今日9點半起左身喇!其實都唔知點解會起到身架!約左steven,以前cac既外籍老師係九龍妁園游水。執好曬d野出門口都差唔多成10點喇!去到遲左半個鐘到。
我地去到發覺室外既池冇開,室內既池又俾人用左黎搞水運會,跟住steven發曬脾氣。講真,我真係唔知點解佢成日都發老脾,我覺得佢作為基督徒同埋teacher都係唔應該發老脾,特別係佢對於呢d跟本唔關人事既野發脾氣。我只可以聯想到佢係對天或者命運發緊脾氣。每次我都同佢講forget it或者take it easy,我同佢講,we can do other something else may be play badminton or table tennis,不過佢話he dont like that。咁冇計啦!咁早,佢又冇咩其他野想做,咁都好彩我帶左d相可以同佢share下。我地去左habour sit down and see the photo。d相係阿明生日燒野食啦!約翰組踩單車啦!同雲媽媽飲茶啦!同埋兩年既短宣。之後佢又羅左佢個女結婚既相出黎。佢個女上星期生左個baby呀!跟住我又問佢羅左d stamp。我開始對stamp有d興趣,作為一個letter writer,我係應該對stamp有d感情先係既。
lunch去左m記度食,食完都,差唔多走咯!
哇!今日同steven一齊真係好tired!因為要幫佢羅左袋好重既野成個上晝!同埋要忍佢既脾氣都幾辛苦。因為我見到佢為d咁少既事發脾氣我都好想發下!邊有人為d咁少既事發脾氣架!不過可能因為佢遇到太多不如意既野啦!同埋佢而家可能都冇咩fd,佢成日係china可能搞到佢幾bored,佢話佢好鐘意hk唔想返china喎!佢而家係東莞教書。
下晝去可立教小朋友。明明3點就到左黃大仙,不過因為去左大大,搞到遲左到。哈哈!今日教d小朋友都ok喎!可能因為一開如我就開宗明義咁講左d野同埋處埋左一d積壓左幾耐既情緒問題,咁佢地好似又可以乖少少咁做功課喇!只係有一個仔,何銘恆,有d難搞,同埋搞到我都好勞氣。係時修修理一下佢喇!
今日係個個懷疑接觸到邪教既同學手上羅到個個教會派既書同埋notes,不過我睇過之後又發覺好正常喎!冇咩問題喎!可能你佢唔明白,或者教佢地既導師講得太離奇都唔定!不過都打開左同佢接觸既門。希望帶到佢黎約翰組啦!同佢傾過偈,呢個女既都唔錯。
接完呢本書,我係商場搵左個位坐低就一直睇,睇左都可能成粒鐘。之後後覺本書冇咩問題就走喇!走既時間竟然見到kaka,佢同慧宜姐姐唔知做咩。不過好搞笑,咁都見到佢,同kaka吹左陣水,約左星期一一齊溫書。
今日我都有溫書呀!自從上次星期一同kaka溫左一次之後就打開左我溫書之門喇!唔錯!希望有個好成績啦!如果我可以盡左我既努力都好好啦!