冷
最近對好多既野都好冷感,
好似咩都唔係好想理既狀態。
對一d朋友同埋一d識既人。
好似脫離左,好似脫節左。
唉~我唔係又多愁善感返下話?
成日都好想約,但又唔約;
我真係唔知因為d咩,覺得自己好冇心。
聽日去粉嶺教打鼓,又好似雄心壯志。
時間好似唔係好夠用啊!好煩惱。
最近對好多既野都好冷感,
好似咩都唔係好想理既狀態。
對一d朋友同埋一d識既人。
好似脫離左,好似脫節左。
唉~我唔係又多愁善感返下話?
成日都好想約,但又唔約;
我真係唔知因為d咩,覺得自己好冇心。
聽日去粉嶺教打鼓,又好似雄心壯志。
時間好似唔係好夠用啊!好煩惱。
你休息下!!!!!
哦~