可藝舊同學約食飯,不過打機好似好玩d,推左。
《網球拍拍Online》封測完,今日開OB帳號。
返到屋企好Surprise咁見到家姐!
搞錯呀!家姐返黎都冇人同我單聲。
外甥都係度,今日搞喊左佢幾次。
我個外甥都幾型架吸!係有時呆少少。
我同佢講法文,佢都喊。=..=
聽日Poly班同學又約出黎Lu!期待。
不過唔知係唔係又唱K。=..=
不過好似話有多2個上次未見過既女仔。
其實唔唱K,自己去食飯都好啦!^^
我對佢好好,不過吃力不討好。=..=
我諗,幾得意既BB都會喊既。ToT
hehe..個bb好得意!
做咩講法文既!
我而家整個d係法文玩具,背到熟曬@@"
諗住乙水下個外甥之嘛!佢又唔領情!><
我講:
Un, Deux, Trois, c'est parti !(1,2,3, play with me!)
仲有好多其他‥‥‥哈哈XD
個BB好得意牙"!!!!!!
haaa"但幾得意gE BB...都會喊"
喊系BB 既專利,,,,wakaka:]/\/\"
c0mmEnt 4 u;]
佢好少喊架不過。@@!!發呆多d。
連續幾次我抱佢出BB車,
點知我又抱極都抱唔到佢出黎,
佢可能以為我玩佢就係度大喊。
抱左佢出黎就收曬聲。=..=
我對佢好好,不過吃力不討好。=..=
我諗,幾得意既BB都會喊既。ToT
hehe..個bb好得意!
做咩講法文既!
我而家整個d係法文玩具,背到熟曬@@"
諗住乙水下個外甥之嘛!佢又唔領情!><
我講:
Un, Deux, Trois, c'est parti !(1,2,3, play with me!)
仲有好多其他‥‥‥哈哈XD
個BB好得意牙"!!!!!!
haaa"但幾得意gE BB...都會喊"
喊系BB 既專利,,,,wakaka:]/\/\"
c0mmEnt 4 u;]
佢好少喊架不過。@@!!發呆多d。
連續幾次我抱佢出BB車,
點知我又抱極都抱唔到佢出黎,
佢可能以為我玩佢就係度大喊。
抱左佢出黎就收曬聲。=..=