10點

尋日4點仲要出去On Site Program,

一出去都預左冇咁早返到屋企。

最尾搞到10點,返屋企冇曬時間咯!

 

今日又出勿Tell,今日就早D既。

今晚7點半就收工,今日我都好有收工意識架啦!

聽日又去過!

個Barbie幾時先放得呀?

放左佢就等於放過自己。

 

隻野做下做下都做左有半年喇!

Comments (2)
BabyShan123March 15, 2008 09:57 AM

re ur cm::
沒錯呀,,日本人做事真的很認真..我也很欣賞他們

zenkioMarch 15, 2008 12:27 PM

是時候開始籌備了吧!祝福你到日本有好的發展。