今日哇!8點半到就起左身啦!都唔知發咩神經!平日又唔見起到喎!不過都好!起左身我就重裝個windows喇!重裝左好好多!不過有一個大問題就係個windows過唔到驗證呀!呢個就係非常唔完美既地方!不過好彩佢都up到上去sp1,跟住我再裝埋sp2,咁都似樣少少。跟住裝返d driver,ok喎!d聲不知幾靚先!
見冇咩野做,就寫信俾琳琳喇!不過唔知係唔係狀態唔好,封信都好似冇咩感情咁!不過都係照寫,不過都係未寫完。
準備我小組要帶既訊息「不要懼怕」。其實我都不知幾驚先!因為我真係覺得神已經唔係同我同在,而我仲要帶訊息,真係有d拗,唔係講笑!不過又ok喎!我所準備既令自己都幾滿意,只係仲未做到寫底d point令到組織同埋臨場發揮可以好一d。
今日有個神學生坐陣,年紀老實d講係比我想像中大好多。不過ok啦!係神派落黎既!有神既心意係中間既。今日可能,應該話直頭因為有個神學生坐陣,所以d約翰仔係比較乖d既,係得浩然都仲係咁唔得體。不過又係ok啦!體諒既!
開始既時候用左個世界大戰遊戲開始我既小組,效果似乎唔錯咁!good!全靠阿kennith咋!佢地都好似好投入!我睇都覺得幾開心!唔知盼恩會唔會都好讚賞呢?不過我好滿足係啦!講真,係真係爭在因為冇drop低d point攪到成日都唔知自己講到邊同埋講緊乜!下次一定一定一定要記得記得記得先得喇!
完左小組,盼恩著我講上次旅行個單野!其實我真係冇咩意思要再提架咋!不過又係既,講係應該既!所以我都講,只係講得比較婉轉,大家明就ok啦!不過我都講得非常十分之正經,我好滿意今日我咁正經同埋嚴厲既表現,哈哈哈!因為呢d野真係應該嚴肅d處理既。如果我對住班小學生都做到呢個嚴厲就好啦!我應該得既!加油呀!
今日陪浩然做好市民,將張執到既身份證同埋美沙酮紙羅去警署報案。哇!警局真係幾嚴厲下,岩岩入去個時。不過後尾都唔係好覺啦!因為d差人真係都幾廢,個個師兄真係!個差婆仲要講曬粗口,根本佢就係唔想做!我地報案,個師兄仲要係度笑!真係唔知咩態度!佢似乎係笑我地係咪想羅好市民獎囉!不過佢地做野真係非常十分之慢!佢地搞左25分鐘!但係好明顯可以係10分鐘做得完囉!我對差人真係改觀。不過浩然個樣好好笑,佢一入到差館就好嚴厲,我真係好少見佢會咁!
係教會我又打鼓又彈結他又彈琴,我諗我係想陶醉一下音樂既世界,不過一個人陶醉有時都真係好冇癮!歡歡我明你點解唔鐘意練琴既。一個人,有時就係有呢種孤獨既感覺。由6點玩到成8點半,都2個半鐘呀!幾累不知,同埋都有d夠同埋厭既感覺。