(untitled)Private
尋晚12點又寫信,續寫俾以琳封信,之後又寫埋俾夜冷,都成2點。今日11點先起身,返到去成1點,仲以為遲左半粒鐘,原來係早左半粒鐘!今日收到362既midterm result,有成62分,哈哈!爭d俾人杯,不過個成績真係算好好對比起我d fd同埋其他同學。感謝主!
今日又再361 midterm retest,應該都唔錯,應該大家都唔錯喇今次!
尋晚12點又寫信,續寫俾以琳封信,之後又寫埋俾夜冷,都成2點。今日11點先起身,返到去成1點,仲以為遲左半粒鐘,原來係早左半粒鐘!今日收到362既midterm result,有成62分,哈哈!爭d俾人杯,不過個成績真係算好好對比起我d fd同埋其他同學。感謝主!
今日又再361 midterm retest,應該都唔錯,應該大家都唔錯喇今次!