(untitled)Private

星期5冇返poly,因為遲左起身,仲要上p2p衰左,真係衰!我話我。

之後返可立,今日都教唔曬佢地野,佢地好多野問,搞到我又對唔切d功課,最尾我留左曾詠豪同埋彭志健堂。曾詠豪就好唔開心,仲要有d嬲我,彭志健經過今次應該知道要做得快d啦掛?!

夜晚就準備約翰組既訊息喇!準備左好耐,搵左好多資料,睇左好多經文,又唔係真係話好多既,不過感謝主!我睇到使徙行傳,講到彼得俾天使帶佢出監既時候我經歷神既同在,只係一種好特別既感動,並唔係好似上次咁厲害既!自己都覺得準備得好好,不過真係驚自己會自大囉!呵呵!

成晚都冇訓,一黎bt delphi,二黎自己唔想訓,成晚睇java書,download java 既sdk,跟手又download埋lg既sdk,不過lg既sdk我真係搵左好耐好耐先搵到。lg基本上除左係韓國有出過呢個kit之外都冇用英文發表過d咩!我頂!細牌子!

除左6點幾食過個麵之外,都係直到4點先食左8分1個蛋糕咋!個蛋糕係慶祝望祈生日,唔知點解,我真係覺得生日好重要!不過睇盼思望祈就知,佢地唔係好緊,因為佢地有人幫佢地緊左佢地跟本唔洗緊囉我覺得!

今日既訊息我自己好滿足,講既野真係好令自己滿足,覺得自己所講既真係同神既好近,不過都驚自己唔知會唔會驕傲,不過我真係好滿足。

同心圈開左個小會又祈左個小禱,之後6點9都已經散會喇!同心圈既定位,呢個係一個幾尖既問題我覺得,不過我諗到而家大概應該都有個同識喇就係大家會預左升上職青,只係可能會以導師身份去事奉同心圈。不過畢竟都係有dd遠,勉強去諗都好難諗到到時會點喇!

彈左陣結他都差唔多走喇!走個刻突然發覺自己同同心圈都仲係好遠,係唔係我自己走遠呢?我見佢地3個坐係張台傾得好開心,我,可以同佢地一樣咁開心嗎?

去元朗,搵阿佛打波,不過去到我都用左成半個鐘同歡歡傾電話,係我打俾佢既當然,我有dd掛住佢啦而且又想關心下佢,同埋佢係好既fd黎架嘛!打俾佢覺得佢既反應令我覺得好似好怪咁!雖然以前打俾佢有時都有少少怪既感覺,不過今次係有少少既已經改變左既怪。佢同我講聽日即係星期日佢會同個fd上唔知咩金山,我直覺係男仔囉!我個心有少少唔舒服。好似話係陪佢去撕一張好有記念價值既相,係已話即係呢個男仔對佢應該都會有d意思。係呢度都提下自己,呢d野都係我諗架姐,事實係點都仲未知,我唔敢問,以我既身份我唔應該過問。不過都係照同佢傾計,歡歡,似終都係歡歡,我亦預左佢會鐘意其他人,只係我仍然有少少既諗法,可能我地有某程度上既發展機會。

之後因為打波就唔傾喇!打波,籃球,一直都唔係我既強項,只係個個都打所以先去打,相交一下,並且覺得先己可能有得進步嘛!好多女仔都鐘意人地打籃球,真係唔知點解?

今日打波都好開心,同阿勁同埋阿冬都熟左,自己都玩得好開心,同埋球技應該都有少少閎進步。之後去左食野,一間茶餐廳,食左個雲吞牛腩麵加杯冬檸茶都26蚊,不過就非常之咁好食!

之後去阿佛度訓,我都係趁大家訓覺先至同阿佛傾計,唔知點解鐘意呢個moment傾既,不過呢d timing傾計通常都只係得我講佢應。

星期日準時祟拜,講左預備約翰組經歷神既見證,鉅華帶既敬拜都係爭dd,寶華講既道都有少少亂,不過我都要提下自己,自己都唔係做得好好,同埋佢地可能已經盡左力而且神可能都已經喜悅佢地既事奉。完左就走喇!去明星同媽咪爸爸佢地飲茶,有阿爺、阿麻、二婆同埋阿公,後尾大家姐都到左。飲完茶就去左市鎮公園影相,我查相機,我覺得自己影相冇咩問題,只係爸爸講呢又講路,真係好煩,佢自己又唔係好識影。

之後返左教會,打左陣鼓,牧師話打得好好,我就唔係好覺。之後落左去同佢地打波,佢地話我好勁,我又唔覺,事實上都真係唔係勁。

4點幾就去承恩度睇佢部腦咩事,搞左陣先確定係個火牛燒左。落去買左隻牛就冇事喇!講真,第一次拆開人地隻牛黎確定燒左,爆左cap。佢隻牛190,都唔係話平,不過就ok架喇個價錢。

返屋企上網約左noelle食lunch,星期1佢生日。又係咁練結他到成2點,都幾好玩,好耐冇練咯!