(untitled)Private

我應該要一早察覺先係,而家先覺實在太遲喇!我又因為罪而令生活失去左規律啦!

今日成12點半先起身,即係咩堂都唔洗上啦!真係死!我點半同輝去市中心食左個lunch,跟住就返去可立喇!

去到都好早咋!都未搭9!我上去lock野!跟住就落去帶班仔喇!

今日都幾頭痛,班仔幾失控,我都唔知應該點算!佢地真係唔係好聽我枝笛!不過我真係唔可以俾佢地打擊到既!諗落有d似我岩岩教約翰組既時候咁!佢地玩遊戲就好開心既!不過之後就亂曬籠!我係咁叫佢地返位都冇咩用!我諗我真係唔止要檢討咁簡單啦!我要做返個勢出黎!我諗我你要同一個有個close d既關係,就係所謂既愛將!我要搵返個愛將出黎,因為有一個聽我話效果已經好唔同架啦!另外我要試下用野食令佢地乖d。應該咁講,我要用獎勵鼓勵佢地做得好d!今日見到佢地小息既時候冇野食既問有既個兩個請,我覺得唔洗咁樣下話!我覺得大家都有野食係好d既!let me try下先!我要治下個斑長先得!另外,我要俾個下馬威佢地睇,我唔係想令佢地驚,我想佢地知道應該要有d咩表現先岩!加油呀!

之後約左郭靖食飯,都好似好耐冇見咁!不過好似又唔係好耐,哈!一個月到啦!都冇,好似兩個禮拜咋!

我地都係傾左d野啦!我講野好似多過佢。佢講佢公司d野多囉!我就咩都講既,好似教會旅行阿邦件事、同歡歡傾電話既內容、去泵骨既經歷同埋傾同個女仔傾計既內容、肥貞既問題、譚志偉既電話等等。又俾佢睇左我本log book,幾靚不知!

去左沙爹王度食,都ok好味,不過我帶得個$40,要郭靖俾住錢先囉!講真,如果我有郭靖呢個女朋友,我都願!我覺得我夠架啦!希望我搵到啦!