岩嘴形
今日同阿Xing係大埔Red Forest食飯,
傾得好開心XD!太岩嘴形。
可惜的是工作上大家未有合作空間。
呢個係我大學Keep Contact最密的同學。
傾工作、傾未來、傾前途,
認真的事也可以很爆笑,XD
爆笑得黎又確實有交流各意義。
有機會搬出去住就好喇!
如果26歲可以成功到日本工作,
我就會滿足嗎?
究竟我想到日本生活,
還是想完成我的機械人夢?
坦白說,我只想離開香港(一個冇機會同驚喜既地方)。
今日同阿Xing係大埔Red Forest食飯,
傾得好開心XD!太岩嘴形。
可惜的是工作上大家未有合作空間。
呢個係我大學Keep Contact最密的同學。
傾工作、傾未來、傾前途,
認真的事也可以很爆笑,XD
爆笑得黎又確實有交流各意義。
有機會搬出去住就好喇!
如果26歲可以成功到日本工作,
我就會滿足嗎?
究竟我想到日本生活,
還是想完成我的機械人夢?
坦白說,我只想離開香港(一個冇機會同驚喜既地方)。