大成功!
大成功!清遠鼓班發亮!
今日終於祈足禱鼓起勇氣請假,
老細叫我過左Probate先請假喎!
Yeah! 8月2號咪過Porbate囉!
即係話,我可以去到短宣啦!
未出發都已經超興奮!WOW!
今次請假仲可以請AL,
唔會好似今個月咁唔見左成千蚊。
(**後記,原來都係要No Pay Leave;
老細搞錯左,總之請到假咩Leave都好啦!^^)
另外救恩堂又支付短宣行程的支出,
我又可以節省少少,感恩喔!
最重要最重要的就是能夠完成神自07年初給我的第2個異象!
這是多麼奇妙的帶領與安排!>3<
回顧一下自己的打鼓事奉,
的確比年初的時候進步了不少呢!
希望今次的鼓班不只是一次性的,
而是可以持續的去訓練栽培他們。
願主帶領想我做的!我是認真的!
今日睇電視講拿破崙,
佢有一句名言是在他被放逐時說的:
「Able was I ere I saw Elba」
(在我看見Elba小島之前,就是我的能力。)
換了是我,應該要改成這樣:
「Dog was I ere I saw God」
(翻譯成中文太難聽,不譯了。^^)
i cant 譯 that one...Dog was I ere I saw God
?????
哈哈XD......意譯啦!