今朝7點起身,係7-11買左個士多啤梨蛋糕同埋一盒芒果木瓜奶。返到去都遲左成粒鐘,因為都比較遲先出門口。返到去都幾無聊,唔洗剔名又冇咩要交淨係自己試下matlab,不過咁都幾好幾輕鬆,畢竟今日包雲吞,狀態都幾差。hea左成兩粒鐘,放學就見professor喇!
同朱展同埋professor都有d野拗,不過咁都幾好,因為拗完都對個project有益。係professor口中得知原來出黎都有唔少job,似乎我都唔洗太擔心出黎做d咩。不過查實我又唔知出黎真係會做d咩,遲d有機會問下professor先!我地下星期就會開始biuild 8051個塊板,希望1至2個星期可以攪得掂啦!而個rftr我會一邊keep住去搵,呢個fyp真係令我好有拚勁!
同阿wayne阿xing去左都會食野,跟住同佢地交表,跟住就一齊搭火車啦!不過遲到呀!遲左成3個字,跟住去買提子同糖,因為探雲媽媽嘛!鼻水太多啦!個頭都有少少燒!所以都聽琳琳話買左d藥。
去左由祥華去左華明村,竟然要搭巴士先去到!係華明酒樓都搵左一陣先見到雲媽媽,我地飲茶呀!都唔記得講過d咩啦!其實大家都唔係話傾左d咩特別話題,反而有時都唔知講咩,不過好彩有琳琳係度。雲媽媽舍妹個囡好得意,好似我細個咁苦口苦面,我最鐘意呢d!不過佢家姐人見人愛,我見到亦都覺得佢家姐係真係得意d既,不過我都會鐘意妹妹。飲茶後段主要係聽馬榮講佢對份新工既野。我主觀就覺得馬榮真係好buy傳銷呢套,buy得有d過份添!而且有d concept同我一直聽開同深信既唔同!同佢探討左都幾耐!之後4點幾就走喇!馬榮一個人走先返去煮飯,我同琳琳就去雲媽媽屋企。
佢屋企都好骨子,睇左佢屋企d相,佢大女同佢一樣樣,佢2女就唔係咁似,唔知點解對佢d仔冇咩興趣,哈。睇左d相坐左一陴就走喇!趕返去屯門開會呀!由華明搭276a去上水火車站,點知小巴站成條人龍!我趕時間但都冇辦法啦!最終去唔到開會,阿程叫我直接去bbq喎!最幣連bbq都遲到!
同琳琳相處左成日,傾左都好多野,講左都好多野!講歡歡係例牌架喇!不過始終覺得琳琳一般鐘意聽架咋!所以我覺得唔講好d,但佢又話佢冇咩所謂喎!咁我都可能講少d啦!我始終都會忍唔住講,哈。係k52到,問左琳琳有冇拍過拖呀!佢竟然話有喎!哈!我以為佢未拍過拖架添!佢講話3時拍過,之後人地拖拖拉拉咁,之後就散左,大概係咁啦!佢講到好似有d眼濕濕架!佢話拍拖好麻煩架喎。佢仲同我講佢唔會同盼恩講呢d野,佢話呢d野係唔講得架!我地竟然可以講同盼恩都唔講得既話題,哈!
去到就見到佢地喇!等埋我地先至燒?哇!都等左好耐下喎!初段大家都冇咩野講,而我以病病地既姿態都好少講野。我又冇同佢地坐埋一齊,反而同葡萄園坐得埋d呢!同昱姐錦文講野仲多過同同心圈,我都唔知點解,不過可能因為隔開左黎坐啦!之後影下相,又好d喇!跟住ruby話知道我d祕密,不過原來係阿蕉同佢講穎兒。哈!都已經過去左好耐啦!不過原來仍地會講下討論下我鐘意邊個架喎!amazing呢!跟住大家氣氛同關係都好似唔同左喇!幾唔錯!而且今日同明慶祝生日,相信都真係可以俾佢感覺到我地真係好重視佢既!
同職青一齊燒野食其實都幾唔錯!因為人多d嘛!dead air都少d。哈哈!玩法唔同既,不過效果好似好d喎!我個人覺得。我地切蛋糕仲食月餅添!哈!同以琳慶祝定個中秋嘛!今日好開心!