終於都下決心去學鼓!
日文都係擺埋一邊先。
下星期一去新蒲崗既Band房,
試下堂,睇下掂唔掂先!
唔要再發夢!努力實踐!
學鼓??
西利哦..我覺得打鼓好有型..!!
man ho man ho...long time no see...ha ha
keep going arrr
係呀!其實我都有打開架!哈哈
不過就係覺得自己唔掂,所以想再去學下。
之前都係學左基本拍,之後偷師學下咁。
不過成日望上台見到隊band,就會幻想打鼓個個係我!
忍唔住啦!我一定要成日我自己都覺得犀利既鼓手!
係呀!琳琳!我都好耐冇打日記。
你要快D回我既信呀!知嘛!
因為你個邊D郵差‥‥‥唔夠香港既勤力。
學鼓??
西利哦..我覺得打鼓好有型..!!
man ho man ho...long time no see...ha ha
keep going arrr
係呀!其實我都有打開架!哈哈
不過就係覺得自己唔掂,所以想再去學下。
之前都係學左基本拍,之後偷師學下咁。
不過成日望上台見到隊band,就會幻想打鼓個個係我!
忍唔住啦!我一定要成日我自己都覺得犀利既鼓手!
係呀!琳琳!我都好耐冇打日記。
你要快D回我既信呀!知嘛!
因為你個邊D郵差‥‥‥唔夠香港既勤力。