紅外線遙控車

紅外線遙控車,測試成功!好野!

搞左幾日,終於搞掂左個紅外線遙控啦!

真係好鬼開心!好有滿足感!

以前聽同埋睇好多呢方面既野,

不過真係做到既就要數今次啦!>w<

 

我前面個阿叔被老細 Fired。

無辦法啦!佢上手的確係慢左少少‥‥‥

少左個人,唔知會唔會又再請呢?

請男請女都好啦!而家我一D都唔介意^^

 

快d出糧就好啦!不過今期糧少左咁多‥‥‥

下個月都要慳到爆先過到‥‥‥慘!

Comments (4)
vincent_pinkJuly 25, 2007 09:07 PM

2個月都唔夠就比人fired.....

佢一家大細就慘lor......

喂喂...有高息貸款....隨時為你服務

zenkioJuly 26, 2007 02:07 AM

我諗佢都唔好意思留係度啦!

希望佢搵到自己勝任既工作啦!

可以慳,點解要借?

AnonymousJuly 26, 2007 03:10 AM
路過
zenkioJuly 26, 2007 09:34 AM

歡迎,,,