(untitled)Private

今日我都係8點幾起左身,不過就係因為細佬叫我起身既。都好丫,如果唔係我又係係咁訓。不過起左身又係哺係個電腦前面,都唔記得係攪d咩咯!不過最緊要就係我始終都係遲左出門口,就係因為download野不過未download完。返到教會當然都係遲到啦!

返到教會已經敬拜緊喇!不過都我係咁行去前面。敬拜我都ok投入架!不過今日真係不停咁問自己係唔係真係好似歌詞所講所形容咁對神,問完覺得慚愧囉!不過今日都好似重拾神既教導一樣,我都定意左好多野!係既,有好多時候自己都越諗愈糊塗,不過今日又重拾神話語既能力啦!

今日上左台講見證,講最佳進步獎既見證。係既,我真係好耐冇上過台講見證喇!我都係應該見證下神,我想見證主好耐架啦!我講既見證都係好開心既!清姐篇道講務要傳道都好正,佢講既例子都恰到好處,而且好有point!見清姐係台上既時候,真係覺得佢係被神膏左咁好有權柄!

主日學得我同雪珍同埋馬榮,3個人既主日學,點解d人要用盡各樣既方法逃避呢?我覺得上馬榮既主日學都真係學到野架!佢對神既話語真係好熟悉。佢所解既亦都真係令我地聖經上面有長進,唔上真係啥左囉!盼恩同阿明落左去食野唔上主日學,我覺得咁樣真係唔係咁好架!一黎知道佢地係因為馬榮教而唔上囉!講開又講,好耐都冇見過牧師咯!不過星期2就可以見喇!

食左個北菇雞飯,麻麻地咋!之後就去左盈豐宣道會敬拜喇!最近見到d人用樂器敬拜真係好令我羨慕呀!今日彈結他既勵志哥哥同埋今日打鼓既通哥,攪到我覺得好想好想快d練成。勵志哥哥個敬拜好有feel既。

之後分組出隊,我同寶華同埋潔儀一組,盼恩阿明同媚姐一組,鉅華淑儀同肖燕一組,另外仲有3個人一組。我地3個開頭探左個單身既男人,8座1003室既,睇佢都係廿幾歲架咋!都同佢傾左d野,不過都係好表面架囉!希望呢個之後仲有得做啦!之後去左探803既一家3口,佢都好歡迎我地探訪佢架喎!而且同佢都好好傾呀!佢個女都好活潑,亦見到寶華傳道人既一面,我自己都好enjoy既個個時間,係唔知有冇得跟姐。

之後去左可藝既約會,其實我都考慮唔知去唔去好架!不過結果就好似去佈道咁,開心總係係意料之外發生既。去到元朗廣場見到佢地,都ok喎!我自己都有d野講下。去到劉sir度,哇!佢間屋都幾大幾靚!講真咁耐冇見都會覺得有少少生疏。我地講下佢d小露寶、講下可藝既補習、講下佢個病情、講下佢地結婚d相,到最尾就講我地可藝時代既爆笑野喇!我地都真係講得好鬼開心,笑到趴地囉!我地叫外賣叫左pizza,都食左唔少,一人都係$70唔係好多姐。不過其實呢期真係冇咩錢架咋!仲有3個禮拜,可能真係要問人借住d先得啦!