慶祝振振生日
晚上跟PolyU既舊同學唱K,慶祝振振生日。
去左港晶Neway,裝修完之後我覺得間野好核突。
振振有兩個女同事帶左黎,
有個好似好似郭羨妮,似爆!
對於得一班PolyU麻甩佬既我地黎講係好好既調劑。
好耐都冇唱過K了,所以D新歌完全地唔識。
只可以係咁老唱謝霆鋒同埋阿Deep既舊歌。
太耐冇唱啦!係咁甩嘴。
不過我係咁狂嗌癲叫,真係好過癮!Hehe~
有機會識多d女仔,係好事,可以平衡返個心理!
哈哈!
晚上跟PolyU既舊同學唱K,慶祝振振生日。
去左港晶Neway,裝修完之後我覺得間野好核突。
振振有兩個女同事帶左黎,
有個好似好似郭羨妮,似爆!
對於得一班PolyU麻甩佬既我地黎講係好好既調劑。
好耐都冇唱過K了,所以D新歌完全地唔識。
只可以係咁老唱謝霆鋒同埋阿Deep既舊歌。
太耐冇唱啦!係咁甩嘴。
不過我係咁狂嗌癲叫,真係好過癮!Hehe~
有機會識多d女仔,係好事,可以平衡返個心理!
哈哈!