/......\
作病,作死。
空城計

開OTO到8:30,有兩個鐘係等Linuo囉!

早知唔同佢講改個Program要一個鐘啦!

其實我只係改左幾分鐘‥‥‥

我懷疑佢唔知係唔係去左食飯。

我冇得食‥‥‥ /...........\

 

最後改左5個Version既Porgram由佢揀,

因為到8:30佢既電話都係冇人聽。

好想講個頂字!佢應該係返左屋企。

 中左空城計添。 T~T

 

係上水食左個雲南酸辣米線,

等到返屋企應該會餓死。

心情仍然麻麻。

唉~仲未約屋企人去葛福臨‥‥‥

唔知點解返到屋企覺得好煩,

真係一d都靜唔到,感覺好難頂。

唔知係唔係今日自己心情唔好,

不過明明係公司都仲好地地。

我要似返個人!

今天返小組,難得是牧師帶。

 

今天牧師沒有刻意分享什麼,

整個分享時間也是弟兄姊妹說說近況,

但不知道為什麼卻感覺今天小組很有意義!

今天得出了一個問題,

就是大家的生活都太緊,

生活中都沒有靜下來的時間。

 

我每天一回家就是開電腦,

吃飯也是用極速吃完閃回電腦前。

直到過了12點也捨不得睡,

怕是浪費了時間,感覺不「抵」。

睡的時候已經是深夜,

第二朝又不肯起床,返工遲到。

其實就是睡眠休息不足,

整個人根本就沒有足夠的精神和體力。

 

在香港,似乎放工之後沒有野做是無聊;

在家中,看電視又好像很無聊,

不找點東西去學習去玩去約人就是浪費時間一般。

說穿了是寂寞感吧!

怕無聊的時侯發現自己原來很寂寞。

 

今天我決定了,我要活得似返一個人;

起碼不要失見證天天返工也遲到。

放工後就不再以香港的節奏生活,

我要享受我的時間和生命。

如果只剩下一星期的生命會做的事,

我要把握時間去做!

如果只剩下一星期生命,我會到國內宣教。

 

我希望真的可以在生活中生命中有更多的時間,

不再被不重要的事支配,

享受現在有的健康和生命,

讚美和認識讓我死裏復活的神。Amen!

羽毛波

知恥近乎勇,為整個月紅色的開工卡而恥;

盼望下個月可以更新而勇。

 

公司部腦好正,又快,中毒都有好處。

所謂置之死地而後生,好一個更新。

 

成日對住電腦真係唔係辦法,

我既臨床結果話我知日日對電腦係會累d。

我諗呢個係我日日咁遲起身既原因,

嗯!一定係。

今晚選擇去打羽毛球,識下新面孔,又幾好喎!

右手好累,都係跑步既運動量適合我一d。

掃毒

今日返工用左全日時間去掃毒同埋重裝系統!

由 9:25am到 5:30pm,直到 5:30先真正寫program。

 

Microsoft,真係Soft,咁既Program都可以咁賣錢。

用Windows SP2既安裝碟裝完,上網仲要裝86個安全性更新!

仲要話都冇咁快又中返毒!又重裝多次!

 

而家全靠NOD32既30天試用頂住,

30天之後希望老闆買左防毒返黎啦!

4號仔

慶幸我早已脫離4號仔的魔咒。

 

見到許多典形的4號仔,就像我以前,

一眼便把他們認出來了。

我的解救方法是信耶穌,

人生竟然就這樣180度改變了!

感謝主!

穿什麼?

不要為明天憂慮說,吃什麼、喝什麼、穿什麼?

 

生命不勝於飲食麼?

身體不勝於衣裳麼?

 

很想買新衫啊!不過又要開始還Guan Loan了。

一蚊都郁唔到,好彩行街都搵唔到岩買既衫。

我只好這樣跟自己說,身體不勝於衣裳麼?

 

希望公司出Bonus出多d啦!一定要呀!><

教會學

教會,我諗真係可以成為一個科目。

 

今日同粉嶺救恩堂既弟兄姊妹食飯,

就係暑假一齊去連州短宣既個d。

佢地既活動同埋佢地既認真真係好值得學習,

用10個月時間去籌備一次短宣,

的確是「有心」,很欣賞。

 

100人教會也是一個牧師一個傳道人。

再思,教會再思。

PROtential

之前的IR Barbie 在美國Toy Fair,

但由於那邊的Engineer想修改Demo 的流程,

於是寫了許多Comment給他們去了解Program.

不過最終他們也是不懂修改。

最後老闆要我用我不懂的ezCode來寫。

 

起初是有點抗拒呀!因為不知道怎去寫。

寫發射器也搞了一天,主要是因為不想寫的情緒。

不過第2天,就決心要搞好ezCode了!

因為沒有可能懂得Assembly,不懂得ezCode吧!

終於用了一天的時間,搞定了!

感謝主的聰明智慧。

 

老闆還跟我說了句:「果然有PROtential呀!」

已經夠我開心了!^^哈