今日都成11點先起身,不過我接受既因為尋日已經係好早訓。起身就上下網check email,re左琳琳個email就去沖涼喇!沖完涼食埋個麵就出門口喇!
返到poly岩岩好上381make up class,tutor又幾唔錯喎!以後星期一我都要返先得!阿sir都講得幾清楚!
上完我就鼠左去503到serach中3學d咩喇!睇過下一次dnotes,print埋出黎又買左個tea就上車喇!1個鐘2個字就返到可藝真係唔話得喇!下次可以3點9走都應該冇咩問題。
返到去我就羅出我岩岩print好既notes俾siu sir睇,佢話ok喎!哈!咁就真係好喇!我都perpare左一陣,但係我真係都有d驚,驚自己真係唔夠料教人。5點我就上去喇!
上到去,見到幾個女仔,聽到佢地話「真係呢個呀?」咁樣。我都冇理,陸陸續續都有人入黎喇!佢地都真係好乖同埋好respect我,佢地好主動咁埋黎點名。因為有2個女生唔知呢個係唔係尖子課程話要走,咁我就問siu sir喇!佢話呢個就係尖子架啦!佢地就係可藝既精英喇!
我介紹左自己再幫佢地點名,佢地超合作又半玩咁好大聲咁應我「到!」,呢個係一件好事!我開始教就叫佢地畫數線,佢地大部份都冇咩問題。咁我就教一次不等式喇!我用abcd去講d不等式幾時係一定等於幾時唔一定,對佢地黎講都有d難度。淨係討論呢d都講左成8個字喇!咁我都俾佢地小下息啦!後黎佢地話想計下數,咁我就出左7題俾佢地喇!其實都係唔難既數,佢地大部份都ok,只係有份數煩少少佢地就會驚喇!我一出abcd佢地就冇咩興趣,佢地鐘意數字多d。
呢堂我教得都幾滿足,我自己都覺得幾有阿sir feel!我希望教得好佢地啦!佢地對我黎講都係幾有挑戰性既!豪哥,加油呀!等我真係做d perpareation先得!真係唔係錢既問題,係好玩同埋有意義既問題!
完左同阿程阿宇上神學概論,都唔錯,好彩佢地都歡迎姐。希望我可以keep到一直上啦!買左本$51既書,希望我會睇下啦!
今日郭靖打過黎講佢工作上受既氣,我都係同佢傾左陣。milmil icq我,我基本上係en佢,我應該係第一次en得佢咁應,不過我真係好累喇!