慶祝振振生日

晚上跟PolyU既舊同學唱K,慶祝振振生日。

去左港晶Neway,裝修完之後我覺得間野好核突。

 

振振有兩個女同事帶左黎,

有個好似好似郭羨妮,似爆!

對於得一班PolyU麻甩佬既我地黎講係好好既調劑。

好耐都冇唱過K了,所以D新歌完全地唔識。

只可以係咁老唱謝霆鋒同埋阿Deep既舊歌。

太耐冇唱啦!係咁甩嘴。

不過我係咁狂嗌癲叫,真係好過癮!Hehe~

 

有機會識多d女仔,係好事,可以平衡返個心理!

哈哈!