我外甥

可藝舊同學約食飯,不過打機好似好玩d,推左。

《網球拍拍Online》封測完,今日開OB帳號。

 

返到屋企好Surprise咁見到家姐!

搞錯呀!家姐返黎都冇人同我單聲。

外甥都係度,今日搞喊左佢幾次。

我個外甥都幾型架吸!係有時呆少少。

我同佢講法文,佢都喊。=..=

??002 ??005 ??006  

 

聽日Poly班同學又約出黎Lu!期待。

不過唔知係唔係又唱K。=..=

不過好似話有多2個上次未見過既女仔。

其實唔唱K,自己去食飯都好啦!^^

Comments (9)
Joshua_Samuel_laiJuly 26, 2007 10:53 AM
點解你會整喊D咁得意既BB架???
zenkioJuly 26, 2007 12:43 PM

我對佢好好,不過吃力不討好。=..=

我諗,幾得意既BB都會喊既。ToT

grace_homeJuly 26, 2007 01:27 PM
講jor mei法文lei? keke
pong2245July 26, 2007 10:56 PM

hehe..個bb好得意!

做咩講法文既!

zenkioJuly 26, 2007 11:57 PM

我而家整個d係法文玩具,背到熟曬@@"

諗住乙水下個外甥之嘛!佢又唔領情!><

我講:

Un, Deux, Trois,  c'est parti !(1,2,3, play with me!)

仲有好多其他‥‥‥哈哈XD

yino_honey_kidsJuly 27, 2007 12:46 PM
CMCM ,,
zenkioJuly 27, 2007 04:17 PM
THz CMcM
love_jessica1208July 27, 2007 11:02 PM

個BB好得意牙"!!!!!!

haaa"但幾得意gE BB...都會喊"

喊系BB 既專利,,,,wakaka:]/\/\"

c0mmEnt 4 u;]

zenkioJuly 27, 2007 11:49 PM

佢好少喊架不過。@@!!發呆多d。

連續幾次我抱佢出BB車,

點知我又抱極都抱唔到佢出黎,

佢可能以為我玩佢就係度大喊。

抱左佢出黎就收曬聲。=..=