(untitled)Private
今朝9點半起身,返去好好彩又岩岩好。耶小都幾難教,我都有d唔知自己做緊咩既感覺。完左就同同心圈影相,好難得可以齊人影相呀!之後就教阿龍功課,佢本數學暑假作業同軍仔個本一樣都差唔多係冇做過!晏晝就同約翰組同埋阿明去左淮揚麵食飯喇!振宇都有去。阿邦同振宇都幾fd,振宇真係好有機會返約翰組呀!
去蒙黃花沃小學誓師,自己感覺一般般啦!但係氣氛都唔錯既。我同琳琳同阿邦同振宇一組去探魏燕花,燕花佢都好歡迎我地呀!我地傾都傾左唔少野,不過好多時都係靠琳琳啦!佢真係好惜令人感覺到被關心。好surprise,振宇同阿邦都可以有加入關心既對話中,我聽到都覺得好好。而且邀請佢返黎小組佢都肯呀!感謝主!願你自己親自讓燕花可以黎到我地教會更深既認識你。
完左去市中心影貼紙相,我地5個同埋阿金。阿金係ruby帶來的新朋友,佢住係將軍澳,佢返開既教會係係旺角既。佢似乎都幾怕醜或者可能對住我都幾唔想講野!唔知點解呢?哈。不過ok啦!我完全唔care。我付出左我既愛心同關懷同埋最大既努力去同佢溝通架啦!
之後去左剪頭髮,今次搵返阿ray剪。不過係有d怪既,因為上次先完阿lo,好似一時一樣咁。不過ok啦!都等左幾耐下呀!剪完我都係覺得一般般架咋!不過每次都係咁架啦!我就係鐘意佢呢種雖然唔係好型好perfect但係又唔會令我好難接受既手勢。總之覺得佢剪既就算幾核突都唔係核突啦!
之後去安定虹橋飲,ok啦!冇咩特別,不過都ok開心既。