最好既習慣

呢個禮拜都冇咩點上網同埋打日記,

雖然好似有少少咁多唔自然,

不過我好鐘意可以擺脫上網既感覺。

靈修都可以穩定一d。

將d時間放係需要關心既人上面,

我諗呢個係最合神心意既事。^^

 

後日就去短宣咯!哈利路亞!

短宣開始成為我一個最好既習慣,

係我最享受既一段時間,好自由!好享受!

其實都幾希望神快d呼召我長宣,

不過萬務皆有定時,神自會安排耶!

未呼召我,就唯有繼續係世界搏殺下。

 

看那!我要作一件新事。

在礦野開道路,在沙漠開江河。