,
向前走呀努力向前走,
主就在前頭。
起來吧!神的兒女!

神!你的靈,興起我!

神!你的靈,興起我!

再充滿我,同你愛,用你的靈 T~T

神!你的靈,興起我!

神!你的靈,興起我!

再充滿我,同你愛,用你的靈 T~T

我真係好想長宣。

 

清遠鼓班

8月11至12日。