10點
尋日4點仲要出去On Site Program,
一出去都預左冇咁早返到屋企。
最尾搞到10點,返屋企冇曬時間咯!
今日又出勿Tell,今日就早D既。
今晚7點半就收工,今日我都好有收工意識架啦!
聽日又去過!
個Barbie幾時先放得呀?
放左佢就等於放過自己。
隻野做下做下都做左有半年喇!
尋日4點仲要出去On Site Program,
一出去都預左冇咁早返到屋企。
最尾搞到10點,返屋企冇曬時間咯!
今日又出勿Tell,今日就早D既。
今晚7點半就收工,今日我都好有收工意識架啦!
聽日又去過!
個Barbie幾時先放得呀?
放左佢就等於放過自己。
隻野做下做下都做左有半年喇!
re ur cm::
沒錯呀,,日本人做事真的很認真..我也很欣賞他們
是時候開始籌備了吧!祝福你到日本有好的發展。