學鼓啦!
今日放工去左新蒲崗學鼓,
係人地band房到。

學左好多野,努力練睇譜中。
睇住譜黎打可以話易左,
又可以話難。
師父仔細我一年,
教得都好好!又好好人。

一直係教會打都冇譜跟,
所以鐘意點打都得,
冇人會話你錯。
而家唔可以再係咁喇!
我要考教鼓證書!^^