想念你的笑,
想念你的外套。
好好好好好耐無見! 近黎點呀? 得閒出黎聚下啦:)
唔好成日想念我la死gay老....cm
點解咁多人都話你係gay既?究竟係唔係真架?
我地識個陣係求學時期,
而家就係工作既階段咯!
做緊Software Eng.,
玩具個個Field既。
睇黎我要Block左呢個叫Vincent_pink既人先得啦!
因為我個Blog唔需要一D口不擇言既留CM。
我既朋友唔會問D咁無聊既問題。
好好好好好耐無見! 近黎點呀? 得閒出黎聚下啦:)
唔好成日想念我la死gay老....cm
點解咁多人都話你係gay既?究竟係唔係真架?
我地識個陣係求學時期,
而家就係工作既階段咯!
做緊Software Eng.,
玩具個個Field既。
睇黎我要Block左呢個叫Vincent_pink既人先得啦!
因為我個Blog唔需要一D口不擇言既留CM。
我既朋友唔會問D咁無聊既問題。