最好既習慣
呢個禮拜都冇咩點上網同埋打日記,
雖然好似有少少咁多唔自然,
不過我好鐘意可以擺脫上網既感覺。
靈修都可以穩定一d。
將d時間放係需要關心既人上面,
我諗呢個係最合神心意既事。^^
後日就去短宣咯!哈利路亞!
短宣開始成為我一個最好既習慣,
係我最享受既一段時間,好自由!好享受!
其實都幾希望神快d呼召我長宣,
不過萬務皆有定時,神自會安排耶!
未呼召我,就唯有繼續係世界搏殺下。
看那!我要作一件新事。
在礦野開道路,在沙漠開江河。
呢個禮拜都冇咩點上網同埋打日記,
雖然好似有少少咁多唔自然,
不過我好鐘意可以擺脫上網既感覺。
靈修都可以穩定一d。
將d時間放係需要關心既人上面,
我諗呢個係最合神心意既事。^^
後日就去短宣咯!哈利路亞!
短宣開始成為我一個最好既習慣,
係我最享受既一段時間,好自由!好享受!
其實都幾希望神快d呼召我長宣,
不過萬務皆有定時,神自會安排耶!
未呼召我,就唯有繼續係世界搏殺下。
看那!我要作一件新事。
在礦野開道路,在沙漠開江河。