岩嘴形

今日同阿Xing係大埔Red Forest食飯,

傾得好開心XD!太岩嘴形。

可惜的是工作上大家未有合作空間。

呢個係我大學Keep Contact最密的同學。

 

傾工作、傾未來、傾前途,

認真的事也可以很爆笑,XD

爆笑得黎又確實有交流各意義。

有機會搬出去住就好喇!

 

如果26歲可以成功到日本工作,

我就會滿足嗎?

究竟我想到日本生活,

還是想完成我的機械人夢?

坦白說,我只想離開香港(一個冇機會同驚喜既地方)。