個日泵完骨落黎返到教會成11點,都幾驚俾人覺得唔好。見ruby隔離有空位我就坐低,坐低就聽到寶華講緊道喇!佢講緊唔應該跟從世界既道。我覺得呢個道入左我既耳仔真係好應,我就知道自己泵骨你唔應該既,不過係邊個層次上面既唔應該呢?我又未能夠分辨得好清楚。當寶華叫我地低頭思索自己既罪既時候,我就問神,我就用神俾我既理性去思想自己做得岩同埋唔岩既事。
我好耐冇同哥哥見面去見下佢係應該既;我真係做到同大哥哥傾計同埋關顧加了解佢;我返大陸旅遊都係冇問題既。不過我洗左好多錢去玩樂享受就有少許問題;我揀女仔屬以貌取人亦有問題;我亦係思想上陷入左試探;我思想上掛念著那個地方和形式而且會沉迷的眷戀是很有問題;我跟從了世界的享樂方式亦是一個問題。
今日咁岩又係聖餐主日,即使我尋晚亦都只係泵骨同埋同個女仔傾計,但我下意識都覺得自己充滿污穢,呢個聖餐好岩時間咁預備左俾我。通哥帶領我地做既認罪祈禱亦都好令人感動同埋觸摸我既心靈,的而且確咁講中左我心裏面既問題。
今日阿金都有返,佢應該就係ruby既男朋友喇!聽阿明講係因為ruby阿金今日見家長所以今日佢過左黎崇拜。不過真係奇喇!點解佢地唔坐埋一齊呢?好似好古怪咁!
可能因為係東門洗左好多錢享樂,所以都肯用$100幫kylie買獎券做善事。同盼恩傾過下上次旅行約翰組發生既事,都ok既,最緊要大家都知道係咩事啦!
我、阿明、傅生同埋葡萄園去左飲茶,氣氛真係唔錯!咁樣食野感覺好好,講真我幾buy kylie呢個組長,可能因為佢group到成個組一齊啦!我都食得幾飽!最緊要呢餐係傅生請,一黎佢鼓勵我地做購堂奉獻,二黎佢升職加人工呀!
返教會本身話執詩歌既,不過有我同昱姐就緊係jam歌啦!鉅華好盡責咁執詩歌,執左一陣又同我地jam下咁。昱姐都有執既,不過我就最懶冇執過!清姐都唱返兩首先至走,華華就成日lui我地要咪唱。我地玩到成6點半,先至去打籃球。仲要唔知點去行左一大餐!
同昱姐一路行一路傾計,我覺得同昱姐都幾夾同埋好傾。可能學佢話齋大家都係4wing5啦!我同佢講到ruby既問題,昱姐問我仲有冇機會或者可能同返ruby一齊,我好肯定咁話no!不過我冇講到我而家有冇對象。對我黎講,愛情仍然係一個好模糊而且好難好深奧既問題。關於汞骨一事,我都有同昱姐講,佢話我好易lai野,我心裏面都好覺!
去到友愛體育館都好無聊,冇得打因為已經好夠人喇!最緊要係我咁遲!之後大家一齊去友愛綠兒島食野,以前我地可藝年代都唔去既個間。不過又幾ok喎!都唔錯,幾好食丫!我係間野度見到個化曬妝既就令我諗起東門喇!我真係好沉迷呀!
返到屋企都好晏喇!上左15分鐘網就offline啦!第一次10點半訓覺囉!