今日9點半起身,搞左一輪搭9先出門口,不過好彩班輕鐵生性,岩岩好等我唔洗遲到,感謝主。今日盼恩既敬拜well done丫!睇到佢既聖潔同埋佢既恩賜。呢排感覺自己真係好耐都冇講過見證喇!我終於明白以前我成日覺得佢地唔講見證個d人既生命係點架啦!就係成日都經歷但係冇咩好特別喇!牧師講道,雖然佢係有感冒不過講得好好呀!佢好有權柄!馬榮又講左d奇怪野囉只係。
之後同嘉賢傾左陣,佢都係講馬榮咩咩咩啦!不過其實我覺得講佢有d唔係咁好既。之後去左打鼓,同巨華夾歌,佢彈結他我打鼓。都ok架!不過係佢唱得有d問題,不過有時候都係自己打得唔好既。之後昱姐又加入喇!我差唔多個個主日都同昱姐夾歌,大家都好enjoy!佢都幾鐘意我打鼓某程度上。之後3個就夾歌喇!夾左陣,我都好enjoy,不過送飯上黎就冇夾喇!咁岩歡歡又打黎喎,個時係兩點。
雖然d人係叫食飯,不過緊係傾電話緊要啦!同歡歡傾左個包裹d野,佢話收到個蘋果,不過話一般般喎!佢問做咩寄咁多零食俾佢,我話佢冇得買。佢話有,不過冇錢買,我問佢鐘唔鐘意食,佢話梗鐘意啦,仲話陳主任都有食添!不過佢話點解冇燈籠,原來上次中秋個燈籠佢都仲未收到喎!我問佢鐘唔鐘意條鍊,佢話係紫色梗鐘意喎!不過我未係好知道究竟佢係鐘唔鐘意份禮物。問佢個日有咩攪,佢話冇咩攪。問佢開唔開心,佢話白朝幾開心先,即係打俾我個時同埋之後,不過後尾就俾人激親喎!佢話阿媽買左條雞興祝佢生左歡歡,唔係慶祝佢生日。不過,其實咪都係興祝佢生日。
跟住佢問我香港手機d價錢,我話幾百,千幾同埋幾千都有,佢梗係覺得貴啦!佢話不過新年先喎!佢話係個次2點幾仲同佢傾緊電話個次俾佢老豆知道左,佢老豆第2朝就打爛左個電話喎!同埋佢咁早打電話俾我因為佢岩先上完主日學,佢特登一早返早堂因為想下晝打俾我!我覺得佢真係好鐘意我!就算唔係愛情個種但佢真係好鐘意我。或者佢好鐘意同我溝通,呢個我都好肯定既。我話要食飯喇!要收線,佢都問我幾時可以再打俾佢,幾多個字之後,我以為咁就算架啦!不過原來佢仲好想同我傾下仔!
食左飯,點知係阿pink打黎,佢開工開得悶就會打下黎架啦!佢都係圍繞住個d問題煩啦!其實真係佢自己羅黎煩既!我同佢講我做facal件事,呢件事一定要同佢日講既!跟住佢有野要做又就收左線喇!
之後歡歡打黎,我地繼續傾喇!佢問我嬲人個時應該點喎!我咪好似教約翰組咁教佢囉!呵!我話嬲係好自然既,神都會嬲既!而生氣不可以犯罪,佢就話唔通我會殺人咩!哈!我話唔係,不過提下佢咁。跟住我又講不可含怒到日落,佢就話咁可能要10年後既日落咯!哈!我真係未試過咁諗。我最尾都係講,主禱文所講既,免我們的債,如同我們免了人的債。我話神都已經饒恕左你咁多既罪,咁唔通你就唔可以饒恕佢咩?如果我地唔饒恕別人,神都唔會饒恕我地。我話唯一既解決方法就係饒恕喇!之後佢都冇咩講其他喇!唔知佢鐘唔鐘意聽呢?跟住我就講其實可以用轉移視線既方法去處理嬲怒,我話自己就會做運動或者聽下歌。佢話佢都冇咩歌聽,我知我要快d寄d歌俾佢喇!佢話佢問緊人借碟。
之後我又問佢做緊d咩,佢話睇書,我唔記得書名喇!不過係d聽書名都知深深地既書。佢話佢淨係睇左封面咋喎!我問佢鐘唔鐘意睇書,佢話鐘意,問佢想唔想要,佢話要喎!佢話佢細佬都要喎!佢話要d多d圖畫既!仲話其實佢自己都係小朋友黎架咋!佢話佢都要d多公仔架喎!哈哈!不過寄書都貴架!而且我唔想令陳主任覺得咩。又唔想令歡歡太依賴我寄既物質過去。佢應該要學會滿足。
之後同佢細佬講左幾句。我問佢家姐恐唔恐怖,佢話恐怖。不過而家諗返起我覺得我係唔應該咁樣問架!有d引導佢既感覺,做錯了!問佢有冇聽家姐話,佢話冇。問佢乖唔乖,佢話冇得好乖。佢話家姐成日打佢喎!歡歡就聽返,好緊張咁問我同佢細佬講咩,我就照實講,佢聽到亦如我所料咁好緊張,跟住又話細佬唔聽話!我真係唔應該!佢話細佬同佢爭房喎!佢話佢地冇得分房既!d房間冇話屬於邊個既。之後可能走啦亦可能陳主任叫歡歡收線,咁就收線喇!
之後我又開始打鼓喇!佢地又開始彈琴。阿明盼恩ruby佢地就去左小組學織十字架!不過我冇咩理。我打鼓打得幾開心先!華華又係度唱到手舞足蹈,大家都好開心。之後承恩佢地走喇!不過我都係同昱姐繼續夾。不過我收到車厘子既sms,佢問我做緊咩,得唔得閒咁啦!我知道佢係想搵我食野或者唔開心搵我傾計,我都應承左去陪佢。我真係唔係諗溝女,我只係想陪下我呢個女同埋姊妹同埋朋友咋!4點10我就出發喇!都遲左5分鐘到。
見到佢都好似有少少古怪咁!畢竟大家唔係好熟啦!不過佢既面容唔難接受既。我地去左大快活。我咁飽都陪佢食左個tea,傾下仔計啦!我都算係咁架啦!有d野講下,不過feel到佢應該係覺得悶又冇咩人陪所以想到我囉!不過我就真係都好食住佢係基督徒既身份好想佢返教會,佢都好似有d興趣咁問下幾點同埋係邊度。唔知佢呢?希望聖靈感動佢帶俾佢勇氣保守佢既腳步返到黎教會啦!反而如果佢係咁悶既話,不如返黎啦!可能係神安排佢咁悶等佢想返黎添!哈!
之後我地去左萬寧,佢想睇下d除芭膏,佢話大脾上面有芭痕佢想整返平佢。我地就行左去喇!我問佢係唔係自己整既,佢話係。我話你個芭痕凸定凹既,佢話係凹既。我問佢耐唔耐,佢話都幾耐架啦喎!不過一枝藥膏都成$60幾,佢話冇錢買喎!佢係萬寧問我有冇女朋友,我話冇。咁之後我地又去左日本城睇下野,之後又去左惠康,我諗大家都知道係想行多陣架姐!我都好想陪多佢一陣既。我真係好想佢可以返黎小組!
之後返左屋企痀屎,打俾志偉肥溫都話唔黎!奇哥都唔聽電話!跟住我就趕出去會阿勇同埋tomy喇!等左陣andy阿珊先到,跟住行左成個圈都唔知去邊到食好!淨係搞gad!之後最終去左椰林。其實大家都悶悶地,悶場真係唔少!不過ok啦!大家都盡力搞得開心d!呢個心已經足夠喇!而且都唔係唔好玩!又約左30號燒野食,ok啦!
nacy黎左之後就去良景食宵夜喇!nacy新髮型係重點,搵食係大家今日既講野標準用詞。開頭食糖水,坐得好尷尬,佢地3個一邊你咁傾,我同勇講埋d無聊野,不過無聊都開心既。係tomy兩頭唔到咁姐!之後食完我同andy企左係度,大家就傾得盡情d喇!呢個氣氛都好正,不枉我悶咁耐!哈!
c蓓夜晚打黎,同我傾電話咁啦!我知道佢實係有d咩唔開心架啦!不過唔知點解今日好似咁旺咁姐!都同佢傾啦!都知道左好多佢係fashion design,係阿佛既說話上,係學校既經歷上既不如意,我都嘗試一一解答啦!我覺得自己都講得幾有道理架!好多都係係神裏面應該有既態度同角度黎既!佢話同我傾完舒服d喇喎!或者我真係有做輔導既潛質都唔定!因為真係會有好多人搵我傾訴呀!