捱埋佢!
終於將D Project分曬比人,
唔係既話就真係唔多掂!
我做多D係冇咩所謂,
最怕人地急住放,累到人。
搞到9點幾,終於都拍到條片出黎啦!
今次塊新板既麥ken比之前首板好好多,
只不過塊Circuit好似係未改板所以有D問題。
死啦!聽日要去開會,我得咩?
仲有兩日就放假!捱埋佢!
終於將D Project分曬比人,
唔係既話就真係唔多掂!
我做多D係冇咩所謂,
最怕人地急住放,累到人。
搞到9點幾,終於都拍到條片出黎啦!
今次塊新板既麥ken比之前首板好好多,
只不過塊Circuit好似係未改板所以有D問題。
死啦!聽日要去開會,我得咩?
仲有兩日就放假!捱埋佢!
>聽日要去開會,
勿Tell嗎...
>搞到9點幾
^^ お疲れ様
如果仲要做多次麥tell project, 我會響接之前...........................xxx
都係禁掣出聲好...雖然都有好多bug
係呀~又係勿tell!
講真我鐘意做勿tell D野多D,
因為我真係好怕Vtech既悶野。
成日都係禁制出聲,學唔到D咩!
雖然勿tell野係有D複雜,
不過後生唔做唔學,
唔通到老既時候先黎搏咩?
>不過後生唔做唔學,
> 唔通到老既時候先黎搏咩?
講得有道理~~
AGrees
嗯~