唉~人生難免食C食著D。
又呆在電腦前了,
又中電腦毒。=..=
Zenkio,可唔可以做D實際D既野呀?=..=
想念你的笑,
想念你的外套。
雖然去勿tell搭車又係錢,
開OT又唔會有OT錢,
睇上去好似好蝕底咁,
唔出聲又好似好笨咁。
不過呢!做野係唔可以怕蝕底。
好似話去請假去短宣又要請NoPay,
個個月上去清遠又要比車錢,
睇上去好似費時失事,
但係只要我知道老闆係邊個就可以了。
「你們需用的這一切東西,
你們的天父是知道的;
你們要先求祂的國和祂的義,
這些東西都要加給你們了。」
終於將D Project分曬比人,
唔係既話就真係唔多掂!
我做多D係冇咩所謂,
最怕人地急住放,累到人。
搞到9點幾,終於都拍到條片出黎啦!
今次塊新板既麥ken比之前首板好好多,
只不過塊Circuit好似係未改板所以有D問題。
死啦!聽日要去開會,我得咩?
仲有兩日就放假!捱埋佢!
連續一個星期去勿Tell,
最早7點半走人,遲既話就要10點。
明明用同一個Program去試隻Barbie,
Result唔同就唔會係Program既問題。
不過個Solution卻係要由Software去諗。=..=
咁我都明白Hardware逐舊模計錢,
Software點改都係唔洗錢。
其實我都冇所謂,諗下都好既。
我寫program都未試過計咁多條數,
咩都計一餐,話想搵下點解理論同實際有出入。=..=
搞到星期5終於拍片逐格睇先搵到原因,
原來係個麥Ken由直行到旋轉既時候齒輪有時間差,
形成一邊轉一邊鎖住既情況。
個Wheel Count計唔到數,
所以Program亦無辦法控制。
唔好以為Program控制唔到就唔洗做,
因為加多個Wheel Count令到你Program都Check埋。
真係開左我眼界囉!做呢行真係唔懶得。
做多D都冇話唔好,反正我都Like Solve野。
而且有人一齊去搵出問題既原因,
其實對我黎講都係好Enjoy既,哈哈。好變態!
放左隻Barbie既話真係要慶祝一下先得!
衝埋呢幾日,復活節就可以輕鬆休息一下啦!^^
尋日4點仲要出去On Site Program,
一出去都預左冇咁早返到屋企。
最尾搞到10點,返屋企冇曬時間咯!
今日又出勿Tell,今日就早D既。
今晚7點半就收工,今日我都好有收工意識架啦!
聽日又去過!
個Barbie幾時先放得呀?
放左佢就等於放過自己。
隻野做下做下都做左有半年喇!
係人地band房到。
學左好多野,努力練睇譜中。
睇住譜黎打可以話易左,
又可以話難。
師父仔細我一年,
教得都好好!又好好人。
一直係教會打都冇譜跟,
所以鐘意點打都得,
冇人會話你錯。
而家唔可以再係咁喇!
我要考教鼓證書!^^
終於都下決心去學鼓!
日文都係擺埋一邊先。
下星期一去新蒲崗既Band房,
試下堂,睇下掂唔掂先!
唔要再發夢!努力實踐!![]()
最近對好多既野都好冷感,
好似咩都唔係好想理既狀態。
對一d朋友同埋一d識既人。
好似脫離左,好似脫節左。
唉~我唔係又多愁善感返下話?
成日都好想約,但又唔約;
我真係唔知因為d咩,覺得自己好冇心。
聽日去粉嶺教打鼓,又好似雄心壯志。
時間好似唔係好夠用啊!好煩惱。