得一想二

唉~人生難免食C食著D。

又呆在電腦前了,

又中電腦毒。=..=

 

Zenkio,可唔可以做D實際D既野呀?=..=

《味道》

想念你的笑,

想念你的外套。

蝕底

雖然去勿tell搭車又係錢,

開OT又唔會有OT錢,

睇上去好似好蝕底咁,

唔出聲又好似好笨咁。

不過呢!做野係唔可以怕蝕底。

 

好似話去請假去短宣又要請NoPay,

個個月上去清遠又要比車錢,

睇上去好似費時失事,

但係只要我知道老闆係邊個就可以了。

 

「你們需用的這一切東西,

你們的天父是知道的;

你們要先求祂的國和祂的義,

這些東西都要加給你們了。」

捱埋佢!

終於將D Project分曬比人,

唔係既話就真係唔多掂!

我做多D係冇咩所謂,

最怕人地急住放,累到人。

 

搞到9點幾,終於都拍到條片出黎啦!

今次塊新板既麥ken比之前首板好好多,

只不過塊Circuit好似係未改板所以有D問題。

死啦!聽日要去開會,我得咩?

 

仲有兩日就放假!捱埋佢!

麥ken問題,電子解決。

連續一個星期去勿Tell,

最早7點半走人,遲既話就要10點。

明明用同一個Program去試隻Barbie,

Result唔同就唔會係Program既問題。

不過個Solution卻係要由Software去諗。=..=

咁我都明白Hardware逐舊模計錢,

Software點改都係唔洗錢。

其實我都冇所謂,諗下都好既。

 

我寫program都未試過計咁多條數,

咩都計一餐,話想搵下點解理論同實際有出入。=..=

搞到星期5終於拍片逐格睇先搵到原因,

原來係個麥Ken由直行到旋轉既時候齒輪有時間差,

形成一邊轉一邊鎖住既情況。

個Wheel Count計唔到數,

所以Program亦無辦法控制。

唔好以為Program控制唔到就唔洗做,

因為加多個Wheel Count令到你Program都Check埋。

真係開左我眼界囉!做呢行真係唔懶得。

 

做多D都冇話唔好,反正我都Like Solve野。

而且有人一齊去搵出問題既原因,

其實對我黎講都係好Enjoy既,哈哈。好變態!

放左隻Barbie既話真係要慶祝一下先得!

 

衝埋呢幾日,復活節就可以輕鬆休息一下啦!^^

10點

尋日4點仲要出去On Site Program,

一出去都預左冇咁早返到屋企。

最尾搞到10點,返屋企冇曬時間咯!

 

今日又出勿Tell,今日就早D既。

今晚7點半就收工,今日我都好有收工意識架啦!

聽日又去過!

個Barbie幾時先放得呀?

放左佢就等於放過自己。

 

隻野做下做下都做左有半年喇!

學鼓啦!
今日放工去左新蒲崗學鼓,
係人地band房到。

學左好多野,努力練睇譜中。
睇住譜黎打可以話易左,
又可以話難。
師父仔細我一年,
教得都好好!又好好人。

一直係教會打都冇譜跟,
所以鐘意點打都得,
冇人會話你錯。
而家唔可以再係咁喇!
我要考教鼓證書!^^
學鼓

終於都下決心去學鼓!

日文都係擺埋一邊先。

 

下星期一去新蒲崗既Band房,

試下堂,睇下掂唔掂先!

唔要再發夢!努力實踐!

最近對好多既野都好冷感,

好似咩都唔係好想理既狀態。

對一d朋友同埋一d識既人。

 

好似脫離左,好似脫節左。

唉~我唔係又多愁善感返下話?

成日都好想約,但又唔約;

我真係唔知因為d咩,覺得自己好冇心。

 

聽日去粉嶺教打鼓,又好似雄心壯志。

時間好似唔係好夠用啊!好煩惱。