開OTO到8:30,有兩個鐘係等Linuo囉!
早知唔同佢講改個Program要一個鐘啦!
其實我只係改左幾分鐘‥‥‥
我懷疑佢唔知係唔係去左食飯。
我冇得食‥‥‥ /...........\
最後改左5個Version既Porgram由佢揀,
因為到8:30佢既電話都係冇人聽。
好想講個頂字!佢應該係返左屋企。
中左空城計添。 T~T
係上水食左個雲南酸辣米線,
等到返屋企應該會餓死。
心情仍然麻麻。
唉~仲未約屋企人去葛福臨‥‥‥
唔知點解返到屋企覺得好煩,
真係一d都靜唔到,感覺好難頂。
唔知係唔係今日自己心情唔好,
不過明明係公司都仲好地地。![]()
今天返小組,難得是牧師帶。
今天牧師沒有刻意分享什麼,
整個分享時間也是弟兄姊妹說說近況,
但不知道為什麼卻感覺今天小組很有意義!
今天得出了一個問題,
就是大家的生活都太緊,
生活中都沒有靜下來的時間。
我每天一回家就是開電腦,
吃飯也是用極速吃完閃回電腦前。
直到過了12點也捨不得睡,
怕是浪費了時間,感覺不「抵」。
睡的時候已經是深夜,
第二朝又不肯起床,返工遲到。
其實就是睡眠休息不足,
整個人根本就沒有足夠的精神和體力。
在香港,似乎放工之後沒有野做是無聊;
在家中,看電視又好像很無聊,
不找點東西去學習去玩去約人就是浪費時間一般。
說穿了是寂寞感吧!
怕無聊的時侯發現自己原來很寂寞。
今天我決定了,我要活得似返一個人;
起碼不要失見證天天返工也遲到。
放工後就不再以香港的節奏生活,
我要享受我的時間和生命。
如果只剩下一星期的生命會做的事,
我要把握時間去做!
如果只剩下一星期生命,我會到國內宣教。
我希望真的可以在生活中生命中有更多的時間,
不再被不重要的事支配,
享受現在有的健康和生命,
讚美和認識讓我死裏復活的神。Amen!
知恥近乎勇,為整個月紅色的開工卡而恥;
盼望下個月可以更新而勇。
公司部腦好正,又快,中毒都有好處。
所謂置之死地而後生,好一個更新。
成日對住電腦真係唔係辦法,
我既臨床結果話我知日日對電腦係會累d。
我諗呢個係我日日咁遲起身既原因,
嗯!一定係。
今晚選擇去打羽毛球,識下新面孔,又幾好喎!
右手好累,都係跑步既運動量適合我一d。
今日返工用左全日時間去掃毒同埋重裝系統!
由 9:25am到 5:30pm,直到 5:30先真正寫program。
Microsoft,真係Soft,咁既Program都可以咁賣錢。
用Windows SP2既安裝碟裝完,上網仲要裝86個安全性更新!
仲要話都冇咁快又中返毒!又重裝多次!
而家全靠NOD32既30天試用頂住,
30天之後希望老闆買左防毒返黎啦!
慶幸我早已脫離4號仔的魔咒。
見到許多典形的4號仔,就像我以前,
一眼便把他們認出來了。
我的解救方法是信耶穌,
人生竟然就這樣180度改變了!
感謝主!
不要為明天憂慮說,吃什麼、喝什麼、穿什麼?
生命不勝於飲食麼?
身體不勝於衣裳麼?
很想買新衫啊!不過又要開始還Guan Loan了。
一蚊都郁唔到,好彩行街都搵唔到岩買既衫。
我只好這樣跟自己說,身體不勝於衣裳麼?
希望公司出Bonus出多d啦!一定要呀!><
教會,我諗真係可以成為一個科目。
今日同粉嶺救恩堂既弟兄姊妹食飯,
就係暑假一齊去連州短宣既個d。
佢地既活動同埋佢地既認真真係好值得學習,
用10個月時間去籌備一次短宣,
的確是「有心」,很欣賞。
100人教會也是一個牧師一個傳道人。
再思,教會再思。
之前的IR Barbie 在美國Toy Fair,
但由於那邊的Engineer想修改Demo 的流程,
於是寫了許多Comment給他們去了解Program.
不過最終他們也是不懂修改。
最後老闆要我用我不懂的ezCode來寫。
起初是有點抗拒呀!因為不知道怎去寫。
寫發射器也搞了一天,主要是因為不想寫的情緒。
不過第2天,就決心要搞好ezCode了!
因為沒有可能懂得Assembly,不懂得ezCode吧!
終於用了一天的時間,搞定了!
感謝主的聰明智慧。
老闆還跟我說了句:「果然有PROtential呀!」
已經夠我開心了!^^哈