(untitled)Private

今日9點起身,9點半出門口,順利10點半返到poly,順利上完一個flim ge。儒釋道其實都幾得意,有d諗法幾好,有d就得個笑字。上完ge,同坐隔離位既女仔傾左陣,佢叫sharon,讀fashion既,不過講真我覺得要問佢羅icq係一樣大學生又身為獨生男仔應該盡既責任先至問架咋!

今日發覺且經歷到阿玲有幾咩!佢真係可以做大戲,而且佢真係冇咩羞恥之心,不過神都係要我用愛愛佢。我覺得佢真係有d那過,我真係希望教下佢。

12點半見professor,佢話我唔洗畫漫畫喎!佢en左我d畫。我今個禮拜要睇下vb既書至得喇!我真係要爭取時間學多d野先掂!

今日同阿wayne係cf503溫381。雖然效率真係冇乜,不過我都溫左tutor 0同埋1,算你好唔錯!最起碼而家識畫am waveform同埋個spectrum同埋frequency response。都溫左3個鐘架!

上361,大家都唔係太有心去上,又話早走又話食tea,不過我都堅持。的確,要玩既已經玩夠,未玩既都應該係留返過左sem1先可以玩架啦!要發奮圖強呀!

夜晚去左祈禱會,當我仍然係度諗神是否存在既時侯我仍然係誠心咁祈熙禱,不知幾奇!估唔到牧師會係祈禱會度搵目標方向,我覺得好得意。

(untitled)Private

尋晚無啦啦都真係有d情緒,跟住打左成晚flash game,個game真係好好玩!不過我就打到成4點幾,之後仲色心起‥‥‥犯罪了。

今朝起唔到身,遲左成個鐘返教會開退修會,返到去都有少少尷尬,不過佢地都算真係好俾面架啦!佢地或者都係無奈咁習慣左。

返到去就默想,默想今年既事奉得失成敗開心唔開心需要不足之處等等。呢個時間真係俾我好認真咁諗左好多野,而且一咁樣要同神親近就好知道我必須先認自己既罪以尋求主既赦免。

係約翰組既事奉上,我覺得真係有好多好多感觸既。就小組而言,佢地既個人成長亦都係好明顯既,佢地對阿明、昱姐同埋阿駿既態度上面係改左好多。而佢地對小組既歸屬感同埋佢地組員間既互相關心都好令我羨慕,不過我都好滿足好滿意。佢地肯跟我,我都覺得神真係好使用!

我都諗返起原本我好投入約翰姐但為要投入返同心圈而抽身,引致而家既景況出現,就係我同佢地冇左個份好熟悉好fd既感覺,可惜我同同心囤既組員間相處得又唔係好,兩頭唔到岸令我最近發展左好多同葡萄園既關係。葡萄園令我搵到個份關心重視。

同盼恩既相處,亦係呢個事奉好重要既課題,我見到佢真係改左好多不過我都係。改變,我已經習慣,只係要點樣改變先唔洗再改呢?我仲未能夠就得到。其實我係好想同埋好鐘意同盼恩communication既,不過佢似乎覺得我係好具傷害性既,佢真係唔敢同我講太多野。我覺得自己係事奉約翰組既路上仲係有好多野要繼續學習同埋改既,例如遲到就一定啦!一定要改呀!

不足,我覺得自己好似冇backup事奉咁囉!我覺得自己冇小組,只係係咁俾野人而自己就愈來愈倦。想要關心想要愛,但係我得唔到!我會好想要一個導師,我好想有人可以指導我好似我指導約翰組咁,我好想有人關心我好似我關心阿邦咁。諗返起一開始事奉約翰組既心,知道當時既熱誠,我好想可以羅多一次出黎,我好想可以愛多一次。

分享完我地就食飯,盼恩同ruby雞啄唔斷。for me,有少少唔自然既,不過都係已經習慣左。同佢地講野囉!都ok既,我都覺得唔會太寂寞。

之後牧師就真係開始講興田既十年計劃喇!都幾多幾多野架!而我,我比較著重牧師講個句,佢都想收返一兩個入室弟子,折磨下佢地。講真,我真係好恨被牧師折磨下,我覺得我信耶穌咁耐一直等緊呢個被折磨既機會。唔知點解佢地,我講緊其他開會個d可以咁靜,唔通佢地真係對呢10年既計劃冇意見?我就係咁問牧師野,問佢佢會用咩角色參與06年既興田事工,佢話佢覺得對我地虧欠左好多。聽到牧師咁講,我都touch,我知牧師係真係好想同我地一齊出隊既!

傾話組織佈道隊,寶華、我、通哥都有好多既關注,我地都講得幾激烈下!不過最終要訂既都唔係我,係佢地,希望佢地可以得出一個effective又可行既答案同埋形式啦!

傾完同通哥行返屋企,我分享左我係同心圈既一d感覺,某程度上我認同,我諗既野可能同職青近小小。返屋企羅完本maths書就去盈豐俾jason喇!又同jason同埋jason個朋友浩然傾左陣計。

今晚,係電話都同浩然傾左半個鐘計。我帶領住佢都講左一d認真既問題,亦都問左佢一d意見亦都窺探左佢對新人既一d評架,當然我都教導左佢應該要點樣對新人啦!希望佢真係諗清楚係唔係信神啦!同盼恩都icq左陣。

(untitled)Private

今日8點就起左身啦!今日係踢波既大日子,雖然尋日好夜成4點先至訓。起左身落街買過對鞋,45號好少少啦!不過因為唔記得左帶底褲所以返屋企羅返。經過上次真空上陣既經驗之後都唔敢唔帶咯!不過今次唔記得左帶襪,都幾辛苦同埋麻煩。

返到去都11點啦!落場踢左兩場,表現ok咁啦!不過冇入球。我成日都好似大佬咁話人,講真,其實自己都係好屎波架姐!我都覺得自己有d問題。不過ok啦!大家都幾信任我既我feel到。今日好多eiehd2既一齊踢波,感覺好好呀!以後可以踢多d就好啦!識到阿ray,佢真係好似張亮,個格同埋個feel都似。阿恆、jason、薯仔、朱展‥‥‥識多d人幾好丫!我而家真係幾鐘意去識人。

12點踢完,係場邊抖左成個鐘,同d同學吹下水,雖然都冇咩好吹,不過個感覺係幾好既。抖夠,汗又流完就去沖涼喇!沖完個涼真係好爽!之後就8個人去左都會食lunch,食左22蚊,我都算係慳左d架啦!牛肉麵,都唔夠飽既。

食完返去cf503到諗住做或者抄功課,不過都係冇做到。根本就唔識抄左都冇咩意思!我仲回左以琳個email同埋玩左個flash game。4點半就去上tutor啦!不過我就同阿wayne去左食tea,我都真係爭唔落既!不過話時話,新can既tea好食好多好多喎!只係比舊can多兩蚊囉!

5點半就同阿paul同埋朱展去左鴨記睇野喇!我對住朱展就好容易擺出個大佬款,我都唔想,我都想學下心平氣和咁同佢傾同埋講,不過就係見到佢唔識又唔去學下同埋咩都話唔得同埋好難就忍唔到架喇!講真,我都要好好去學下點process d graphic先得喇!我係應該去學既。朱展買左套ultra sonic既kit返去砌,唔知佢會搞成點喇!

夜晚同盼恩icq都講左唔少野,我覺得自己講d野都係好灰既,可能真係靈命既關係啦!我而家都幾關心自己係唔係只係習慣左教會既生活,我覺得我好似個個星期都做緊戲咁!我同盼恩講對約翰組有d倦,亦都唔想再繼續同心圈,似乎我係係度講緊撒旦既說話囉!我都唔知神既心意係咩咯!

我唔想祈禱!我唔想問!我似乎都唔係好想知!不過我聽詩歌既時候有d句子好attract我,我聽到又會好自然咁產生出正面少少既睇法。我實在真係係度嘆氣。

(untitled)Private

今日我都係8點幾起左身,不過就係因為細佬叫我起身既。都好丫,如果唔係我又係係咁訓。不過起左身又係哺係個電腦前面,都唔記得係攪d咩咯!不過最緊要就係我始終都係遲左出門口,就係因為download野不過未download完。返到教會當然都係遲到啦!

返到教會已經敬拜緊喇!不過都我係咁行去前面。敬拜我都ok投入架!不過今日真係不停咁問自己係唔係真係好似歌詞所講所形容咁對神,問完覺得慚愧囉!不過今日都好似重拾神既教導一樣,我都定意左好多野!係既,有好多時候自己都越諗愈糊塗,不過今日又重拾神話語既能力啦!

今日上左台講見證,講最佳進步獎既見證。係既,我真係好耐冇上過台講見證喇!我都係應該見證下神,我想見證主好耐架啦!我講既見證都係好開心既!清姐篇道講務要傳道都好正,佢講既例子都恰到好處,而且好有point!見清姐係台上既時候,真係覺得佢係被神膏左咁好有權柄!

主日學得我同雪珍同埋馬榮,3個人既主日學,點解d人要用盡各樣既方法逃避呢?我覺得上馬榮既主日學都真係學到野架!佢對神既話語真係好熟悉。佢所解既亦都真係令我地聖經上面有長進,唔上真係啥左囉!盼恩同阿明落左去食野唔上主日學,我覺得咁樣真係唔係咁好架!一黎知道佢地係因為馬榮教而唔上囉!講開又講,好耐都冇見過牧師咯!不過星期2就可以見喇!

食左個北菇雞飯,麻麻地咋!之後就去左盈豐宣道會敬拜喇!最近見到d人用樂器敬拜真係好令我羨慕呀!今日彈結他既勵志哥哥同埋今日打鼓既通哥,攪到我覺得好想好想快d練成。勵志哥哥個敬拜好有feel既。

之後分組出隊,我同寶華同埋潔儀一組,盼恩阿明同媚姐一組,鉅華淑儀同肖燕一組,另外仲有3個人一組。我地3個開頭探左個單身既男人,8座1003室既,睇佢都係廿幾歲架咋!都同佢傾左d野,不過都係好表面架囉!希望呢個之後仲有得做啦!之後去左探803既一家3口,佢都好歡迎我地探訪佢架喎!而且同佢都好好傾呀!佢個女都好活潑,亦見到寶華傳道人既一面,我自己都好enjoy既個個時間,係唔知有冇得跟姐。

之後去左可藝既約會,其實我都考慮唔知去唔去好架!不過結果就好似去佈道咁,開心總係係意料之外發生既。去到元朗廣場見到佢地,都ok喎!我自己都有d野講下。去到劉sir度,哇!佢間屋都幾大幾靚!講真咁耐冇見都會覺得有少少生疏。我地講下佢d小露寶、講下可藝既補習、講下佢個病情、講下佢地結婚d相,到最尾就講我地可藝時代既爆笑野喇!我地都真係講得好鬼開心,笑到趴地囉!我地叫外賣叫左pizza,都食左唔少,一人都係$70唔係好多姐。不過其實呢期真係冇咩錢架咋!仲有3個禮拜,可能真係要問人借住d先得啦!

(untitled)Private

今日哇!8點半到就起左身啦!都唔知發咩神經!平日又唔見起到喎!不過都好!起左身我就重裝個windows喇!重裝左好好多!不過有一個大問題就係個windows過唔到驗證呀!呢個就係非常唔完美既地方!不過好彩佢都up到上去sp1,跟住我再裝埋sp2,咁都似樣少少。跟住裝返d driver,ok喎!d聲不知幾靚先!

見冇咩野做,就寫信俾琳琳喇!不過唔知係唔係狀態唔好,封信都好似冇咩感情咁!不過都係照寫,不過都係未寫完。

準備我小組要帶既訊息「不要懼怕」。其實我都不知幾驚先!因為我真係覺得神已經唔係同我同在,而我仲要帶訊息,真係有d拗,唔係講笑!不過又ok喎!我所準備既令自己都幾滿意,只係仲未做到寫底d point令到組織同埋臨場發揮可以好一d。

今日有個神學生坐陣,年紀老實d講係比我想像中大好多。不過ok啦!係神派落黎既!有神既心意係中間既。今日可能,應該話直頭因為有個神學生坐陣,所以d約翰仔係比較乖d既,係得浩然都仲係咁唔得體。不過又係ok啦!體諒既!

開始既時候用左個世界大戰遊戲開始我既小組,效果似乎唔錯咁!good!全靠阿kennith咋!佢地都好似好投入!我睇都覺得幾開心!唔知盼恩會唔會都好讚賞呢?不過我好滿足係啦!講真,係真係爭在因為冇drop低d point攪到成日都唔知自己講到邊同埋講緊乜!下次一定一定一定要記得記得記得先得喇!

完左小組,盼恩著我講上次旅行個單野!其實我真係冇咩意思要再提架咋!不過又係既,講係應該既!所以我都講,只係講得比較婉轉,大家明就ok啦!不過我都講得非常十分之正經,我好滿意今日我咁正經同埋嚴厲既表現,哈哈哈!因為呢d野真係應該嚴肅d處理既。如果我對住班小學生都做到呢個嚴厲就好啦!我應該得既!加油呀!

今日陪浩然做好市民,將張執到既身份證同埋美沙酮紙羅去警署報案。哇!警局真係幾嚴厲下,岩岩入去個時。不過後尾都唔係好覺啦!因為d差人真係都幾廢,個個師兄真係!個差婆仲要講曬粗口,根本佢就係唔想做!我地報案,個師兄仲要係度笑!真係唔知咩態度!佢似乎係笑我地係咪想羅好市民獎囉!不過佢地做野真係非常十分之慢!佢地搞左25分鐘!但係好明顯可以係10分鐘做得完囉!我對差人真係改觀。不過浩然個樣好好笑,佢一入到差館就好嚴厲,我真係好少見佢會咁!

係教會我又打鼓又彈結他又彈琴,我諗我係想陶醉一下音樂既世界,不過一個人陶醉有時都真係好冇癮!歡歡我明你點解唔鐘意練琴既。一個人,有時就係有呢種孤獨既感覺。由6點玩到成8點半,都2個半鐘呀!幾累不知,同埋都有d夠同埋厭既感覺。

(untitled)Private

我應該要一早察覺先係,而家先覺實在太遲喇!我又因為罪而令生活失去左規律啦!

今日成12點半先起身,即係咩堂都唔洗上啦!真係死!我點半同輝去市中心食左個lunch,跟住就返去可立喇!

去到都好早咋!都未搭9!我上去lock野!跟住就落去帶班仔喇!

今日都幾頭痛,班仔幾失控,我都唔知應該點算!佢地真係唔係好聽我枝笛!不過我真係唔可以俾佢地打擊到既!諗落有d似我岩岩教約翰組既時候咁!佢地玩遊戲就好開心既!不過之後就亂曬籠!我係咁叫佢地返位都冇咩用!我諗我真係唔止要檢討咁簡單啦!我要做返個勢出黎!我諗我你要同一個有個close d既關係,就係所謂既愛將!我要搵返個愛將出黎,因為有一個聽我話效果已經好唔同架啦!另外我要試下用野食令佢地乖d。應該咁講,我要用獎勵鼓勵佢地做得好d!今日見到佢地小息既時候冇野食既問有既個兩個請,我覺得唔洗咁樣下話!我覺得大家都有野食係好d既!let me try下先!我要治下個斑長先得!另外,我要俾個下馬威佢地睇,我唔係想令佢地驚,我想佢地知道應該要有d咩表現先岩!加油呀!

之後約左郭靖食飯,都好似好耐冇見咁!不過好似又唔係好耐,哈!一個月到啦!都冇,好似兩個禮拜咋!

我地都係傾左d野啦!我講野好似多過佢。佢講佢公司d野多囉!我就咩都講既,好似教會旅行阿邦件事、同歡歡傾電話既內容、去泵骨既經歷同埋傾同個女仔傾計既內容、肥貞既問題、譚志偉既電話等等。又俾佢睇左我本log book,幾靚不知!

去左沙爹王度食,都ok好味,不過我帶得個$40,要郭靖俾住錢先囉!講真,如果我有郭靖呢個女朋友,我都願!我覺得我夠架啦!希望我搵到啦!

(untitled)Private

尋日362又係冇上,真係冇計!成日都訓返,我又好似上兩個禮拜咁!晏晝先返,不過係車好似見到noelle,著黃色衫,不過唔係咁夠膽叫佢,驚認錯人。

上381,阿sir真係好有heart,我都明少少既。

之後去左食tea都冇上361個lab,真係幣傢伙,我發唔到光做唔到鹽!

之後返屋企食左兩個公仔麵同埋一盒魚翅餃。等到8點就打俾歡歡喇!

同歡歡開始時都冇咩講,係之後慢慢先熟返。我地講下10月1國慶做左d咩啦!講下佢同d同學仔點樣啦!講下搵唔搵到隻飛船啦!講下鐵達尼號you dump i dump啦!講下d歌赤度與北極啦!講下佢前日去左東教場俾人串啦!都係講下呢d!之後陳主任就叫歡歡要收線喇!講左大概45分鐘啦!我都已經好開心架啦!

的起心肝寫左本log book,都寫左好幾頁架!其實都好有滿足感既!我幾鐘意添!對我黎講真係好似藝術品咁!

(untitled)Private

今朝9點就起左身,搭半出門口,應該都冇死難得既準時架啦!點知又塞車!仲要入錯左班房,去左人地etc度sit左幾分鐘。跟住就有人問我係唔係etc既,我少少串咁話呢度俾etc霸左架?佢即刻話唔係不過佢問我黎上咩,我話ge,佢話我應該係入錯左課室囉!我先知魚皮!有人話係隔離房先岩,我就走喇!有d樣衰。

今日ge聽儒釋道,我覺得幾好聽先!我終於明白咩叫「設身」咩叫「處地」,我以前一直只做到處地而無「設身」過!就好似尋日俾iman意見既時候咁!陳主任對歡歡都係有「處地」但冇「設身」!不過做到設身處地都只係做到恕而未盡「忠」!「忠」仲要係有退一步用冷靜同埋理智既思想去為當時人著想,以使結果係對當時人有益處既。「己所不慾,勿施於人。」呢句說話原來一直都被我曲解左,成日會以自己唔想做d咩就唔好咁對人地,其實應該係要想像自己擁有人地既背景性格去想像佢唔想人地點對佢就唔咁樣對佢先至正確。我發覺呢d咁正既諗法似乎讀聖經都係讀唔到!聽道都係聽唔到!我開始覺得人唔係淨係讀聖經就得!呢個可能係我一個既危險。

晏晝同阿振振食飯,焗飯真係好難食!食完飯我就去鴨記買料喇!買左個針孔攝影機$190,同埋一個usb既tv box$290。我身家明明都係得個千幾蚊,我用左一半去買料呀!都唔知幾時先claim得返!不過都好,總算做左d野咁啦!我都好耐冇攪過個fyp啦!咁樣係唔得架!而家真係都好鬼忙!唉!你要分清楚咩係重要咩係可以等下架!

4點半返去上361,都聽得明1d既,不過真係要溫先至得架!

返屋企就收到elim封信喇!嘻!上網check email發現我竟然得到最佳學業成績進步獎呀!真係好鬼開心架姐!真係要努力d讀書呀!呢個鼓勵都幾大!

(untitled)Private

今日都成11點先起身,不過我接受既因為尋日已經係好早訓。起身就上下網check email,re左琳琳個email就去沖涼喇!沖完涼食埋個麵就出門口喇!

返到poly岩岩好上381make up class,tutor又幾唔錯喎!以後星期一我都要返先得!阿sir都講得幾清楚!

上完我就鼠左去503到serach中3學d咩喇!睇過下一次dnotes,print埋出黎又買左個tea就上車喇!1個鐘2個字就返到可藝真係唔話得喇!下次可以3點9走都應該冇咩問題。

返到去我就羅出我岩岩print好既notes俾siu sir睇,佢話ok喎!哈!咁就真係好喇!我都perpare左一陣,但係我真係都有d驚,驚自己真係唔夠料教人。5點我就上去喇!

上到去,見到幾個女仔,聽到佢地話「真係呢個呀?」咁樣。我都冇理,陸陸續續都有人入黎喇!佢地都真係好乖同埋好respect我,佢地好主動咁埋黎點名。因為有2個女生唔知呢個係唔係尖子課程話要走,咁我就問siu sir喇!佢話呢個就係尖子架啦!佢地就係可藝既精英喇!

我介紹左自己再幫佢地點名,佢地超合作又半玩咁好大聲咁應我「到!」,呢個係一件好事!我開始教就叫佢地畫數線,佢地大部份都冇咩問題。咁我就教一次不等式喇!我用abcd去講d不等式幾時係一定等於幾時唔一定,對佢地黎講都有d難度。淨係討論呢d都講左成8個字喇!咁我都俾佢地小下息啦!後黎佢地話想計下數,咁我就出左7題俾佢地喇!其實都係唔難既數,佢地大部份都ok,只係有份數煩少少佢地就會驚喇!我一出abcd佢地就冇咩興趣,佢地鐘意數字多d。

呢堂我教得都幾滿足,我自己都覺得幾有阿sir feel!我希望教得好佢地啦!佢地對我黎講都係幾有挑戰性既!豪哥,加油呀!等我真係做d perpareation先得!真係唔係錢既問題,係好玩同埋有意義既問題!

完左同阿程阿宇上神學概論,都唔錯,好彩佢地都歡迎姐。希望我可以keep到一直上啦!買左本$51既書,希望我會睇下啦!

今日郭靖打過黎講佢工作上受既氣,我都係同佢傾左陣。milmil icq我,我基本上係en佢,我應該係第一次en得佢咁應,不過我真係好累喇!

(untitled)Private

星期日10點半訓,第日起身發覺grace打左兩個電話黎,原來係佢同teresa想打俾我3line傾野,不過哈哈!今日星期1,本應我係唔洗返可立既,不過sit下grace點上堂,所以就返去喇!寄左歡歡封信就去等258d,個時3點。不過架車真係好鬼耐!要等3、4個字!總之計過條數,兩點半係屋企出黎去到就應該岩岩好架啦!即係預1個鐘零3個字!

去到503,小朋友都好出奇咁望住我,明顯佢地係好開心既!仲有少少作反!尤其你高子晴,另外曾麗絲都似乎成日都想我教佢囉!teresa同我講左好多好serious既問題同埋經驗,不過佢真係好nice好好人同埋好識尊重人!grace教得都唔差,起碼佢可以handle到令佢地安靜而且比我hold時乖d。我要俾心機至得!係,今日出左9月份糧啦!$262,開心!

完左同bread、grace、elain去左m記食野,傾唔到好多既計,不過大家感覺都好似係熟左d既。返屋企就打日記,12點就訓lu。