(untitled)Private

星期二好遲先起身,11點幾,反正返到poly都只係見下professor,所以就索性唔返喇!而且d錢都用得七七八八,都係慳返好過。

上網search中三既教材同埋Amaths既notes,都有少少收穫,不過就用左我唔少既時間。食左d野沖埋個涼就返可藝喇!

今日都準備左少少野,不過唔係well perpared。點知佢地今日係班際跳大繩比賽,咁就冇人上我個堂喇!我都應郭龍威既要求準備左d題目俾佢地去做下,我自己就係教員室到做下數。

今日都仲係未出糧,miss Lai話幫我地吹下喎!馮sir今日搵我,羅左我電話,話有d關於visual basic控制硬件既野要搵我喎!唔知係咩呢?有d心急同埋緊張。我都想有d空間可以發揮一下我既創意同埋才能。

阿程轉介左一個懷疑自己唔知係咪入左間好邪既教會既同學俾我。哈!一黎可以睇下間教會係邊,因為個間教會都係建安個頭,都幾近我地教會;二黎又有機會領佢返我地教會,唔錯!神真係識安排。kiss god!哈!

上神學概論,三位一體,都真係幾複雜,不過仲有三堂就上完喇!雖然幾想快d可以上完,不過又好想上,讀下神學。

星期三,返左去上ge,雖然遲左半個鐘,不過professor都冇話我,仲要我識得答佢個quiz添,今次應該冇死喇!唔洗retake。不過仲有一關就係我個writing個topic仲未aprrove,最大問題就係已經過左deadline喇!通常都係唔簽架d professor,不過我祈足禱,又用耶穌係客西馬尼園祈禱既方式求,所以我相信我既祈禱係合神心意既。我求主話想professor簽我既題目,但只要成就神既意思,又求主憐憫。感恩既係professor肯簽,不過要我星期一8:30前返到去俾佢簽。雖然真係好大考驗同埋好難,不過感謝主俾呢個機會我。

食左個lunch,還返廿蚊俾振振之後真係仙都唔仙下。

又上ge,個quiz都識,過到關喇掛!

之後上361。由於上一堂冇上,都唔係好知阿sir講咩,不過神又憐憫,俾我明返曬喇!對呢科,都有d信心。

夜晚去左祈禱會。祈禱會見到隻雞,可能係聖靈提我要為禽流感祈禱呀!

琳琳,我地而家祈禱會成日都會為你祈禱架!雖然你身處英國,不過你都係我地基石教會興田堂既好姊妹!要常常禱告,不可灰心啊!

真係冇曬錢喇!問細佬借左一舊,不過自己一早已經係佢銀包羅左一舊架啦!唔好話我偷啦!我係會還架!

今日冇上362,8:30對我黎講都真係太早。呢兩日發夢都見到好多人呀!搞笑,我發夢同歡歡講電話添!更奇怪既係我已經唔記得發既夢係講咩同埋見到咩人啦!不過d畫面又時不時閃係眼前。我淨係知道個夢應該都係幾開心既,因為發到我都唔捨得起身。

起左身都冇即刻返學,去左可藝到羅支票,10月份返左三日,都係得480蚊咋!係呢個時間,480蚊真係好少,不過又信主會繼續供應既。

返學,381都唔係好明,好似已經教到好遠喇!不過考試又愈來愈近,加油呀!而家都係幾應該緊張既時候。

食左個燒鵝瀨做tea-lunch,又再上361喇!今堂玩多個聽書。