(untitled)Private
今日12點起身,就開始搞我d教材,搞到而家終於搞得掂啦!不過仲未出answer!算!聽日先搞啦!我足足坐左成12個鐘,真係晏都冇食到!不過出題目同教材都幾享受既!幾有滿足感既!係我既心血!
約左傳生羅單車、阿駿整電腦同埋肥貞食飯都冇去,為左搞掂d教材!冇計啦!今日中午12點其實就已經dead左line啦!真係唔急唔開坑!
同灰姑娘chat,佢send左張相過黎!其實佢個樣都真係ok丫!不過我feel到佢真係好古怪,我諗佢既古怪係由於佢既自卑同埋多疑。
係咁先!早抖!