大成功!

大成功!清遠鼓班發亮!

今日終於祈足禱鼓起勇氣請假,

老細叫我過左Probate先請假喎!

Yeah! 8月2號咪過Porbate囉!

即係話,我可以去到短宣啦!

未出發都已經超興奮!WOW!

 

今次請假仲可以請AL,

唔會好似今個月咁唔見左成千蚊。

(**後記,原來都係要No Pay Leave;

老細搞錯左,總之請到假咩Leave都好啦!^^)

另外救恩堂又支付短宣行程的支出,

我又可以節省少少,感恩喔!

最重要最重要的就是能夠完成神自07年初給我的第2個異象!

這是多麼奇妙的帶領與安排!>3<

 

回顧一下自己的打鼓事奉,

的確比年初的時候進步了不少呢!

希望今次的鼓班不只是一次性的,

而是可以持續的去訓練栽培他們。

願主帶領想我做的!我是認真的!

 

今日睇電視講拿破崙,

佢有一句名言是在他被放逐時說的:

「Able was I ere I saw Elba」

(在我看見Elba小島之前,就是我的能力。)

換了是我,應該要改成這樣:

「Dog was I ere I saw God」

(翻譯成中文太難聽,不譯了。^^)

Comments (2)
grace_homeJuly 31, 2007 08:22 AM

i cant 譯 that one...Dog was I ere I saw God

?????

zenkioJuly 31, 2007 09:50 AM

哈哈XD......意譯啦!