紅外線遙控車
紅外線遙控車,測試成功!好野!
搞左幾日,終於搞掂左個紅外線遙控啦!
真係好鬼開心!好有滿足感!
以前聽同埋睇好多呢方面既野,
不過真係做到既就要數今次啦!>w<
我前面個阿叔被老細 Fired。
無辦法啦!佢上手的確係慢左少少‥‥‥
少左個人,唔知會唔會又再請呢?
請男請女都好啦!而家我一D都唔介意^^
快d出糧就好啦!不過今期糧少左咁多‥‥‥
下個月都要慳到爆先過到‥‥‥慘!
紅外線遙控車,測試成功!好野!
搞左幾日,終於搞掂左個紅外線遙控啦!
真係好鬼開心!好有滿足感!
以前聽同埋睇好多呢方面既野,
不過真係做到既就要數今次啦!>w<
我前面個阿叔被老細 Fired。
無辦法啦!佢上手的確係慢左少少‥‥‥
少左個人,唔知會唔會又再請呢?
請男請女都好啦!而家我一D都唔介意^^
快d出糧就好啦!不過今期糧少左咁多‥‥‥
下個月都要慳到爆先過到‥‥‥慘!
2個月都唔夠就比人fired.....
佢一家大細就慘lor......
喂喂...有高息貸款....隨時為你服務
我諗佢都唔好意思留係度啦!
希望佢搵到自己勝任既工作啦!
可以慳,點解要借?
歡迎,,,