今日8點9起左身,不過尋晚成3點9再沖埋涼應該係4點半再吹埋頭我計佢5點先至訓呀!所以都你再訓返,不過約左鉅華探路所以9點2就起身梳洗喇!不過最後成9半8先出門口。不過因為要畫地圖所以又返返去開電腦畫地圖,搞左成幾個字。我搭1先上車,鉅華好似搭半就已經到左架喇!嘻。好彩架車真係半個鐘到荃灣,10點7就到左喇!
我地搭車去左大埔,買左兩枝水兩罐寶礦力,我又買左把$10傘跟住8就搭小巴5c去大尾篤喇!去到大尾篤搵左間茶餐廳坐低食左個牛腩麵$20,鉅華就食左個餐蛋麵。食飽就去租單車喇!雖然係落緊雨。$20任踩,都抵喎!咁就租左喇!不過落緊雨,雖然唔係好大雨,不過都線線地。
大尾篤個斜坡好奪命,超斜!而且係唔俾踩,因為以前發生過好多單車以外。不過俾你你都踩唔到上去啦!咁斜!推單車上要成15至20分鐘!之後落大斜路喇!不過我都唔敢去咁盡!一黎係斜路,二黎係馬路!踩左一陣就見到船灣淡水湖同埋d爐喇!環境都唔錯,不過唔係我地要去探既。我地再去踩,有少少雨不過好爽!感覺好正!之後去埋新娘潭,個新娘潭都幾凶湧因為落雨掛!之後再繼續踩,踩到見到燈位就回頭喇!
回程就影返曬d爐咁就大家都可以睇下仔。一路行,鉅華提議落去船灣淡水湖睇下,岩曬我!有人釣魚,釣到條魚仲唔細添!原來要羅個釣魚牌,$24 3年,抵玩喎!同輝輝講下先。跟住就回程喇!推單車落返個奪命斜路,就返到去大尾篤。不過我地意猶未盡,我地再踩去個水霸喇!哇!有好多風帆,好想玩下添!我地去到水霸上面,有個停機坪,我地就踩過去另一邊喇!都要成15分鐘。係個邊又係一個停機坪,之後踩返過去另一邊就走lu。呢個水霸係條大直路,冇上斜落斜,而左邊淡水湖今日d水位好高,另一邊係個海d水位就好低。感覺係:好得意!好神奇!
返去交車就返poly上堂喇!返到去都係3點半咋!聽到5點半就同肥貞去左食飯行街。最值得記既就係我買左對黑色vans $424,靚!