(untitled)Private

今日9點起身,9點半出門口,順利10點半返到poly,順利上完一個flim ge。儒釋道其實都幾得意,有d諗法幾好,有d就得個笑字。上完ge,同坐隔離位既女仔傾左陣,佢叫sharon,讀fashion既,不過講真我覺得要問佢羅icq係一樣大學生又身為獨生男仔應該盡既責任先至問架咋!

今日發覺且經歷到阿玲有幾咩!佢真係可以做大戲,而且佢真係冇咩羞恥之心,不過神都係要我用愛愛佢。我覺得佢真係有d那過,我真係希望教下佢。

12點半見professor,佢話我唔洗畫漫畫喎!佢en左我d畫。我今個禮拜要睇下vb既書至得喇!我真係要爭取時間學多d野先掂!

今日同阿wayne係cf503溫381。雖然效率真係冇乜,不過我都溫左tutor 0同埋1,算你好唔錯!最起碼而家識畫am waveform同埋個spectrum同埋frequency response。都溫左3個鐘架!

上361,大家都唔係太有心去上,又話早走又話食tea,不過我都堅持。的確,要玩既已經玩夠,未玩既都應該係留返過左sem1先可以玩架啦!要發奮圖強呀!

夜晚去左祈禱會,當我仍然係度諗神是否存在既時侯我仍然係誠心咁祈熙禱,不知幾奇!估唔到牧師會係祈禱會度搵目標方向,我覺得好得意。