(untitled)Private

今日11點起身,跟住上左網一陣,不過都係做埋d無聊啥左兩粒鐘。1點出門口因為點半約左poly d同學去踢波!好耐冇踢波喇!所以原本約左阿星游水都冇去,因為我想同eie d人熟d。

落街用$65買左對波襪$45買左對現代白飯魚,都成$110架!係m記又買左個魚柳飽餐,今日都用左唔少!去到poly球場得個幾丁友,我諗都唔知係唔係路!諗左陣都唔理喇!都返到黎咯!就入去換衫喇!對白飯魚明明44號!點知都頂趾!個場都幾曬,射左陣波就有波鬥喇!雖然5鬥5。踢左幾分鐘跑左陣都已經冇氣喇!不過好彩又俾我開左齋喎!唔錯唔錯!仲要唔係扶轆,係用技術扭過個龍架!不過之後就墮曬皮。我唔打後由自可,一打就連輸幾粒,仲要似乎係我累大家輸既添!雖然人地話唔緊要,不過我都覺得幾緊要!

踢完就抖左陣,同d波友吹下水。有d係brd有d係bsd,有hd有degree啦!都好!有d social機會,平時係poly都好少!多數都係對返自己個班,而且都係個幾個fd。識左兩個同學,一個阿恆一個jason,ok啦,大家仲去食左個tea添!咁又10皮喇!

上361,都唔知佢講乜!幣喇!好似有太多積埋積埋喇!咁多唔識!而且經過year 1既經驗,就黎就考試添!危機意識好重!不過都係聽唔明。唉!今日上堂仲要係真空上陣添!因為踢波踢到條底褲濕曬,沖左個涼就唔會想著返架啦!成日都好似唔知點咁!好唔舒服!應該話好唔慣。返到市中心先買返著返。

夜晚返左祈禱會呀!都係得幾個人咋!今日有d感動其實上次都有,就係鼓勵一下同心圈d組員返喇!