點解星期6都要返工
又再慶祝振振生日=..=,
你估Re-U咩!慶祝生日都Re。
不過可以同PolyU既Fd又聚下都好。
一個禮拜連續唱兩次K,都幾無聊下!
照舊振振都帶左佢既同事出黎,
又有郭羨妮見下,
仲有個比人話係我個妹既女仔。
唱K-Pro飛,羅野食個度真係花花世界~woo
唱完K都差唔多成11點,
Polyu一行5條麻甩仔去左Mini Cafe。
玩UNO,玩到成3點,
玩到要振振跳脫衣舞on Table。
我會記住,振振爭我地一隻舞。
3點幾搵車返屋企,搵到成3點半先搵到。
弼街,我會好好記住你!
最尾冇搭到小巴,做左泥鰻比人釣。
沖埋涼成4點幾5點訓,都唔知訓唔訓好;
真係好耐冇玩到咁夜啦!
一訓都諗住唔方起到架啦!
不過都祈個禱求神幫下我呢個罪人起身;
今日7點半自己又起左又鬼打冇咁精神!
返左工呆左成日‥‥‥
點解星期6都要返工呢‥‥‥
一放工標返屋企訓!訓到6點半先起身。
大獲!今晚要練敬拜!><
著對鞋就撇,的都飛唔切><
OK好狀態啵!我都算準備過既。Hehe~
聽日要全情投入!唔可以遲!
麻甩仔...........=3='''
CM'''
CM喔 !
其實有3個包括我係麻甩,有兩個一直都唔麻。
Thx CM"""