今日都醒架啦!6點7就起到身,仲要識得去刷牙仔。點知歡歡仲醒,佢竟然打黎喎!好呀!佢話我都係想聽個4個字姐。我梗係樂意講俾佢聽啦!對於佢咁傻又咁good既做法我忍唔住叫左佢日兩聲「傻豬」呀!幣喇!洩露左太多感情添!佢用人地個電話,所以佢都匆匆收線喇!不過我都已經好開心啦!真係甜到笑出黎,就好似佢同我講生日快樂咁開心!
今朝有時間靈修仲敬拜添!雖然簡簡單單,不過都已經好夠喇!為歡歡祈左個生日禱咁啦!
返到去做362個lab遲左半個鐘,不過ok啦因為又係matlab自修,而且今次有同阿xing討論下都唔錯喇!食完飯又381lab喇!做到2點7就走喇!趕住去可立功輔班丫嘛!
係火車站巴士站搭5c去到新莆里直行左轉就到喇!大概要9個字啦!去之前同去到都真係有d緊張,緊張係因為有太多未知之數。不過見到d小朋友又好q好得意喎!好開心呀我!呢個機會幾難得!何姑娘介紹我時,我d學生幾開心我係教佢地,有d唔係我個班既又幾失望,我真係好開心神俾左呢個咁受歡迎既外表我。不過我知道我一定要有內涵黎與心相稱。
玩扑聰明仔,大家玩得幾投入!又可以識下人地d名喎!我都仲記得一d架!馬子浚、何銘恆、曾麗絲、黃盈盈、鄭梓聰、劉雅君‥‥‥差唔多啦!跟住玩心臟病,雖然我地輸左,不過大家都玩得好開心姐!有咩所謂丫。
教佢地功課,d maths難我唔到既!不過d english,我真係唔多掂囉!好彩以後都唔洗教英文姐!嘻。我d仔好得意d女又好可愛!我好鐘意佢地呀!真係唔捨得話佢地。希望以後可以好好教到佢地啦!
夜晚同清姐傾左都2個幾鐘,講左好多好多野!似乎ruby仲未放得低我同佢以前d野咁!不過我已經唔想再理亦唔想再提lu。亦傾左3個小組既方向同埋可行既發展。又分享左好多我自己既野,補習啦讀書啦個d。同清姐傾計其實都真係好開心,好舒服,真係好似同神父講野咁,講完就好似舒服曬咁。