最近對好多既野都好冷感,

好似咩都唔係好想理既狀態。

對一d朋友同埋一d識既人。

 

好似脫離左,好似脫節左。

唉~我唔係又多愁善感返下話?

成日都好想約,但又唔約;

我真係唔知因為d咩,覺得自己好冇心。

 

聽日去粉嶺教打鼓,又好似雄心壯志。

時間好似唔係好夠用啊!好煩惱。

Comments (2)
makiyo520uMarch 05, 2008 05:20 AM

你休息下!!!!!

zenkioMarch 05, 2008 09:24 AM

哦~