點解星期6都要返工

又再慶祝振振生日=..=,

你估Re-U咩!慶祝生日都Re。

 

不過可以同PolyU既Fd又聚下都好。

一個禮拜連續唱兩次K,都幾無聊下!

照舊振振都帶左佢既同事出黎,

又有郭羨妮見下,

仲有個比人話係我個妹既女仔。

唱K-Pro飛,羅野食個度真係花花世界~woo

 

唱完K都差唔多成11點,

Polyu一行5條麻甩仔去左Mini Cafe。

玩UNO,玩到成3點,

玩到要振振跳脫衣舞on Table。

我會記住,振振爭我地一隻舞。

 

3點幾搵車返屋企,搵到成3點半先搵到。

弼街,我會好好記住你!

最尾冇搭到小巴,做左泥鰻比人釣。

沖埋涼成4點幾5點訓,都唔知訓唔訓好;

真係好耐冇玩到咁夜啦!

 

一訓都諗住唔方起到架啦!

不過都祈個禱求神幫下我呢個罪人起身;

今日7點半自己又起左又鬼打冇咁精神!

返左工呆左成日‥‥‥

點解星期6都要返工呢‥‥‥

 

一放工標返屋企訓!訓到6點半先起身。

大獲!今晚要練敬拜!><

著對鞋就撇,的都飛唔切><

OK好狀態啵!我都算準備過既。Hehe~

 

聽日要全情投入!唔可以遲!

Comments (4)
ice_francesca406July 29, 2007 10:41 AM

麻甩仔...........=3='''

CM'''

yino_honey_kidsJuly 30, 2007 10:59 AM

CM喔 !

zenkioJuly 30, 2007 11:41 AM

其實有3個包括我係麻甩,有兩個一直都唔麻。

Thx CM"""

zenkioJuly 30, 2007 11:42 AM
Thx CM喔!